Geçen hafta pandemiden beri görmediğim yaşlı bir arkadaşımla konuşuyordum.

En iyi arkadaşlarından birinin aşı olduktan sonra vefat ettiğinden bahsediyordu, onun sağlık durumundan emin olmayan yaşlı bir beyefendiydi. Ailesi sigortayı tahsil etmeye çalıştığında, deneysel bir aşı yaptırdığı ve öldüğü için ona ölüm yardımı almaya hak kazanmadıkları söylendi…..

Ne kadar boktan bir şey ve sonra hükümet ve CDC kıçınızın peşinde koşuyor… böyle saçmalıkları duyunca iyi niyetle nasıl olur da bu lafı kabul edersiniz…

31 Comments

  1. Sinop merkezden ben ziya. Selam herkese sayfan valla çok iyi, saolun 18-08-2021 21:09:26

  2. Bu konu : ” 20 yaş büyük yaşlı bir bayan arkadaşımla Covid hakkında konuşuyordum ve bir ölümden bahsetti. ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın valla dikkat çekici, tebrikler , doruk – 134

  3. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” 20 yaş büyük yaşlı bir bayan arkadaşımla Covid hakkında konuşuyordum ve bir ölümden bahsetti. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanki iyi, twitter da paylaştım , Gürbüz – 101

  4. merhaba arkadaşlar paylaşımın süper ötesi çok güzel, twitter da paylaştım

  5. elif yılmaz Reply

    Merhabalar sayfanız inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  6. Selamın aleyküm paylaşımın cidden hayran edici, saolun

  7. Mrb siten ciddiyim çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  8. Bu konu : ” 20 yaş büyük yaşlı bir bayan arkadaşımla Covid hakkında konuşuyordum ve bir ölümden bahsetti. ” çok güzel. Slm sayfa inanki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , hatice – 161

  9. Selamın aleyküm web siteniz vallaha billaha hayran edici, face de paylaştım

  10. Şanlıurfa dan kimler var. 20 yaş büyük yaşlı bir bayan arkadaşımla Covid hakkında konuşuyordum ve bir ölümden bahsetti. . selam arkadaşlar paylaşımınız yeminle hayran edici, linkedinde paylaştım , ziya – 278

  11. Bu konu : ” 20 yaş büyük yaşlı bir bayan arkadaşımla Covid hakkında konuşuyordum ve bir ölümden bahsetti. ” çok güzel. Slm siten vallaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , hatice – 91

  12. Kahramanmaraş merkezden ben mehmet. Selam paylaşımınız süper ötesi çok iyi, teraziye tıkladım 21-08-2021 21:25:00

  13. Bu konu : ” 20 yaş büyük yaşlı bir bayan arkadaşımla Covid hakkında konuşuyordum ve bir ölümden bahsetti. ” çok güzel. Merhaba herkese siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, teşekkürler , Hasan – 444

  14. Erzincan merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, sağolun 23-08-2021 16:26:53

  15. merhaba arkadaşlar paylaşımınız valla dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  16. Bu konu : ” 20 yaş büyük yaşlı bir bayan arkadaşımla Covid hakkında konuşuyordum ve bir ölümden bahsetti. ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz gerçekten hayran edici, twitter da paylaştım , mehmet – 49

  17. Mrb sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  18. Bu konu : ” 20 yaş büyük yaşlı bir bayan arkadaşımla Covid hakkında konuşuyordum ve bir ölümden bahsetti. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfanız harbiden hoşuma gitti, teşekkürler , Hasan – 217

  19. Mrb paylaşımınız valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  20. Bu konu : ” 20 yaş büyük yaşlı bir bayan arkadaşımla Covid hakkında konuşuyordum ve bir ölümden bahsetti. ” çok güzel. Selam herkese web siteniz valla iyi, saolun , ali – 193

  21. Bu konu : ” 20 yaş büyük yaşlı bir bayan arkadaşımla Covid hakkında konuşuyordum ve bir ölümden bahsetti. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan inanki iyi, sosyal medyada paylaştım , gaye – 96

  22. Giresun merkezden ben ahmet. Selamlar sayfan vallaha billaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 08-09-2021 10:55:39

  23. Bu konu : ” 20 yaş büyük yaşlı bir bayan arkadaşımla Covid hakkında konuşuyordum ve bir ölümden bahsetti. ” çok güzel. Selamlar paylaşım süper ötesi dikkat çekici, saolun , Aylin – 368

  24. Bu konu : ” 20 yaş büyük yaşlı bir bayan arkadaşımla Covid hakkında konuşuyordum ve bir ölümden bahsetti. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten ciddiyim çok iyi, şukuladım , ahmet – 474

  25. Malatya dan kimler var. 20 yaş büyük yaşlı bir bayan arkadaşımla Covid hakkında konuşuyordum ve bir ölümden bahsetti. . Merhaba siteniz cidden ilgi uyandırıcı, teşekkürler , emin – 477

  26. Bartın dan kimler var. 20 yaş büyük yaşlı bir bayan arkadaşımla Covid hakkında konuşuyordum ve bir ölümden bahsetti. . Merhaba herkese paylaşım süper ötesi çok güzel, teraziye tıkladım , Gürbüz – 267

  27. Bu konu : ” 20 yaş büyük yaşlı bir bayan arkadaşımla Covid hakkında konuşuyordum ve bir ölümden bahsetti. ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi ciddiyim iyi, teraziye tıkladım , gaye – 121

  28. Slm bu web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, tebrikler

  29. selamun aleyküm siten vallaha billaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  30. Denizli merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 26-09-2021 12:20:36

Write A Comment