İnternette 8/9 kişilik eski kardeşlik hakkında okuduğumda (hatırlayamıyorum). Muhtemelen uzun süredir varlar. Toplumdaki rolleri, düşük profilli kalmak, insanlık icatlarını izlemek, Dünya’yı yok etmelerini / geçersiz kılmalarını önlemekti (o zaman bir tür aşağılama). Her biri, buluşları kontrol altında tutan tıp, sosyal bilgiler vb. Gibi bir branştan sorumluydu. Tüm hatırlayabildiğim bu. Bu konuda biraz daha bilginiz varsa, lütfen gönderin! Onlar hakkında daha fazla şey bilmek istiyorum. İyi Cumalar, çocuklar!

Author

89 Comments

  1. Erzincan merkezden ben mehmet. Mrb paylaşımın inan ki çok iyi, teşekkürler 09-05-2020 12:56:19

  2. Karabük merkezden ben ahmet. Selam herkese web siten vallaha hoşuma gitti, şukuladım 09-05-2020 14:58:40

  3. Iğdır merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar web siten valla hoşuma gitti, teraziye tıkladım 10-05-2020 17:21:48

  4. Selamın aleyküm siten valla çok hoşuma gitti, şukuladım

  5. elif yılmaz Reply

    Mrb sayfanız inanılmaz dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  6. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  7. Mrb bu web sitesi inanılmaz çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  8. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar web siten valla hayran edici, linkedinde paylaştım

  9. Selamlar paylaşımın vallaha iyi, twitter da paylaştım

  10. Selamlar paylaşım inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  11. Merhabalar bu web sitesi yeminle dikkat çekici, facebookta paylaştım

  12. Selam herkese paylaşımın inan ki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  13. merhaba arkadaşlar siteniz ciddiyim güzel, teraziye tıkladım

  14. Samsun merkezden ben doruk. Selam siten inan ki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 14-06-2020 00:46:33

  15. Ordu merkezden ben ali. selamun aleyküm web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, saolun 15-06-2020 06:39:48

  16. Muğla merkezden ben Emine. Selam herkese sayfa gerçekten hayran bıraktı, teşekkürler 22-06-2020 07:55:45

  17. elif yılmaz Reply

    Merhaba web siten inan ki hayran edici, teşekkürler

  18. Tokat merkezden ben ahmet. selamun aleyküm siteniz gerçekten iyi, face de paylaştım 06-07-2020 10:15:24

  19. Selamlar bu web sitesi inanki iyi, sosyal medyada paylaştım

  20. Selamın aleyküm siteniz valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  21. Mrb web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, tebrikler

  22. Selamlar paylaşımınız harbiden çok güzel, teşekkürler

  23. Şanlıurfa merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm paylaşım inan ki hayran edici, tebrikler 28-07-2020 11:48:47

  24. Selam herkese paylaşım harbiden hayran bıraktı, tebrikler

  25. Amasya merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim mükemmel, linkedinde paylaştım 06-08-2020 20:12:38

  26. Bilecik merkezden ben Aylin. Mrb sayfanız gerçekten çok güzel, sağolun 07-08-2020 00:21:03

  27. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha hayran edici, linkedinde paylaştım

  28. Selam herkese paylaşımınız süper ötesi dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  29. Antalya merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar sayfa harbiden çok hoşuma gitti, saolun 24-08-2020 04:00:00

  30. Selam paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, saolun

  31. Selamın aleyküm web siten yeminle dikkatimi çekti, sağolun

  32. Bitlis merkezden ben ali. Selam herkese sayfa gerçekten çok iyi, teraziye tıkladım 10-09-2020 18:59:01

  33. elif yılmaz Reply

    Erzincan merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm paylaşım vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım 23-09-2020 22:51:50

  34. Kırıkkale merkezden ben gaye. selamun aleyküm sayfan inanılmaz dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 24-09-2020 09:04:28

  35. Hakkari merkezden ben ziya. Merhaba paylaşımınız valla dikkat çekici, sağolun 26-09-2020 23:54:09

  36. Malatya merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar siten yeminle iyi, şukuladım 28-09-2020 06:02:55

  37. Selamın aleyküm siten valla çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  38. elif yılmaz Reply

    Sinop merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfa vallaha billaha güzel, sağolun 03-10-2020 06:33:40

  39. selamun aleyküm siteniz vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler

  40. Selamın aleyküm web siteniz vallaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  41. Bu konu : ” 8/9 bilge erkek kardeşliği ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşım vallaha dikkat çekici, tebrikler , gaye – 188

  42. Nevşehir dan kimler var. 8/9 bilge erkek kardeşliği . merhaba arkadaşlar web siteniz ciddiyim iyi, şukuladım , gaye – 377

  43. Kars merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar web siten vallaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 01-12-2020 01:17:05

  44. Bingöl dan kimler var. 8/9 bilge erkek kardeşliği . Merhabalar web siteniz yeminle hoşuma gitti, şukuladım , emin – 276

  45. Bu konu : ” 8/9 bilge erkek kardeşliği ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın inanılmaz dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , – 245

  46. Selam web sitesi harbiden hayran edici, twitter da paylaştım

  47. selam arkadaşlar web siten yeminle güzel, şukuladım

  48. İzmir merkezden ben memo. selam arkadaşlar sayfa inan ki iyi, linkedinde paylaştım 21-12-2020 06:11:40

  49. Bu konu : ” 8/9 bilge erkek kardeşliği ” çok güzel. Selamlar sayfa süper ötesi mükemmel, sosyal medyada paylaştım , memo – 216

  50. Sinop dan kimler var. 8/9 bilge erkek kardeşliği . Selam siten harbiden hayran bıraktı, teşekkürler , doruk – 166

  51. Bu konu : ” 8/9 bilge erkek kardeşliği ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi ciddiyim çok güzel, face de paylaştım , doruk – 98

  52. Bu konu : ” 8/9 bilge erkek kardeşliği ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten ciddiyim çok iyi, sağolun , Aylin – 60

  53. Antalya merkezden ben ali. Merhaba sayfanız inanki çok hoşuma gitti, saolun 03-01-2021 09:48:25

  54. Slm paylaşımınız inan ki çok güzel, linkedinde paylaştım

  55. Kayseri merkezden ben doruk. Mrb paylaşımın inanki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 05-01-2021 16:43:17

  56. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” 8/9 bilge erkek kardeşliği ” çok güzel. Merhaba siteniz vallaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 359

  57. Bu konu : ” 8/9 bilge erkek kardeşliği ” çok güzel. Merhabalar sayfa valla mükemmel, şukuladım , – 415

  58. Bu konu : ” 8/9 bilge erkek kardeşliği ” çok güzel. selamun aleyküm siten süper ötesi hayran bıraktı, teraziye tıkladım , hatice – 124

  59. Bu konu : ” 8/9 bilge erkek kardeşliği ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi vallaha billaha iyi, twitter da paylaştım , Emine – 464

  60. Gürbüz Reply

    Rize merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siten cidden hayran edici, facebookta paylaştım 30-01-2021 09:25:18

  61. Hakkari merkezden ben ali. Selamlar paylaşımınız harbiden mükemmel, teraziye tıkladım 05-02-2021 16:18:42

  62. Bu konu : ” 8/9 bilge erkek kardeşliği ” çok güzel. Slm sayfa süper ötesi iyi, şukuladım , hatice – 232

  63. Aydın dan kimler var. 8/9 bilge erkek kardeşliği . Selamın aleyküm web siteniz inanılmaz dikkat çekici, saolun , hatice – 492

  64. Mrb sayfanız gerçekten hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  65. Sinop merkezden ben ali. Mrb web siteniz harbiden çok güzel, face de paylaştım 23-02-2021 11:49:48

  66. Kastamonu merkezden ben ali. Merhaba sayfanız inanılmaz çok güzel, teşekkürler 26-02-2021 19:12:24

  67. Afyon merkezden ben doruk. Selam herkese paylaşım cidden hayran edici, tebrikler 01-03-2021 13:12:57

  68. Merhabalar siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, saolun

  69. Selamın aleyküm paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  70. Bu konu : ” 8/9 bilge erkek kardeşliği ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan cidden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ziya – 323

  71. Bu konu : ” 8/9 bilge erkek kardeşliği ” çok güzel. Merhaba web siten ciddiyim hoşuma gitti, facebookta paylaştım , banu – 426

  72. Selamın aleyküm sayfan harbiden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  73. elif yılmaz Reply

    Niğde dan kimler var. 8/9 bilge erkek kardeşliği . Selamlar siten inan ki mükemmel, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 225

  74. Merhabalar web siten harbiden çok hoşuma gitti, teşekkürler

  75. Çorum merkezden ben ali. Mrb web sitesi vallaha billaha iyi, face de paylaştım 26-03-2021 00:53:29

  76. Gürbüz Reply

    Aydın merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşım inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 06-04-2021 15:00:59

  77. Bu konu : ” 8/9 bilge erkek kardeşliği ” çok güzel. Mrb web sitesi vallaha billaha hayran edici, face de paylaştım , ziya – 211

  78. Selamlar paylaşımınız inan ki ilgi uyandırıcı, saolun

  79. Siirt merkezden ben Hasan. Selamlar sayfa inanılmaz çok iyi, teşekkürler 13-04-2021 02:34:45

  80. Konya merkezden ben banu. Merhabalar bu web sitesi vallaha dikkat çekici, sağolun 17-04-2021 06:55:09

  81. Merhaba herkese sayfanız süper ötesi dikkatimi çekti, face de paylaştım

  82. Adana merkezden ben emin. Mrb paylaşımın vallaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 02-05-2021 04:02:13

  83. Selam herkese web sitesi vallaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  84. Antalya dan kimler var. 8/9 bilge erkek kardeşliği . merhaba arkadaşlar web sitesi cidden güzel, sağolun , Emine – 462

  85. Karabük dan kimler var. 8/9 bilge erkek kardeşliği . Selam paylaşımınız harbiden iyi, sağolun , ali – 393

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link