DOD Makalesi

https://www.defense.gov/Newsroom/Releases/Release/Article/2184808/dod-awards-138-million-contract-enabling-prefilled-syringes-for-future-covid-19/

APIJECT Web Sitesi

https://www.apiject.com

“Sağlık görevlileri planlı bir aşılama programı ya da acil bir pandemik müdahale kampanyası yürütüyor olsunlar, her enjeksiyonun ne zaman ve nerede gerçekleştiğini bildiklerinde daha iyi kararlar verebilirler. Bir enjeksiyon yapmadan önce sağlık çalışanı, NFC etiketinin benzersiz seri numarasını, GPS konumunu ve tarih / saatini yakalayarak ücretsiz bir mobil uygulama başlatabilir ve önceden doldurulmuş şırıngayı “dokunabilir”. Uygulama daha sonra verileri devlet tarafından seçilen bir bulut veritabanına yükler. Toplu enjeksiyon verileri sağlık yöneticilerine gelişen gerçek zamanlı bir “enjeksiyon haritası” sağlar.

Bu alıntı, APIJECT web sitesinin alt kısmında bulunur.

Kendi görüşüm,

Bu sadece düşünce için yiyecek, ilerlemeyi düşünecek şeyler. Üniversitede PA olmaya çalışıyorum, TDaP, Polio, MMR, Çiçek aşılarını destekliyorum. Hepsi milyonlarca insanı kurtardı, ama neden RFID özelliğini ekleyelim? İzleme harika ve hepsi, ancak diyelim ki bu aşı vali kararı uyarınca zorunlu hale geliyor. Bir tane alacak mısın? CA’da yaşıyorum, ölüm oranlarının yaklaşık% 0,03 olduğu bildirildi https://www.youtube.com/watch?v=sPrbGU0Wyh4

Ölüm oranı çok düşükse, en yaygın ölüm oranı raporları bile% 1’in altındaysa, 1.5 milyon enfekte olan yaklaşık 90.000 ölüme bölünen ABD vakaları yaklaşık% 0,06 civarındadır.

Bütün bunlar sansasyona uğramış gibi görünüyor, evet yaşlılar ve bağışıklığı zayıflamış sosyal mesafe olmalı, ama geri kalanımız? Eğer bir aşıyı zorunlu kılarlarsa, şüpheci olurdum. Bu tıbbi tavsiye değildir. Şimdiye kadar yapılan en hızlı aşı, kabakulak aşısı olan 4 yıl içinde yaratıldı. https://www.nationalgeographic.com/science/2020/04/why-coronavirus-vaccine-could-take-way-longer-than-a-year/

Bir MYSELF almaktan çekinirim,

  1. Zorunlu yapılırsa

  2. RFID özellikli

  3. Daha önce hiç bilmediğim 4 yıl alttan yaratıldı. Kesinlikle ilk sırada olmazdım, ancak saygın bir performans kaydına sahip olduktan sonra, RFID yeteneği olmadığı varsayılarak bir tane alırım.

CDC’nin “tarihi aşı güvenliği endişeleri” vardır. https://www.cdc.gov/vaccinesafety/concerns/concerns-history.html

Kayıtlara göre, son zamanlarda önemli bir endişe kaydedilmeyecek, ancak canlı bir çocuk felci suşuna sahip olan çocuk felci aşısının erken formunu alan hastalar nedeniyle felç oldular, bu daha sağlam bir sisteme yol açıyor çok şey öğrendim.

Çocuk felci çok ciddi ve ölümcül bir hastalıktır, en kötü düşmanı istemezdim. Belki de medya ve kamu görevlileri koronavirüsü gerçekte olduğundan daha şiddetli yapıyorlar. Havlayan köpek ısırmaz?

Ana kaygım, iktidardakilerin bu olayı günlük Amerikalıların özgürlüklerini sınırlamak için kasıtlı veya kasıtsız olarak nasıl kullanacaklarıdır. Güvenlik adına özgürlükler kaldırıldı. Ben sağlık bakımı için geliyorum, bu benim gelecekteki kariyerim, ancak bu vakada, nüfusun çoğunluğu küçük semptomlarla ortaya çıkacak ve vücut bağışıklık antikorları oluşturarak iyileşerek bağışıklık yaratacaktı. Virüsün çoğu durumda küçük semptomlarla ortaya çıktığı ve insanların iyileştiği açıktır, bu nedenle, yukarıda bahsettiğim üç şey olsaydı, aşıyı tartışmalı bir nokta olarak görüyorum.

Yaşlılar ve bağışıklığı zayıflamış olanlar için, evet bir aşı almalıdırlar.

Nüfusun çoğunluğu, belki de henüz değil, en azından, gerekli olup olmadığını görmek için etrafa ciddi bir şekilde bakmalıyız.

Bu, sadece görüşmek üzere olan ve sizi herhangi bir tıbbi karara ikna etmemek için hepinizin görebileceğiniz kaynaklardan gelen düşüncem. Bunun birçok kişi tarafından görüleceğinden şüpheleniyorum, hatta kaldırılabilir, ancak bunu okursanız, sadece ne yaparsanız yapın bilinçli bir karar vermenizi rica ediyorum. Size doktora danışın, yapabildiğiniz her şeyi okuyun, vb. Yine, bu TIBBİ TAVSİYE DEĞİLDİR.

Author

104 Comments

  1. Siirt merkezden ben Aylin. Selam herkese web siteniz valla iyi, teraziye tıkladım 27-05-2020 05:39:47

  2. Selam web sitesi süper ötesi güzel, twitter da paylaştım

  3. Hatay merkezden ben ali. Merhaba paylaşımınız valla hayran edici, teraziye tıkladım 27-05-2020 09:48:51

  4. Balıkesir merkezden ben ahmet. Merhaba herkese sayfan inanki ilgi uyandırıcı, şukuladım 27-05-2020 09:48:55

  5. Yalova merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfa yeminle hayran edici, saolun 08-06-2020 00:24:32

  6. Şanlıurfa merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 08-06-2020 07:34:11

  7. Selamın aleyküm paylaşımınız inanki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  8. Selamın aleyküm sayfanız cidden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  9. Malatya merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar sayfanız inanılmaz hayran edici, saolun 22-06-2020 07:30:24

  10. Denizli merkezden ben ziya. Mrb siteniz cidden iyi, sağolun 28-06-2020 07:20:20

  11. Selam herkese paylaşımınız inan ki mükemmel, twitter da paylaştım

  12. Iğdır merkezden ben ahmet. Selam herkese siten vallaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım 30-06-2020 22:33:38

  13. Kütahya merkezden ben Emine. Selamlar bu web sitesi ciddiyim çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 01-07-2020 13:24:25

  14. elif yılmaz Reply

    Merhabalar web siteniz inan ki dikkat çekici, saolun

  15. Selamlar sayfan süper ötesi hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  16. elif yılmaz Reply

    Selam paylaşımın cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  17. Erzurum merkezden ben ahmet. Mrb paylaşımın ciddiyim dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 16-07-2020 13:49:53

  18. elif yılmaz Reply

    Kayseri merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese siten vallaha çok güzel, şukuladım 19-07-2020 22:43:13

  19. Merhaba herkese siteniz vallaha dikkatimi çekti, teşekkürler

  20. Merhaba sayfanız valla hoşuma gitti, face de paylaştım

  21. Selam paylaşım gerçekten mükemmel, teraziye tıkladım

  22. Bursa merkezden ben Aylin. Selamlar web sitesi inanılmaz dikkat çekici, linkedinde paylaştım 02-08-2020 12:42:49

  23. Ardahan merkezden ben Emine. Selamlar sayfanız vallaha billaha mükemmel, saolun 02-08-2020 19:46:54

  24. Kırşehir merkezden ben ahmet. Merhaba web siten inanki çok iyi, saolun 05-08-2020 05:01:20

  25. Selamın aleyküm bu web sitesi harbiden hoşuma gitti, tebrikler

  26. Balıkesir merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm paylaşımınız cidden dikkat çekici, tebrikler 14-08-2020 13:44:24

  27. Tokat merkezden ben Emine. Selamın aleyküm siteniz inan ki mükemmel, facebookta paylaştım 27-08-2020 18:37:18

  28. Merhabalar sayfan süper ötesi hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  29. Ankara merkezden ben banu. Merhaba web siteniz gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım 18-09-2020 11:45:34

  30. Eskişehir merkezden ben ziya. Mrb web siten gerçekten dikkatimi çekti, sağolun 26-09-2020 21:02:16

  31. selamun aleyküm paylaşım yeminle hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  32. Bolu merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm siteniz inanki hoşuma gitti, teşekkürler 02-10-2020 11:29:03

  33. elif yılmaz Reply

    Amasya merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar sayfan gerçekten ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 10-10-2020 20:01:26

  34. Erzincan merkezden ben Emine. Slm siten inanılmaz hayran edici, teraziye tıkladım 21-10-2020 17:23:29

  35. Merhaba herkese paylaşımın cidden çok iyi, sağolun

  36. Bu konu : ” 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi süper ötesi iyi, şukuladım , ali – 405

  37. Manisa merkezden ben doruk. Selamlar web sitesi süper ötesi güzel, sağolun 24-10-2020 04:42:26

  38. merhaba arkadaşlar paylaşımın cidden mükemmel, teraziye tıkladım

  39. Bu konu : ” 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız inanki dikkatimi çekti, sağolun , ali – 420

  40. Bu konu : ” 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi cidden çok hoşuma gitti, saolun , Aylin – 435

  41. Bu konu : ” 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) ” çok güzel. Selam herkese sayfan inanki mükemmel, sağolun , mehmet – 34

  42. Bu konu : ” 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) ” çok güzel. Slm sayfanız yeminle hoşuma gitti, sağolun , mehmet – 471

  43. Van merkezden ben emin. Mrb siteniz valla mükemmel, sağolun 20-11-2020 00:54:12

  44. Merhaba herkese paylaşımınız inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  45. Antalya dan kimler var. 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) . Selam herkese web sitesi gerçekten çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 376

  46. Konya merkezden ben emin. Merhaba herkese paylaşım valla hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 03-12-2020 07:38:02

  47. Bu konu : ” 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım , hatice – 452

  48. Adıyaman merkezden ben emin. Merhabalar paylaşımın yeminle ilgi uyandırıcı, tebrikler 06-12-2020 14:22:05

  49. Niğde merkezden ben . selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, saolun 08-12-2020 16:23:56

  50. Selam paylaşımınız ciddiyim hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  51. Merhaba web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  52. Bu konu : ” 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) ” çok güzel. Slm siteniz valla hayran edici, face de paylaştım , ziya – 373

  53. Osmaniye dan kimler var. 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) . Slm paylaşımınız harbiden iyi, sağolun , ali – 100

  54. Selam herkese sayfan harbiden hayran edici, tebrikler

  55. Şırnak merkezden ben ahmet. Merhabalar sayfa cidden dikkat çekici, twitter da paylaştım 09-01-2021 10:07:10

  56. Slm sayfan inanki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  57. Bu konu : ” 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , ahmet – 246

  58. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) ” çok güzel. Mrb sayfan vallaha billaha ilgi uyandırıcı, tebrikler , elif yılmaz – 25

  59. elif yılmaz Reply

    Tekirdağ dan kimler var. 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) . Merhaba bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, tebrikler , elif yılmaz – 395

  60. Bu konu : ” 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) ” çok güzel. Slm paylaşım inanki ilgi uyandırıcı, şukuladım , doruk – 86

  61. selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  62. Bilecik dan kimler var. 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) . selamun aleyküm bu web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 464

  63. selamun aleyküm bu web sitesi yeminle hayran edici, face de paylaştım

  64. elif yılmaz Reply

    Konya merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm bu web sitesi cidden dikkat çekici, teraziye tıkladım 12-02-2021 00:39:32

  65. Selamlar paylaşımınız vallaha billaha güzel, şukuladım

  66. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar siten inanki ilgi uyandırıcı, saolun

  67. Bu konu : ” 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) ” çok güzel. Merhaba web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, saolun , ali – 286

  68. Burdur merkezden ben banu. Merhaba paylaşım valla dikkatimi çekti, tebrikler 28-02-2021 23:08:39

  69. Antalya dan kimler var. 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) . Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi çok güzel, facebookta paylaştım , ahmet – 382

  70. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten inan ki çok hoşuma gitti, teşekkürler , elif yılmaz – 314

  71. Bayburt merkezden ben memo. Merhabalar sayfanız yeminle ilgi uyandırıcı, sağolun 10-04-2021 18:05:26

  72. Selamın aleyküm sayfan harbiden dikkat çekici, face de paylaştım

  73. merhaba arkadaşlar web siteniz valla iyi, teşekkürler

  74. Iğdır merkezden ben Hasan. Merhabalar web siten vallaha billaha hayran bıraktı, saolun 14-04-2021 04:07:33

  75. Kırşehir dan kimler var. 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) . Merhabalar paylaşımınız gerçekten iyi, teşekkürler , Emine – 305

  76. Bu konu : ” 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) ” çok güzel. Slm paylaşım harbiden hayran edici, teraziye tıkladım , ahmet – 391

  77. Bu konu : ” 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) ” çok güzel. Selam web sitesi süper ötesi güzel, face de paylaştım , ziya – 139

  78. elif yılmaz Reply

    Afyon dan kimler var. 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) . Merhabalar bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 489

  79. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) ” çok güzel. Selam sayfa inanki mükemmel, sağolun , Gürbüz – 144

  80. Sakarya dan kimler var. 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) . Selam sayfan inan ki iyi, sağolun , mehmet – 118

  81. Kırklareli dan kimler var. 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) . Selamlar web siten vallaha billaha çok güzel, face de paylaştım , banu – 142

  82. Bu konu : ” 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) ” çok güzel. Merhabalar web siteniz inanki hoşuma gitti, tebrikler , Aylin – 426

  83. Siirt merkezden ben doruk. Selam herkese web sitesi valla dikkatimi çekti, saolun 05-05-2021 14:35:44

  84. Malatya dan kimler var. 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) . Slm web siteniz inanılmaz dikkat çekici, face de paylaştım , doruk – 1

  85. Batman dan kimler var. 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) . Selamın aleyküm sayfanız cidden güzel, sosyal medyada paylaştım , – 67

  86. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 56

  87. Uşak dan kimler var. 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) . Merhaba sayfan ciddiyim hayran edici, linkedinde paylaştım , banu – 22

  88. Karaman merkezden ben Aylin. Slm siten yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 10-05-2021 19:27:20

  89. Gürbüz Reply

    Ardahan dan kimler var. 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) . Merhaba sayfanız inanılmaz çok güzel, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 91

  90. Merhabalar sayfan ciddiyim mükemmel, teraziye tıkladım

  91. Slm paylaşım cidden çok iyi, facebookta paylaştım

  92. Isparta merkezden ben doruk. selamun aleyküm siteniz gerçekten güzel, twitter da paylaştım 17-05-2021 11:43:50

  93. Niğde merkezden ben hatice. selamun aleyküm web siten inanılmaz çok hoşuma gitti, sağolun 26-05-2021 21:06:39

  94. Kars merkezden ben Emine. Selam herkese sayfanız süper ötesi hoşuma gitti, sağolun 27-05-2021 07:24:58

  95. Mardin dan kimler var. 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) . Selam herkese sayfan yeminle çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 332

  96. Merhaba paylaşımın inanılmaz çok iyi, twitter da paylaştım

  97. selamun aleyküm paylaşımınız yeminle ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  98. Bu konu : ” 138 milyon Dolarlık APIJECT Dolar Sözleşmesi (RFID özellikli aşı şırıngaları yapan) ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha billaha hoşuma gitti, teşekkürler , hatice – 162

  99. Yalova merkezden ben ahmet. Mrb bu web sitesi vallaha billaha hayran edici, facebookta paylaştım 04-06-2021 00:17:05

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link