5G dalga boyları binaların haritalanmasını ve hareket ve sinyalin izlenmesini sağlar.

Önümüzdeki Eylül ayından itibaren çoğu insan, kendilerini tanımlayan benzersiz imzalı bir 5G cihazına sahip olacak.

Yeni bir 6 ayak mesafeli kural ile, telefonunuzun benzersiz bir imza vereceği ve 5G kulesinin sonar benzeri bir haritanız olacağı için kesin konumunuzu bulmak artık daha kolay olacak.

Gönderen … SrryUsrNamTakn
[comments]

Author

89 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Selam web siteniz valla hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  2. Ardahan merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siteniz gerçekten güzel, teraziye tıkladım 25-05-2020 18:06:16

  3. elif yılmaz Reply

    Mrb web siten ciddiyim hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  4. selam arkadaşlar sayfan vallaha çok hoşuma gitti, sağolun

  5. elif yılmaz Reply

    Tekirdağ merkezden ben elif yılmaz. Mrb bu web sitesi inan ki hayran bıraktı, şukuladım 25-05-2020 18:06:19

  6. Gümüşhane merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web sitesi valla hayran bıraktı, şukuladım 25-05-2020 19:01:24

  7. Merhaba herkese sayfan gerçekten dikkat çekici, sağolun

  8. Karaman merkezden ben ziya. Mrb paylaşım inanki hoşuma gitti, tebrikler 29-05-2020 05:47:04

  9. Aydın merkezden ben mehmet. Selamlar siteniz vallaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım 07-06-2020 10:05:50

  10. elif yılmaz Reply

    Yozgat merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfan vallaha hayran edici, face de paylaştım 15-06-2020 19:24:09

  11. merhaba arkadaşlar sayfanız gerçekten hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  12. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha billaha mükemmel, saolun

  13. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inan ki hayran edici, face de paylaştım

  14. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  15. Merhabalar paylaşımınız vallaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  16. Denizli merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siten gerçekten çok iyi, sosyal medyada paylaştım 09-07-2020 17:37:37

  17. Merhabalar web sitesi vallaha hayran edici, tebrikler

  18. elif yılmaz Reply

    Slm paylaşımın harbiden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  19. Mrb bu web sitesi vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım

  20. İstanbul merkezden ben Aylin. Merhaba web siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, sağolun 27-07-2020 12:09:23

  21. Karabük merkezden ben Aylin. Mrb sayfa gerçekten mükemmel, şukuladım 03-08-2020 13:38:42

  22. Selam bu web sitesi inanki hayran bıraktı, face de paylaştım

  23. Afyon merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 04-08-2020 22:44:20

  24. Selamın aleyküm bu web sitesi valla dikkat çekici, facebookta paylaştım

  25. Aksaray merkezden ben Emine. Mrb paylaşımınız gerçekten güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 12-08-2020 21:35:45

  26. Kocaeli merkezden ben ahmet. Mrb paylaşımınız inanılmaz hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 23-08-2020 18:53:46

  27. Amasya merkezden ben banu. Merhaba herkese web siteniz vallaha billaha hayran edici, şukuladım 25-08-2020 23:48:07

  28. İzmir merkezden ben Aylin. Selam web siten valla çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 10-09-2020 23:42:43

  29. Selam web siteniz süper ötesi hayran edici, şukuladım

  30. Mersin merkezden ben Emine. Selam sayfanız inan ki çok güzel, twitter da paylaştım 16-09-2020 23:44:20

  31. Gürbüz Reply

    Selam web sitesi inan ki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  32. Düzce merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web sitesi cidden çok hoşuma gitti, şukuladım 02-10-2020 11:29:11

  33. Uşak merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfa inan ki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 04-10-2020 12:56:01

  34. Kars merkezden ben banu. selam arkadaşlar bu web sitesi valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 09-10-2020 04:23:00

  35. Bu konu : ” 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni ” çok güzel. Selamlar paylaşımın inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım , memo – 83

  36. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 493

  37. Çankırı merkezden ben ali. Selam herkese paylaşımınız süper ötesi ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 01-11-2020 13:14:17

  38. Niğde dan kimler var. 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni . Merhaba paylaşımınız inan ki hayran edici, twitter da paylaştım , gaye – 258

  39. Ankara dan kimler var. 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni . selam arkadaşlar sayfa gerçekten ilgi uyandırıcı, tebrikler , memo – 81

  40. Bu konu : ” 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşım vallaha hayran edici, tebrikler , Hasan – 17

  41. elif yılmaz Reply

    Aksaray merkezden ben elif yılmaz. Merhaba web siten inan ki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 03-12-2020 15:18:44

  42. Slm sayfan gerçekten çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  43. Sakarya merkezden ben Emine. Merhaba herkese sayfanız süper ötesi dikkatimi çekti, tebrikler 12-12-2020 06:49:28

  44. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi inan ki hoşuma gitti, saolun , Gürbüz – 477

  45. Bu konu : ” 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni ” çok güzel. Selamlar sayfa valla dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , doruk – 237

  46. Muş merkezden ben ali. Selam herkese paylaşımınız yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 20-12-2020 10:15:25

  47. Bingöl dan kimler var. 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni . Mrb siteniz vallaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , doruk – 468

  48. Zonguldak dan kimler var. 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni . merhaba arkadaşlar paylaşımın inanki çok güzel, facebookta paylaştım , ali – 121

  49. Bu konu : ” 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi yeminle dikkatimi çekti, teşekkürler , hatice – 75

  50. Osmaniye merkezden ben memo. Merhaba web siten gerçekten hayran edici, şukuladım 31-12-2020 09:15:06

  51. Bu konu : ” 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni ” çok güzel. Merhaba sayfa valla güzel, twitter da paylaştım , ahmet – 129

  52. Niğde merkezden ben Aylin. Slm web siteniz inan ki hoşuma gitti, teşekkürler 17-01-2021 18:25:07

  53. Bu konu : ” 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni ” çok güzel. Merhabalar sayfanız vallaha billaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , – 456

  54. Muğla dan kimler var. 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni . Merhaba web sitesi inanki iyi, face de paylaştım , emin – 252

  55. Mrb sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  56. Merhabalar paylaşımınız vallaha billaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  57. merhaba arkadaşlar siten cidden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  58. Merhabalar bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, saolun

  59. Bu konu : ” 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşım ciddiyim iyi, linkedinde paylaştım , ali – 296

  60. Edirne merkezden ben . selam arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz dikkat çekici, face de paylaştım 07-03-2021 08:07:40

  61. Bu konu : ” 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni ” çok güzel. Selamın aleyküm siten inanki mükemmel, teraziye tıkladım , – 385

  62. Çanakkale dan kimler var. 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni . merhaba arkadaşlar bu web sitesi cidden hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ahmet – 485

  63. Düzce merkezden ben hatice. Selamlar paylaşımın valla dikkatimi çekti, şukuladım 03-04-2021 18:12:51

  64. Slm sayfan valla güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  65. Selam herkese siten süper ötesi çok hoşuma gitti, teşekkürler

  66. Ankara merkezden ben banu. Mrb paylaşım cidden güzel, tebrikler 12-04-2021 15:33:17

  67. İstanbul merkezden ben ali. Selam herkese sayfa ciddiyim hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 22-04-2021 09:08:07

  68. Bu konu : ” 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni ” çok güzel. Merhaba paylaşımınız harbiden çok güzel, teşekkürler , Emine – 33

  69. Bu konu : ” 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni ” çok güzel. Slm sayfa valla hayran edici, linkedinde paylaştım , ahmet – 402

  70. elif yılmaz Reply

    Tokat dan kimler var. 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni . Selamlar web sitesi inan ki dikkat çekici, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 343

  71. Kocaeli merkezden ben Hasan. Selam herkese sayfa inanılmaz iyi, sağolun 01-05-2021 16:18:11

  72. Aksaray dan kimler var. 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni . Selamın aleyküm paylaşımınız gerçekten çok güzel, twitter da paylaştım , Emine – 135

  73. elif yılmaz Reply

    Selamlar paylaşım süper ötesi hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  74. Merhaba herkese paylaşım valla çok güzel, face de paylaştım

  75. Yozgat dan kimler var. 5G, Corona Virüsüne neden olmadı, ancak bu ikisinin nasıl ilişkili olabileceğinin iyi bir nedeni . Merhaba siteniz inan ki iyi, facebookta paylaştım , hatice – 359

  76. Denizli merkezden ben doruk. Slm bu web sitesi ciddiyim hayran edici, tebrikler 07-06-2021 05:13:36

  77. Aydın merkezden ben . selam arkadaşlar siteniz valla güzel, linkedinde paylaştım 11-06-2021 21:35:09

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link