7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir?

Bilmeyenler için 7/7, Londra’da Yeraltı’nın 3 bölgesinde ve bir yolda (Tavistock Meydanı) hidrojen peroksit ile yapılan bir saldırı oldu.

Richard Hall’un nasıl sahnelendiği hakkında konuştuğunu duydum. Bir de belgesel var 7/7 / Dalgalanma Etkisi John Hill tarafından yaratılmıştır. David Icke’nin bundan bahsettiğini duymadım, sadece 11 Eylül ilginç çünkü o İngiliz ve keşfedilecek bir şey olacağını düşünmüştüm.

Temelde komplo, bundan MI5 / 6’nın sorumlu olduğu ve suçladığı dört Müslüman gencin değil. İskoçya’daki G7 toplantısında ilginç bir şekilde yaşandı ve Netanyahu, saldırılardan önce sabah Londra Merkez yakınlarına gitmemesi konusunda uyarıldı.

“7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir?” üzerine 61 yorum

  1. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız gerçekten dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , Gürbüz – 175

    Cevapla
  2. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. Slm paylaşım valla hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , ziya – 20

    Cevapla
  3. Düzce dan kimler var. 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? . selam arkadaşlar sayfa gerçekten çok güzel, face de paylaştım , ali – 243

    Cevapla
  4. Erzurum dan kimler var. 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? . merhaba arkadaşlar bu web sitesi cidden dikkat çekici, teraziye tıkladım , Emine – 149

    Cevapla
  5. İzmir dan kimler var. 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? . merhaba arkadaşlar siten gerçekten çok iyi, teraziye tıkladım , mehmet – 323

    Cevapla
  6. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. Selamlar siteniz valla çok iyi, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 451

    Cevapla
  7. Bartın dan kimler var. 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? . Selam herkese siteniz inan ki çok güzel, teşekkürler , – 400

    Cevapla
  8. Zonguldak merkezden ben emin. Merhaba paylaşımınız süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım 28-10-2020 14:42:15

    Cevapla
  9. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. Selam sayfan vallaha hoşuma gitti, tebrikler , ali – 385

    Cevapla
  10. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 143

    Cevapla
  11. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız vallaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , mehmet – 387

    Cevapla
  12. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımınız gerçekten dikkatimi çekti, sağolun , hatice – 208

    Cevapla
  13. Batman merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, face de paylaştım 28-10-2020 19:52:05

    Cevapla
  14. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa gerçekten hayran bıraktı, tebrikler , memo – 223

    Cevapla
  15. Adana merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar siten süper ötesi güzel, tebrikler 30-10-2020 23:02:42

    Cevapla
  16. Manisa dan kimler var. 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? . merhaba arkadaşlar paylaşımınız harbiden dikkat çekici, sağolun , Emine – 106

    Cevapla
  17. selam arkadaşlar paylaşımınız süper ötesi çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

    Cevapla
  18. Elazığ dan kimler var. 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? . selamun aleyküm web siten süper ötesi hayran bıraktı, şukuladım , banu – 147

    Cevapla
  19. Artvin merkezden ben gaye. Merhaba herkese sayfanız cidden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 13-11-2020 08:07:11

    Cevapla
  20. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. Selam sayfan cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 218

    Cevapla
  21. Niğde dan kimler var. 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? . Selam paylaşım vallaha billaha güzel, linkedinde paylaştım , Hasan – 492

    Cevapla
  22. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. Mrb web siten harbiden dikkat çekici, teşekkürler , ziya – 256

    Cevapla
  23. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız cidden iyi, tebrikler , elif yılmaz – 445

    Cevapla
  24. Eskişehir merkezden ben doruk. Selamın aleyküm sayfanız harbiden güzel, twitter da paylaştım 09-12-2020 05:43:16

    Cevapla
  25. Bilecik dan kimler var. 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? . Selam web siteniz inanılmaz çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 30

    Cevapla
  26. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten inanki dikkat çekici, saolun , doruk – 429

    Cevapla
  27. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. Merhaba siteniz inanılmaz çok iyi, sağolun , banu – 79

    Cevapla
  28. Çanakkale dan kimler var. 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? . Merhaba herkese bu web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , gaye – 70

    Cevapla
  29. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. Selamlar siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 197

    Cevapla
  30. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi vallaha hayran edici, face de paylaştım , gaye – 417

    Cevapla
  31. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , memo – 330

    Cevapla
  32. Isparta merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar web sitesi inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım 11-01-2021 20:05:48

    Cevapla
  33. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. Merhabalar sayfa ciddiyim mükemmel, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 199

    Cevapla
  34. Bitlis merkezden ben Aylin. Slm paylaşım inanılmaz dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 16-01-2021 06:27:36

    Cevapla
  35. Adıyaman merkezden ben memo. Selamlar bu web sitesi vallaha billaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 16-01-2021 17:43:03

    Cevapla
  36. Mardin dan kimler var. 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? . Merhabalar siten vallaha billaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , hatice – 370

    Cevapla
  37. Mersin merkezden ben gaye. selam arkadaşlar web siten inanki hayran edici, linkedinde paylaştım 01-02-2021 23:26:05

    Cevapla
  38. Gaziantep dan kimler var. 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? . Selam sayfa harbiden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , ali – 372

    Cevapla
  39. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. selam arkadaşlar siten yeminle mükemmel, saolun , Emine – 335

    Cevapla
  40. Ankara dan kimler var. 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? . selam arkadaşlar sayfanız inanki güzel, sağolun , Gürbüz – 413

    Cevapla
  41. Bu konu : ” 7 Temmuz 2005’te Londra’daki saldırılarla ilgili fikir birliği nedir? ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten cidden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 353

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link