Kategoriler
Genel

5G ya da 5G değil mi?

Yaklaşık 2 ay önce yakınımda bir 5G kulesi kuruldu, açıldı ve o zamandan beri daha önce hiç yaşamadığım bazı şeyler yaşıyorum. Açıldığından beri son derece kırık uykum var, şimdi bir gece en fazla 4 saat uyuyorum. Gece yaklaşık 8 saat uyurdum. Deneyime baktığım diğer bir konu da vücudumun aşırı kaşıntılı olması ve direğin açılmasından bu yana başlamış olması. Şu anda saman nezlesi ya da başka bir şeyden muzdarip değilim. Bu 5G mi yoksa sadece mevsim değişikliği mi?

“5G ya da 5G değil mi?” için 46 yanıt

Yalova merkezden ben ziya. Slm sayfanız harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım 28-04-2020 15:58:20

Kayseri merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm siteniz harbiden çok iyi, teraziye tıkladım 29-04-2020 13:13:06

Uşak merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, şukuladım 30-04-2020 19:19:37

Samsun merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inan ki çok güzel, tebrikler 30-04-2020 22:18:02

Kars merkezden ben Gürbüz. Slm siten inan ki çok güzel, linkedinde paylaştım 06-05-2020 23:52:39

Karabük merkezden ben doruk. Merhabalar paylaşımın vallaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 09-05-2020 08:56:44

İstanbul merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha billaha hoşuma gitti, face de paylaştım 14-05-2020 08:22:06

Zonguldak merkezden ben elif yılmaz. Slm sayfa inanki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 11:53:55

Yozgat merkezden ben ali. Selam siten gerçekten hoşuma gitti, twitter da paylaştım 14-05-2020 11:54:04

Manisa merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar sayfan inanılmaz mükemmel, teşekkürler 14-05-2020 11:54:19

Bitlis merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 19-05-2020 12:00:12

Niğde merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm sayfanız inan ki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 04-06-2020 16:20:27

Karaman merkezden ben ziya. Selam herkese sayfan inanki güzel, facebookta paylaştım 02-07-2020 07:34:42

Mersin merkezden ben doruk. Slm siten inan ki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 05-07-2020 21:15:40

Düzce merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web siteniz valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 10-07-2020 16:12:43

Aydın merkezden ben Aylin. Selamlar web sitesi cidden hayran bıraktı, teşekkürler 14-07-2020 19:01:56

Karaman merkezden ben banu. Merhaba sayfan yeminle çok iyi, sosyal medyada paylaştım 15-07-2020 12:58:07

Sakarya merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar siteniz yeminle mükemmel, teraziye tıkladım 24-07-2020 21:18:17

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir