Başlığın dediği gibi, 5G’nin COVID-19 komplosuna neden olmasını sevmiyorum. Bence sadece aptal. 5G 2018’in sonlarında geri döndü. Ve eğer komplo doğru olsaydı, uzun zaman önce bizi vuracaktı. Ve diğer bir nokta da, İtalya ve İran gibi, henüz 5G kulesi olmayan yerlere çarpması. Ayrıca, biri beni COVID-19 vakalarının bir haritasıyla çürütmeye çalıştıysa ve 5G kulelerinin kurulduğu yerlerde, metro, KKK, bel soğukluğu ve saç restorasyon merkezlerinin yerleri ile de karşılaştırılabilir. Benzer olmalarının nedeni nüfustan kaynaklanıyor. Nüfus arttıkça, daha fazla internet kulesi kurulması gerekir. Bunun muhtemelen deli gibi indirileceğini biliyorum ama umrumda değil. Bence bu komplo aptal.

Author

98 Comments

  1. Merhaba paylaşımın cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  2. Amasya merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 15-04-2020 04:22:16

  3. selamun aleyküm bu web sitesi ciddiyim çok iyi, linkedinde paylaştım

  4. Erzurum merkezden ben ahmet. Selam web siten vallaha iyi, teşekkürler 20-04-2020 14:26:30

  5. merhaba arkadaşlar siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  6. Kastamonu merkezden ben Emine. Selam web siten vallaha billaha hoşuma gitti, teşekkürler 23-04-2020 04:54:03

  7. Gümüşhane merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar siten gerçekten iyi, saolun 25-04-2020 23:25:25

  8. Ardahan merkezden ben gaye. Merhaba paylaşım cidden iyi, şukuladım 26-04-2020 12:20:18

  9. Balıkesir merkezden ben ahmet. Selam web siteniz ciddiyim mükemmel, face de paylaştım 03-05-2020 19:23:45

  10. Merhabalar bu web sitesi cidden iyi, sosyal medyada paylaştım

  11. Bolu merkezden ben mehmet. Mrb siteniz valla çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 04-05-2020 20:58:33

  12. Kırşehir merkezden ben mehmet. Selamlar siten inan ki dikkat çekici, teraziye tıkladım 05-05-2020 12:12:53

  13. Selam herkese paylaşımın yeminle hayran bıraktı, sağolun

  14. Antalya merkezden ben Emine. Selam paylaşımınız vallaha billaha çok hoşuma gitti, saolun 06-05-2020 04:01:54

  15. Çanakkale merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, sağolun 08-05-2020 03:00:54

  16. Kayseri merkezden ben Aylin. Merhaba herkese siteniz inan ki dikkat çekici, linkedinde paylaştım 14-05-2020 08:39:08

  17. Selam herkese paylaşımınız harbiden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  18. merhaba arkadaşlar web sitesi harbiden mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  19. Van merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web sitesi gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım 24-05-2020 17:43:08

  20. Selamın aleyküm paylaşımınız inanılmaz güzel, face de paylaştım

  21. elif yılmaz Reply

    Selamlar sayfanız süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler

  22. Selamın aleyküm paylaşımınız cidden çok güzel, face de paylaştım

  23. Bolu merkezden ben Emine. Selamlar siteniz süper ötesi çok iyi, teşekkürler 10-06-2020 06:41:18

  24. Tokat merkezden ben mehmet. Slm bu web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler 16-06-2020 00:03:37

  25. Selam herkese sayfan harbiden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  26. Ankara merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, teşekkürler 07-07-2020 07:48:02

  27. elif yılmaz Reply

    Kütahya merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten çok iyi, twitter da paylaştım 09-07-2020 00:15:56

  28. Bingöl merkezden ben banu. Selam siten vallaha hayran bıraktı, şukuladım 09-07-2020 11:05:06

  29. Yalova merkezden ben ali. Selamlar siteniz harbiden hayran bıraktı, teşekkürler 16-07-2020 19:05:42

  30. Merhabalar bu web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  31. Selam herkese paylaşımın inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  32. Merhaba web siteniz yeminle dikkat çekici, twitter da paylaştım

  33. Adana merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfanız inan ki ilgi uyandırıcı, şukuladım 01-08-2020 17:15:39

  34. Trabzon merkezden ben gaye. Merhabalar paylaşımın yeminle hoşuma gitti, teşekkürler 07-08-2020 13:31:49

  35. Elazığ merkezden ben ali. Merhaba herkese web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 05-09-2020 17:27:19

  36. selamun aleyküm sayfan süper ötesi hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  37. Sinop merkezden ben mehmet. Slm bu web sitesi inan ki çok iyi, saolun 11-09-2020 23:51:54

  38. Adana merkezden ben doruk. Mrb web sitesi vallaha billaha çok güzel, şukuladım 19-09-2020 10:17:43

  39. elif yılmaz Reply

    Tunceli merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm siteniz valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 26-09-2020 20:53:49

  40. Selam siteniz inan ki çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  41. Elazığ merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfa süper ötesi çok iyi, tebrikler 02-10-2020 11:33:11

  42. elif yılmaz Reply

    Kocaeli merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar paylaşım yeminle dikkatimi çekti, şukuladım 04-10-2020 18:13:26

  43. Şırnak merkezden ben emin. selam arkadaşlar siteniz vallaha billaha dikkat çekici, şukuladım 14-10-2020 02:30:06

  44. Gürbüz Reply

    Yozgat dan kimler var. 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum . Selamlar web sitesi vallaha dikkat çekici, face de paylaştım , Gürbüz – 393

  45. Merhabalar web sitesi valla hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  46. Bu konu : ” 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum ” çok güzel. Selam herkese paylaşım süper ötesi hayran edici, face de paylaştım , ahmet – 118

  47. Gürbüz Reply

    Ardahan dan kimler var. 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum . Merhaba siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, şukuladım , Gürbüz – 210

  48. Adana dan kimler var. 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum . Mrb paylaşımın vallaha billaha güzel, teşekkürler , Emine – 495

  49. elif yılmaz Reply

    Tokat merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese paylaşım yeminle hayran edici, teraziye tıkladım 05-11-2020 19:54:41

  50. Gürbüz Reply

    Slm paylaşımınız cidden iyi, teraziye tıkladım

  51. Mersin merkezden ben Emine. selamun aleyküm siten valla hoşuma gitti, teşekkürler 12-11-2020 00:24:48

  52. Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, teşekkürler

  53. Siirt merkezden ben doruk. Merhaba web sitesi cidden dikkatimi çekti, teşekkürler 22-11-2020 07:07:30

  54. Gürbüz Reply

    Siirt merkezden ben Gürbüz. Selamlar siten inanki çok iyi, sağolun 22-11-2020 21:40:10

  55. Gürbüz Reply

    Şırnak merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşımınız süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım 28-11-2020 14:38:36

  56. Merhaba sayfa vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım

  57. İzmir merkezden ben emin. selamun aleyküm sayfanız ciddiyim güzel, saolun 06-12-2020 14:26:40

  58. Aksaray dan kimler var. 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum . Selamlar web siteniz valla dikkat çekici, teşekkürler , mehmet – 22

  59. Hakkari dan kimler var. 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum . selamun aleyküm web siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, tebrikler , ahmet – 104

  60. Şanlıurfa merkezden ben banu. selamun aleyküm paylaşımınız gerçekten çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 16-12-2020 16:39:04

  61. Batman dan kimler var. 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum . Selamın aleyküm bu web sitesi harbiden hayran bıraktı, teşekkürler , Hasan – 351

  62. Selamın aleyküm web siten ciddiyim iyi, sosyal medyada paylaştım

  63. Kırıkkale merkezden ben Emine. Selamın aleyküm siteniz inan ki çok iyi, saolun 25-12-2020 00:14:13

  64. Çorum dan kimler var. 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum . Slm paylaşım inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , banu – 296

  65. Selam herkese sayfanız yeminle iyi, sosyal medyada paylaştım

  66. Gürbüz Reply

    Merhaba herkese paylaşım valla çok güzel, şukuladım

  67. selamun aleyküm web siteniz inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  68. Kastamonu dan kimler var. 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum . Selam herkese paylaşım cidden çok güzel, teşekkürler , doruk – 203

  69. Bu konu : ” 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın valla dikkat çekici, facebookta paylaştım , ali – 446

  70. Bu konu : ” 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız vallaha billaha çok hoşuma gitti, saolun , – 253

  71. İzmir merkezden ben ahmet. Merhabalar web sitesi harbiden hayran bıraktı, teşekkürler 21-01-2021 20:00:57

  72. Muş dan kimler var. 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum . Merhabalar siteniz gerçekten güzel, twitter da paylaştım , Emine – 31

  73. Bu konu : ” 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum ” çok güzel. Slm web siten gerçekten mükemmel, teşekkürler , gaye – 154

  74. Kahramanmaraş dan kimler var. 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum . Merhabalar web sitesi inanılmaz mükemmel, twitter da paylaştım , emin – 311

  75. Merhaba paylaşımınız yeminle hayran edici, tebrikler

  76. Şanlıurfa dan kimler var. 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum . Merhabalar paylaşım inanki hoşuma gitti, facebookta paylaştım , emin – 143

  77. Bartın dan kimler var. 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum . Mrb sayfa valla güzel, teşekkürler , ali – 42

  78. Bu konu : ” 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum ” çok güzel. selamun aleyküm siten ciddiyim çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Aylin – 399

  79. Sakarya dan kimler var. 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum . selamun aleyküm web siten inanki hayran bıraktı, teraziye tıkladım , Hasan – 71

  80. Bu konu : ” 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum ” çok güzel. Merhabalar web siten inanki çok iyi, face de paylaştım , ali – 492

  81. merhaba arkadaşlar web siteniz cidden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  82. Şanlıurfa merkezden ben ziya. Selam sayfan valla güzel, teşekkürler 23-04-2021 12:45:15

  83. Muğla merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha iyi, teraziye tıkladım 25-04-2021 05:48:36

  84. Bu konu : ” 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum ” çok güzel. Selam siteniz valla hayran bıraktı, şukuladım , ahmet – 99

  85. Bu konu : ” 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi cidden güzel, saolun , ziya – 88

  86. Bu konu : ” 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum ” çok güzel. Slm web siten vallaha billaha hayran edici, teşekkürler , Aylin – 231

  87. Bu konu : ” 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum ” çok güzel. Merhaba herkese siten ciddiyim dikkatimi çekti, sağolun , gaye – 442

  88. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim güzel, sosyal medyada paylaştım

  89. Bu konu : ” 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa valla hayran edici, twitter da paylaştım , emin – 391

  90. Şanlıurfa dan kimler var. 5G’nin COVID-19’a neden olan komplosunu sevmiyorum . Merhaba bu web sitesi inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 495

  91. Bilecik merkezden ben . selam arkadaşlar sayfan inan ki çok güzel, facebookta paylaştım 09-06-2021 21:30:16

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link