Sadece paranormal radyo dinliyordu ve bir Psyop uzmanının, Covid 2021-25’i takiben 2030 yılına kadar BM ve WHO yönetiminde toplam Tek Dünya Hükümeti’ne öncülük etmek üzere yüzlerce psyop için Bölgelere bölünmüş dünyanın MAP’sini gördüğünden bahsetti.

Henüz internette olup olmadığını merak ediyorum. MAP, yani … Kanada, ab, aus / nz ve afrika’nın her birinin nasıl sadece bir bölge olduğunu, ancak ABD’nin dört, ortadaki iki, Rusya ve Çin’in en büyük 2 hedefi Hindistan’ın ardından geldiğini açıklıyordu

Author

35 Comments

  1. Kilis dan kimler var. 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) . Selam herkese sayfan vallaha iyi, sosyal medyada paylaştım , – 235

  2. Bu konu : ” 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) ” çok güzel. Slm paylaşım vallaha billaha çok iyi, facebookta paylaştım , – 255

  3. Bu konu : ” 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) ” çok güzel. Selam herkese web siten cidden hoşuma gitti, facebookta paylaştım , – 279

  4. Bilecik dan kimler var. 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) . Mrb web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, saolun , – 283

  5. Bu konu : ” 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi gerçekten mükemmel, şukuladım , hatice – 410

  6. Hatay dan kimler var. 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) . Selam bu web sitesi inanki mükemmel, saolun , Hasan – 325

  7. Yalova dan kimler var. 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) . Merhaba bu web sitesi yeminle çok iyi, teraziye tıkladım , Hasan – 173

  8. Merhabalar sayfanız süper ötesi iyi, sosyal medyada paylaştım

  9. Bu konu : ” 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız süper ötesi çok iyi, face de paylaştım , mehmet – 313

  10. Bu konu : ” 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) ” çok güzel. Merhabalar web sitesi gerçekten çok güzel, teşekkürler , ali – 148

  11. Bu konu : ” 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) ” çok güzel. Mrb paylaşımın inanki çok güzel, face de paylaştım , – 262

  12. selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten hayran edici, teraziye tıkladım

  13. Bu konu : ” 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha billaha çok iyi, facebookta paylaştım , mehmet – 364

  14. Gaziantep merkezden ben ziya. Merhaba herkese web siteniz valla dikkat çekici, linkedinde paylaştım 07-05-2021 02:31:24

  15. selamun aleyküm bu web sitesi inanki dikkatimi çekti, tebrikler

  16. Merhaba herkese web siten yeminle çok güzel, teşekkürler

  17. Gaziantep merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siteniz inanılmaz hayran edici, linkedinde paylaştım 13-05-2021 10:45:54

  18. Bu konu : ” 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten vallaha billaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , memo – 125

  19. Ardahan merkezden ben ali. selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten çok iyi, linkedinde paylaştım 06-06-2021 09:35:19

  20. Çanakkale merkezden ben banu. Selam herkese web siten gerçekten hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 07-06-2021 10:18:53

  21. Bursa dan kimler var. 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) . Merhabalar paylaşımın cidden dikkat çekici, teraziye tıkladım , ziya – 370

  22. Çanakkale dan kimler var. 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) . Merhaba web sitesi yeminle hayran bıraktı, teraziye tıkladım , Hasan – 48

  23. Bu konu : ” 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) ” çok güzel. Slm web siten cidden iyi, saolun , Hasan – 58

  24. Bu konu : ” 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) ” çok güzel. Selam herkese web sitesi inanki çok güzel, face de paylaştım , emin – 47

  25. Slm paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  26. selamun aleyküm paylaşımın inanılmaz ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  27. Gümüşhane merkezden ben gaye. Slm siten inanki ilgi uyandırıcı, saolun 09-07-2021 17:00:34

  28. Bu konu : ” 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) ” çok güzel. merhaba arkadaşlar bu web sitesi valla dikkat çekici, linkedinde paylaştım , ali – 475

  29. Gümüşhane merkezden ben . Selam web sitesi harbiden iyi, tebrikler 12-07-2021 09:41:54

  30. Selamlar web siteniz harbiden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  31. Elazığ dan kimler var. 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) . Selamlar web siten valla çok hoşuma gitti, face de paylaştım , ahmet – 152

  32. Bu konu : ” 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) ” çok güzel. Mrb paylaşımınız inanki dikkatimi çekti, saolun , mehmet – 361

  33. Gaziantep dan kimler var. 100’lerin Bölgesel 2021-2025 Psyops Haritası (diğer adıyla Stratejik Güvenlik) . Selamlar web sitesi valla ilgi uyandırıcı, saolun , banu – 237

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link