ABD Hükümeti, Bill Gates’in çok daha ölümcül Wuhan biyo-silah plandemisini serbest bırakmadan önce Amerikalılara COVID-19’un zayıflamış bir versiyonunu bulaştı mı?

Wuhan biyo-silahının Bill Gates’in Event 201 plandemisi tarafından serbest bırakılmasından aylar önce, ABD hükümeti, Amerikalıları önceden göstermek için kasıtlı olarak ABD’de çok daha az ölümcül bir COVID türü salmıştı, böylece onları daha fazla korumak için COVID antikorları olacaktı. ABD’ye gittiğinde ölümcül gerginlik. Orijinal Gates tarafından finanse edilen emperyal modeller% 2500 kadar aşırı derecede şişirilmişti, çünkü tahminleri, aynı mühendislik suşunun çok zayıflatılmış bir versiyonuna taze antikorları olan insanlara değil, Çin’deki test konularındaki virüslerinin ölümcüllüğüne dayanıyordu. .

“ABD Hükümeti, Bill Gates’in çok daha ölümcül Wuhan biyo-silah plandemisini serbest bırakmadan önce Amerikalılara COVID-19’un zayıflamış bir versiyonunu bulaştı mı?” üzerine 68 yorum

  1. Bolu merkezden ben mehmet. Selam siten ciddiyim dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 18-04-2020 04:47:14

    Cevapla
  2. İstanbul merkezden ben ahmet. Slm paylaşımın vallaha billaha hayran bıraktı, sağolun 18-04-2020 07:50:38

    Cevapla
  3. Konya merkezden ben doruk. Mrb sayfan inanılmaz ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 22-04-2020 03:33:17

    Cevapla
  4. Gümüşhane merkezden ben ali. Selamın aleyküm siten vallaha billaha hayran edici, teraziye tıkladım 24-04-2020 22:38:33

    Cevapla
  5. Çorum merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web siten yeminle ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 28-04-2020 13:52:28

    Cevapla
  6. Tekirdağ merkezden ben Aylin. Selam herkese paylaşımınız vallaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 04-05-2020 23:41:46

    Cevapla
  7. Kütahya merkezden ben Aylin. Merhaba herkese siten valla dikkat çekici, face de paylaştım 29-05-2020 19:14:27

    Cevapla
  8. Tekirdağ merkezden ben elif yılmaz. Selamlar sayfan gerçekten iyi, facebookta paylaştım 30-05-2020 18:49:26

    Cevapla
  9. Gümüşhane merkezden ben doruk. Merhaba herkese bu web sitesi harbiden çok iyi, saolun 02-06-2020 00:34:44

    Cevapla
  10. Kilis merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar siten inanılmaz hayran edici, linkedinde paylaştım 06-06-2020 18:04:00

    Cevapla
  11. Çorum merkezden ben mehmet. Merhabalar web siteniz cidden hoşuma gitti, facebookta paylaştım 14-06-2020 16:55:53

    Cevapla
  12. Ağrı merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşım valla ilgi uyandırıcı, teşekkürler 20-07-2020 08:18:16

    Cevapla
  13. Tekirdağ merkezden ben gaye. Selamın aleyküm bu web sitesi valla mükemmel, linkedinde paylaştım 29-07-2020 01:44:24

    Cevapla
  14. Tekirdağ merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar siteniz gerçekten hoşuma gitti, facebookta paylaştım 12-08-2020 02:20:41

    Cevapla
  15. İstanbul merkezden ben gaye. Merhabalar siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım 25-08-2020 08:15:13

    Cevapla
  16. Bayburt merkezden ben Emine. Selam herkese web sitesi inanki hayran bıraktı, sağolun 02-10-2020 11:32:53

    Cevapla
  17. Rize merkezden ben banu. selam arkadaşlar siteniz inan ki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 04-10-2020 17:39:59

    Cevapla
  18. Bu konu : ” ABD Hükümeti, Bill Gates’in çok daha ölümcül Wuhan biyo-silah plandemisini serbest bırakmadan önce Amerikalılara COVID-19’un zayıflamış bir versiyonunu bulaştı mı? ” çok güzel. Slm siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, şukuladım , Emine – 415

    Cevapla
  19. Bayburt dan kimler var. ABD Hükümeti, Bill Gates’in çok daha ölümcül Wuhan biyo-silah plandemisini serbest bırakmadan önce Amerikalılara COVID-19’un zayıflamış bir versiyonunu bulaştı mı? . Mrb paylaşımın vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Hasan – 345

    Cevapla
  20. Bu konu : ” ABD Hükümeti, Bill Gates’in çok daha ölümcül Wuhan biyo-silah plandemisini serbest bırakmadan önce Amerikalılara COVID-19’un zayıflamış bir versiyonunu bulaştı mı? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız cidden çok güzel, saolun , Emine – 338

    Cevapla
  21. Kırklareli merkezden ben mehmet. Mrb paylaşımınız inan ki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 06-12-2020 21:55:00

    Cevapla
  22. Bitlis dan kimler var. ABD Hükümeti, Bill Gates’in çok daha ölümcül Wuhan biyo-silah plandemisini serbest bırakmadan önce Amerikalılara COVID-19’un zayıflamış bir versiyonunu bulaştı mı? . Merhaba web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, saolun , ziya – 422

    Cevapla
  23. Aksaray merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese sayfan gerçekten hayran edici, face de paylaştım 11-12-2020 15:52:13

    Cevapla
  24. Düzce dan kimler var. ABD Hükümeti, Bill Gates’in çok daha ölümcül Wuhan biyo-silah plandemisini serbest bırakmadan önce Amerikalılara COVID-19’un zayıflamış bir versiyonunu bulaştı mı? . selamun aleyküm web siten ciddiyim güzel, saolun , banu – 230

    Cevapla
  25. Zonguldak merkezden ben Hasan. Merhaba herkese sayfanız gerçekten dikkatimi çekti, teşekkürler 15-12-2020 23:02:16

    Cevapla
  26. Yozgat dan kimler var. ABD Hükümeti, Bill Gates’in çok daha ölümcül Wuhan biyo-silah plandemisini serbest bırakmadan önce Amerikalılara COVID-19’un zayıflamış bir versiyonunu bulaştı mı? . selam arkadaşlar sayfan ciddiyim hayran bıraktı, şukuladım , elif yılmaz – 366

    Cevapla
  27. Çankırı dan kimler var. ABD Hükümeti, Bill Gates’in çok daha ölümcül Wuhan biyo-silah plandemisini serbest bırakmadan önce Amerikalılara COVID-19’un zayıflamış bir versiyonunu bulaştı mı? . Slm sayfan ciddiyim güzel, teraziye tıkladım , emin – 455

    Cevapla
  28. Bu konu : ” ABD Hükümeti, Bill Gates’in çok daha ölümcül Wuhan biyo-silah plandemisini serbest bırakmadan önce Amerikalılara COVID-19’un zayıflamış bir versiyonunu bulaştı mı? ” çok güzel. Selam paylaşımınız gerçekten hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ahmet – 449

    Cevapla
  29. Osmaniye merkezden ben Hasan. Merhaba herkese siten gerçekten dikkat çekici, teşekkürler 24-01-2021 22:43:59

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link