Bir düşünün, 2014’ten beri yaşımdaki tek bir muhafazakarla tanışmadım. Günümüzde neredeyse her şey liberal. Kurumlar ve medya son derece liberaldir. 2015’ten önce toplumun daha dengeli olduğunu hatırlıyorum ama şimdi her şey çok ilerici ve liberal görünüyor. O zamandan beri feminizm de çok arttı. Cinsiyet rolleri değişti.

Bu büyüdüğüm gerçeklik gibi hissettirmiyor

Gönderen … Erramayhem89
[comments]

Author

28 Comments

  1. Kocaeli merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar web siten ciddiyim güzel, teşekkürler 13-04-2021 16:02:13

  2. Afyon dan kimler var. 2012’den sonra işler değişti mi? . Mrb sayfan inanılmaz dikkatimi çekti, face de paylaştım , banu – 358

  3. Kırklareli dan kimler var. 2012’den sonra işler değişti mi? . Mrb sayfan süper ötesi çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ziya – 376

  4. Giresun merkezden ben emin. Merhaba herkese sayfanız inanki hayran edici, saolun 20-04-2021 12:22:56

  5. Muş merkezden ben gaye. selam arkadaşlar siteniz vallaha dikkat çekici, tebrikler 22-04-2021 23:53:21

  6. Sakarya merkezden ben Hasan. Mrb sayfan gerçekten ilgi uyandırıcı, tebrikler 26-04-2021 07:10:13

  7. Selamın aleyküm sayfanız inanılmaz çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  8. Sakarya merkezden ben emin. selamun aleyküm sayfan harbiden çok güzel, sağolun 02-05-2021 18:57:19

  9. Selamlar siten süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım

  10. Balıkesir dan kimler var. 2012’den sonra işler değişti mi? . Selamın aleyküm siteniz cidden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 263

  11. Selam herkese paylaşımın vallaha çok iyi, sağolun

  12. Merhabalar sayfan yeminle hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  13. Bu konu : ” 2012’den sonra işler değişti mi? ” çok güzel. Merhabalar sayfa harbiden hayran edici, sağolun , ziya – 148

  14. Bu konu : ” 2012’den sonra işler değişti mi? ” çok güzel. Selam herkese web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, saolun , hatice – 192

  15. Çorum merkezden ben hatice. Selam sayfanız ciddiyim çok güzel, tebrikler 09-06-2021 17:18:43

  16. Selamlar paylaşım inan ki dikkat çekici, twitter da paylaştım

  17. Bu konu : ” 2012’den sonra işler değişti mi? ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz ciddiyim hayran edici, linkedinde paylaştım , Aylin – 217

  18. Yozgat dan kimler var. 2012’den sonra işler değişti mi? . Selam sayfanız cidden hayran bıraktı, tebrikler , gaye – 278

  19. Edirne merkezden ben ziya. Selam herkese siten cidden dikkat çekici, şukuladım 27-06-2021 07:48:10

  20. Hatay dan kimler var. 2012’den sonra işler değişti mi? . Mrb sayfanız harbiden hayran bıraktı, facebookta paylaştım , memo – 105

  21. Artvin dan kimler var. 2012’den sonra işler değişti mi? . Slm paylaşımınız vallaha billaha iyi, şukuladım , Gürbüz – 14

  22. Manisa merkezden ben gaye. Slm paylaşımın inanki hoşuma gitti, sağolun 14-07-2021 04:53:45

  23. Diyarbakır dan kimler var. 2012’den sonra işler değişti mi? . Selam paylaşım vallaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , – 244

  24. Van merkezden ben mehmet. Merhabalar sayfanız valla mükemmel, sağolun 16-07-2021 09:55:42

  25. Artvin merkezden ben hatice. Merhaba paylaşımın inanki çok güzel, tebrikler 23-07-2021 04:59:39

  26. Amasya dan kimler var. 2012’den sonra işler değişti mi? . Selam herkese bu web sitesi inanki iyi, face de paylaştım , ali – 154

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link