Kategoriler
Genel

Adrenokrom komplo “teorisi” muhtemelen bir PSYOP

Adrenokromun psikoaktif olduğunu gösteren hiçbir kanıt yoktur. Psikoaktif olsaydı, bir kullanım / istismar ilacı olurdu. Hiç kimsenin sentetik analogları geliştirmeye en ufak bir ilgisini göstermemesi, onu kullanmanın yanı sıra kırmızı bir bayraktır. Çevrimiçi olarak yasal olarak satın alabilirsiniz.

Adrenokromunuzun işkence gören bir insan vücudundan mı yoksa bir hayvandan mı kaynaklandığı önemli değildir. Aslında, ticari olarak satılan herhangi bir adrenokromun (yasal olarak çevrimiçi olarak satın alabilirsiniz), adrenokromlarının hasatından önce kesinlikle korkunç bir şekilde acı çeken hayvanların gövdelerinden hasat yöntemi herhangi bir ayrım yapılmasını engeller. Bir vücuttan gelmeden bir laboratuarda sentezlense bile, molekül tamamen aynı olacaktır; kimya böyle işliyor.

Adrenokrom bu kadar sıcak bir boksa, neden tüm çocuklar, özellikle yasal olarak satın alınabiliyorsa, onu kullanmıyorlar? Nutjobs’un bu sahte anlatıyı zorlamaya çalışırken ortaya koyduğu çabaya bakın. Dokunaklı. Aslında kimse buna inanmıyor.

“Adrenokrom komplo “teorisi” muhtemelen bir PSYOP” için 47 yanıt

Osmaniye merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşımın ciddiyim hayran bıraktı, şukuladım 17-06-2020 20:38:49

Hakkari merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşım ciddiyim çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 17-06-2020 21:01:48

İstanbul merkezden ben elif yılmaz. Slm sayfanız gerçekten mükemmel, saolun 02-07-2020 18:12:33

Elazığ merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfan harbiden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 10-07-2020 16:38:46

Gaziantep merkezden ben doruk. Merhabalar sayfan valla çok iyi, twitter da paylaştım 10-07-2020 17:08:24

Sakarya merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siteniz ciddiyim çok güzel, teraziye tıkladım 10-07-2020 19:18:26

Giresun merkezden ben banu. selam arkadaşlar siteniz inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 11-07-2020 13:29:48

Zonguldak merkezden ben Aylin. Merhaba herkese bu web sitesi valla iyi, sosyal medyada paylaştım 15-07-2020 13:24:39

Samsun merkezden ben elif yılmaz. Selam bu web sitesi harbiden iyi, tebrikler 15-07-2020 13:56:44

Kahramanmaraş merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web siteniz inanki hayran bıraktı, twitter da paylaştım 15-07-2020 18:14:54

Muğla merkezden ben ali. Selam herkese bu web sitesi süper ötesi güzel, linkedinde paylaştım 19-07-2020 16:17:53

Düzce merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar siten gerçekten çok güzel, face de paylaştım 24-07-2020 22:36:55

Yalova merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşımın süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım 25-07-2020 00:46:46

Sinop merkezden ben ahmet. Merhaba herkese sayfanız inanılmaz çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 27-07-2020 17:17:49

Balıkesir merkezden ben doruk. Selam sayfan inan ki dikkat çekici, linkedinde paylaştım 30-07-2020 04:16:57

Düzce merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese paylaşımın ciddiyim çok iyi, twitter da paylaştım 06-08-2020 20:15:50

Elazığ merkezden ben doruk. Selamın aleyküm web siten yeminle çok iyi, twitter da paylaştım 12-08-2020 21:53:11

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir