Kendin için gör. Sadece birkaç anahtar kelimeyi değiştirdim. Her şey ve demek istediğim her şey diğer aynıdır. Bizi bir tür ifşa için programlıyorlar çok yakında.

—————

Bay Fauci, birçoğunuzun bu konuda tam güvenliğe duyulan ihtiyaçla ilgili çelişkili görüşlerinden bazılarını ve daha özel olarak, tüm dünyada bir salgın olduğu izlenimini vermek için oluşturulan kapak hikayesine karşı güçlü muhalefetinizi bana bildirdi. küre. Anladığım kadarıyla, bir ilke meselesi olmanın ötesinde, çoğunuzun bu salgının öyküsünün akrabalarınıza ve arkadaşlarınıza neden olabileceği kaygısı ve endişesinden rahatsızsınız. Negatif görüşlerinizi anlayabilir ve onlara sempati duyabilirim. Bu kapak hikayesinden kişisel olarak utandım. Ancak mutlak gizlilik ihtiyacını tamamen kabul ediyorum ve umarım kabul edersiniz. Gerçekler, yeterli hazırlık ve şartlandırma olmadan erken ve aniden kamuoyuna açıklanırsa, mevcut durumda bulunan kültürel şok ve sosyal yönelim bozukluğunun potansiyelini fark etmeniz hepiniz için zor olmamalıdır. Bu, Rothschild’lerin görüşü ve buradaki ziyaretimin amacı, durum hakkında ek gerçekleri ve fikirleri toplamak ve Rothschild’lere haberlerin sonunda ne zaman ve nasıl duyurulması gerektiğini öneren bir rapor hazırlamaktır. Herhangi bir sorunuz var mı?

Dr. Fauci, bunun ne kadar süre gizli tutulabileceğini düşünüyorsunuz? General soruyor. Korkarım olabilir ve Rothschild’ler tarafından gerekli görüldüğü sürece gizli tutulacaktır. Ve elbette biliyorsunuz ki, Rothschild’ler bu olay hakkında bilgisi olan herkesten resmi güvenlik yeminlerinin yazılı olarak alınmasını talep etmişlerdir. Kamuya açık bir duyuru yapılmasına herhangi bir değerlendirme yapılmadan önce, tam bir çalışmanın yapılması için yeterli zaman olmalıdır.

SINIFLANDIRILMAMIŞ

Author

92 Comments

  1. Kastamonu merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web siten vallaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 18-08-2020 22:39:12

  2. Aydın merkezden ben gaye. Mrb paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 18-08-2020 22:53:08

  3. Tokat merkezden ben gaye. Selamlar web siteniz vallaha güzel, linkedinde paylaştım 19-08-2020 02:22:21

  4. Sinop merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar paylaşımınız inanki hayran bıraktı, facebookta paylaştım 26-08-2020 03:36:40

  5. elif yılmaz Reply

    Isparta merkezden ben elif yılmaz. Slm siteniz yeminle hoşuma gitti, twitter da paylaştım 26-08-2020 18:51:09

  6. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar web sitesi vallaha güzel, saolun

  7. Kahramanmaraş merkezden ben Aylin. Selam sayfa harbiden mükemmel, saolun 28-08-2020 23:27:16

  8. selam arkadaşlar paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  9. Merhaba web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, face de paylaştım

  10. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar sayfa gerçekten mükemmel, face de paylaştım

  11. Kars merkezden ben Emine. selamun aleyküm siten valla hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 16-09-2020 03:20:45

  12. Slm web siten harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  13. elif yılmaz Reply

    Merhabalar web siten vallaha mükemmel, face de paylaştım

  14. Sakarya merkezden ben gaye. Mrb web sitesi inanılmaz dikkat çekici, twitter da paylaştım 02-10-2020 10:06:17

  15. elif yılmaz Reply

    Van merkezden ben elif yılmaz. Merhaba siten gerçekten mükemmel, twitter da paylaştım 02-10-2020 11:21:43

  16. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha iyi, linkedinde paylaştım

  17. Eskişehir merkezden ben . Merhaba paylaşımın vallaha mükemmel, teşekkürler 18-10-2020 14:47:05

  18. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. Slm paylaşımın inanılmaz hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ali – 331

  19. Merhabalar bu web sitesi valla hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  20. Merhaba herkese sayfanız vallaha billaha çok güzel, şukuladım

  21. Kırklareli merkezden ben banu. Merhaba sayfa cidden mükemmel, linkedinde paylaştım 20-11-2020 19:42:58

  22. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten valla çok iyi, saolun , Gürbüz – 445

  23. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha çok hoşuma gitti, sağolun , doruk – 142

  24. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım , hatice – 368

  25. elif yılmaz Reply

    Selamlar paylaşım ciddiyim mükemmel, tebrikler

  26. Selam herkese web siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  27. Selamlar web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  28. Van merkezden ben ahmet. selamun aleyküm sayfa yeminle çok güzel, twitter da paylaştım 17-12-2020 05:11:25

  29. Adıyaman merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web sitesi inanılmaz çok güzel, saolun 17-12-2020 05:28:57

  30. Bilecik merkezden ben Aylin. Selamlar paylaşımınız gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım 25-12-2020 16:01:15

  31. Selam herkese paylaşımın inanılmaz dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  32. Rize merkezden ben Aylin. selamun aleyküm sayfan valla dikkat çekici, şukuladım 29-12-2020 18:58:03

  33. Van merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfan inanki çok hoşuma gitti, teşekkürler 31-12-2020 23:13:51

  34. elif yılmaz Reply

    Nevşehir merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web sitesi süper ötesi mükemmel, şukuladım 01-01-2021 11:42:58

  35. Gaziantep dan kimler var. 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama . Selam herkese paylaşım gerçekten çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 489

  36. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. Selamın aleyküm bu web sitesi gerçekten çok güzel, teşekkürler , ali – 240

  37. Isparta merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfanız cidden hayran bıraktı, sağolun 05-01-2021 02:22:04

  38. Selam web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  39. Siirt dan kimler var. 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama . Merhaba herkese bu web sitesi vallaha billaha çok güzel, saolun , Aylin – 43

  40. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. selam arkadaşlar siten gerçekten hayran edici, saolun , elif yılmaz – 277

  41. Selamlar siten vallaha güzel, linkedinde paylaştım

  42. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi yeminle çok güzel, sosyal medyada paylaştım , Emine – 56

  43. selam arkadaşlar sayfa inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım

  44. Selam herkese web sitesi inan ki dikkat çekici, teraziye tıkladım

  45. Muş merkezden ben emin. Selamın aleyküm bu web sitesi valla çok güzel, şukuladım 27-01-2021 04:59:53

  46. Merhabalar paylaşım vallaha iyi, teraziye tıkladım

  47. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , ali – 285

  48. selamun aleyküm paylaşımın inan ki iyi, twitter da paylaştım

  49. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. Merhaba siten yeminle ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , ali – 451

  50. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa vallaha dikkat çekici, teşekkürler , – 259

  51. selam arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  52. Mrb paylaşımın inanılmaz ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  53. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. Selamın aleyküm web sitesi yeminle çok iyi, tebrikler , banu – 484

  54. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. Merhabalar web siteniz inanılmaz hayran bıraktı, saolun , ali – 292

  55. Tunceli dan kimler var. 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama . merhaba arkadaşlar paylaşımın inan ki dikkat çekici, facebookta paylaştım , gaye – 289

  56. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız cidden çok iyi, face de paylaştım , doruk – 461

  57. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımınız harbiden hayran edici, twitter da paylaştım , memo – 354

  58. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız cidden ilgi uyandırıcı, teşekkürler , ahmet – 440

  59. Adana dan kimler var. 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama . Mrb sayfan inanılmaz çok güzel, teşekkürler , Emine – 64

  60. Çanakkale merkezden ben . Merhabalar siteniz inan ki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 25-04-2021 07:50:53

  61. Selam web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, sağolun

  62. Sakarya dan kimler var. 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama . Selamın aleyküm paylaşımın ciddiyim çok iyi, sosyal medyada paylaştım , – 331

  63. Muş dan kimler var. 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama . Selam web sitesi yeminle mükemmel, şukuladım , emin – 21

  64. Merhaba herkese paylaşımınız harbiden çok hoşuma gitti, teşekkürler

  65. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. Selam web siteniz valla mükemmel, sağolun , ahmet – 245

  66. Merhaba paylaşımın vallaha çok hoşuma gitti, saolun

  67. Tokat dan kimler var. 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama . Merhaba herkese web sitesi ciddiyim dikkat çekici, linkedinde paylaştım , Aylin – 421

  68. selam arkadaşlar sayfanız harbiden dikkat çekici, facebookta paylaştım

  69. elif yılmaz Reply

    Adana dan kimler var. 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama . Selamın aleyküm bu web sitesi cidden iyi, şukuladım , elif yılmaz – 116

  70. Şırnak merkezden ben . Selamın aleyküm sayfanız gerçekten çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 16-06-2021 23:37:27

  71. elif yılmaz Reply

    Merhabalar siten yeminle hoşuma gitti, tebrikler

  72. Edirne merkezden ben hatice. Selamın aleyküm paylaşım inanki hoşuma gitti, şukuladım 24-06-2021 08:56:14

  73. Yalova merkezden ben memo. Selam herkese sayfan yeminle çok hoşuma gitti, sağolun 02-07-2021 03:29:10

  74. Şanlıurfa merkezden ben Hasan. selamun aleyküm web siten valla çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 04-07-2021 01:01:22

  75. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. Merhaba paylaşım inanki ilgi uyandırıcı, tebrikler , emin – 404

  76. Eskişehir merkezden ben banu. Merhabalar paylaşımınız süper ötesi dikkatimi çekti, sağolun 07-07-2021 13:19:42

  77. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. Mrb siteniz vallaha dikkat çekici, sağolun , mehmet – 415

  78. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. Selamlar sayfan cidden çok güzel, teraziye tıkladım , emin – 276

  79. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha mükemmel, saolun , Gürbüz – 157

  80. Bu konu : ” 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan valla dikkatimi çekti, şukuladım , ziya – 19

  81. Şanlıurfa merkezden ben emin. Selam herkese siteniz harbiden güzel, sosyal medyada paylaştım 16-07-2021 19:19:04

  82. Karabük merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar web siten inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 23-07-2021 14:44:55

  83. Karaman merkezden ben . Merhaba sayfanız vallaha billaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım 24-07-2021 06:44:50

  84. Zonguldak dan kimler var. 2001 Space Odyssey’de Tahmine Dayalı Programlama . Selam herkese sayfan yeminle hayran edici, tebrikler , memo – 414

  85. Kilis merkezden ben doruk. Selamlar paylaşımınız harbiden çok güzel, face de paylaştım 25-07-2021 02:12:40

  86. Selam herkese paylaşım vallaha billaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  87. Merhaba herkese paylaşımınız harbiden çok güzel, teraziye tıkladım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link