Muhafazakarlar: Hükümet, çekimler düzenliyor

CNN ve Liberaller: Kesinti komplo teorisyeni

Muhafazakarlar: Hükümet, pedofilleri koruyor

CNN ve Liberaller: Kesinti komplo teorisyeni

Liberaller: Hükümet, barışçıl protestoları ayaklanmalara dönüştürüyor ve kötü görünmemizi sağlamak için binaları yakıyor

CNN: Sessizlik

Muhafazakarlar: Muhtemelen

Medya ve hükümet bölünmemizi istiyor. George Floyd, ırklar arasında barış için büyük bir savunucuydu. Gettolarda şiddete seslendi. Bir nedenden dolayı öldürüldü.

Author

88 Comments

  1. Mersin merkezden ben ziya. Selamlar paylaşımın harbiden hayran edici, tebrikler 06-06-2020 12:19:59

  2. selamun aleyküm paylaşım cidden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  3. Merhabalar web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  4. Tokat merkezden ben banu. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha hayran edici, sağolun 27-06-2020 06:57:53

  5. Çorum merkezden ben ziya. Selamlar paylaşımınız yeminle hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 01-07-2020 13:20:45

  6. Merhaba web siteniz gerçekten hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  7. Giresun merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm bu web sitesi inanki iyi, twitter da paylaştım 09-07-2020 18:17:28

  8. Selam web siteniz süper ötesi dikkat çekici, twitter da paylaştım

  9. Mersin merkezden ben Aylin. Selamlar web siten süper ötesi hayran edici, tebrikler 18-07-2020 06:19:49

  10. Elazığ merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web siten valla dikkat çekici, facebookta paylaştım 23-07-2020 00:32:12

  11. Burdur merkezden ben doruk. Slm web siten süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım 30-07-2020 01:24:01

  12. Ardahan merkezden ben doruk. selamun aleyküm siten vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım 02-08-2020 18:24:02

  13. Sivas merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfa vallaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım 06-08-2020 20:13:49

  14. Bitlis merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar web siteniz yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım 08-08-2020 21:49:27

  15. Manisa merkezden ben banu. Selamın aleyküm paylaşımınız valla dikkat çekici, saolun 10-08-2020 00:06:37

  16. Bitlis merkezden ben ziya. selam arkadaşlar sayfa gerçekten iyi, sağolun 18-08-2020 07:56:15

  17. selam arkadaşlar web siteniz inanılmaz çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  18. İstanbul merkezden ben gaye. selamun aleyküm siten inanki hayran edici, teraziye tıkladım 21-09-2020 14:31:11

  19. Yozgat merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfa inanılmaz ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 02-10-2020 11:28:09

  20. selam arkadaşlar web siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  21. Bu konu : ” ABD ve Sistem ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız ciddiyim dikkatimi çekti, teşekkürler , hatice – 248

  22. Niğde merkezden ben mehmet. Selam herkese sayfanız inanki hoşuma gitti, şukuladım 04-11-2020 14:26:10

  23. Gürbüz Reply

    Siirt dan kimler var. ABD ve Sistem . Mrb paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, şukuladım , Gürbüz – 51

  24. selamun aleyküm sayfanız cidden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  25. Kırşehir dan kimler var. ABD ve Sistem . Selam bu web sitesi inanki hayran edici, şukuladım , doruk – 285

  26. Ağrı dan kimler var. ABD ve Sistem . Mrb siten inanılmaz çok hoşuma gitti, sağolun , doruk – 167

  27. merhaba arkadaşlar paylaşımın süper ötesi hoşuma gitti, şukuladım

  28. Bu konu : ” ABD ve Sistem ” çok güzel. Slm sayfa vallaha billaha hayran bıraktı, şukuladım , hatice – 433

  29. elif yılmaz Reply

    Karabük dan kimler var. ABD ve Sistem . Merhabalar sayfan cidden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 73

  30. Bu konu : ” ABD ve Sistem ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz süper ötesi dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 413

  31. Bu konu : ” ABD ve Sistem ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha billaha çok güzel, teraziye tıkladım , Aylin – 203

  32. Bu konu : ” ABD ve Sistem ” çok güzel. Selam herkese web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , memo – 479

  33. Slm web siteniz valla dikkatimi çekti, face de paylaştım

  34. Bu konu : ” ABD ve Sistem ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın inanki iyi, sosyal medyada paylaştım , memo – 323

  35. elif yılmaz Reply

    Manisa dan kimler var. ABD ve Sistem . Mrb sayfa harbiden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 62

  36. Bartın dan kimler var. ABD ve Sistem . Mrb paylaşımın inanki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , – 487

  37. Çorum dan kimler var. ABD ve Sistem . Slm siteniz inanki ilgi uyandırıcı, şukuladım , Aylin – 188

  38. Giresun dan kimler var. ABD ve Sistem . selamun aleyküm web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, şukuladım , Hasan – 412

  39. Kırklareli dan kimler var. ABD ve Sistem . selam arkadaşlar sayfan ciddiyim iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , – 251

  40. elif yılmaz Reply

    Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. Mrb paylaşım harbiden mükemmel, twitter da paylaştım 05-02-2021 01:25:42

  41. Bu konu : ” ABD ve Sistem ” çok güzel. Mrb sayfan ciddiyim dikkat çekici, linkedinde paylaştım , mehmet – 303

  42. Kırıkkale dan kimler var. ABD ve Sistem . Selam herkese bu web sitesi inan ki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 40

  43. selam arkadaşlar sayfa cidden çok güzel, teraziye tıkladım

  44. Bu konu : ” ABD ve Sistem ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa inanılmaz çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 132

  45. Gümüşhane merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşım yeminle mükemmel, teraziye tıkladım 11-03-2021 01:06:31

  46. Bu konu : ” ABD ve Sistem ” çok güzel. Selam herkese sayfa harbiden çok hoşuma gitti, tebrikler , ziya – 334

  47. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha çok iyi, linkedinde paylaştım

  48. Aydın merkezden ben memo. Selamlar web sitesi vallaha billaha çok güzel, saolun 11-04-2021 11:56:15

  49. Amasya merkezden ben Emine. Mrb bu web sitesi harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım 12-04-2021 05:17:59

  50. elif yılmaz Reply

    Niğde dan kimler var. ABD ve Sistem . merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz çok hoşuma gitti, teşekkürler , elif yılmaz – 179

  51. Bingöl merkezden ben gaye. Selamın aleyküm siten yeminle güzel, sağolun 21-04-2021 07:55:39

  52. Bu konu : ” ABD ve Sistem ” çok güzel. Mrb sayfanız inan ki çok iyi, twitter da paylaştım , banu – 153

  53. Karabük dan kimler var. ABD ve Sistem . Merhabalar web siten valla dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , gaye – 271

  54. Trabzon merkezden ben ali. selamun aleyküm sayfa inanki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 29-04-2021 01:44:49

  55. Bu konu : ” ABD ve Sistem ” çok güzel. Mrb paylaşımın valla iyi, facebookta paylaştım , doruk – 334

  56. Merhaba herkese web sitesi süper ötesi çok güzel, saolun

  57. Bu konu : ” ABD ve Sistem ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa inan ki hayran edici, twitter da paylaştım , ali – 36

  58. Gümüşhane merkezden ben memo. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha güzel, facebookta paylaştım 06-05-2021 21:54:53

  59. Bingöl dan kimler var. ABD ve Sistem . Selamlar sayfanız yeminle güzel, face de paylaştım , Hasan – 94

  60. Sakarya dan kimler var. ABD ve Sistem . Mrb paylaşımınız inanki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 8

  61. Antalya merkezden ben emin. Selamın aleyküm paylaşım cidden çok hoşuma gitti, saolun 17-05-2021 17:41:37

  62. Adıyaman dan kimler var. ABD ve Sistem . merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim mükemmel, twitter da paylaştım , hatice – 30

  63. Nevşehir merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar sayfanız inanılmaz dikkat çekici, saolun 30-05-2021 08:08:51

  64. Uşak dan kimler var. ABD ve Sistem . Selamlar sayfanız gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım , memo – 271

  65. Eskişehir dan kimler var. ABD ve Sistem . merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha iyi, saolun , ahmet – 312

  66. Aydın merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşımın süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler 03-06-2021 00:03:22

  67. elif yılmaz Reply

    Çanakkale dan kimler var. ABD ve Sistem . Mrb bu web sitesi valla hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 467

  68. Bu konu : ” ABD ve Sistem ” çok güzel. Selamlar paylaşım inanki çok güzel, şukuladım , – 412

  69. Bitlis dan kimler var. ABD ve Sistem . Selam sayfanız valla çok güzel, şukuladım , Hasan – 321

  70. Bolu dan kimler var. ABD ve Sistem . Selam paylaşımınız inanki ilgi uyandırıcı, saolun , hatice – 441

  71. Afyon dan kimler var. ABD ve Sistem . Mrb web siten cidden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , banu – 261

  72. Karabük dan kimler var. ABD ve Sistem . Selamlar web siten yeminle mükemmel, şukuladım , Hasan – 333

  73. Rize dan kimler var. ABD ve Sistem . Selamın aleyküm paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Emine – 64

  74. Bu konu : ” ABD ve Sistem ” çok güzel. Merhaba paylaşımın cidden güzel, twitter da paylaştım , doruk – 88

  75. Trabzon merkezden ben Hasan. Merhabalar siteniz inan ki çok güzel, linkedinde paylaştım 26-07-2021 17:35:15

  76. Bu konu : ” ABD ve Sistem ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa vallaha billaha güzel, saolun , emin – 256

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link