4give 4get vermek ve almak zaten oldukça harika çünkü. GIVE'ın içinde IV de var, bu da 4'tür. Yani 2 basit kelimeden üç haneli ifade. Bu bir İncil bok. Ben benzer bir şey bulmak için herkese meydan okuyorum. İyi para ödeyeceğim. 4G4 ve 4G ne bir kod xd. Simetriye bak. Sanırım aklımı kaybediyorum .. Bu GG

Author

122 Comments

  1. merhaba arkadaşlar paylaşımın valla çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  2. Kahramanmaraş merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz dikkatimi çekti, face de paylaştım 13-03-2020 00:12:03

  3. Kilis merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşımınız inanki güzel, facebookta paylaştım 14-03-2020 17:26:16

  4. selamun aleyküm sayfanız süper ötesi hayran edici, teraziye tıkladım

  5. Manisa merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inan ki dikkat çekici, teşekkürler 19-03-2020 18:22:43

  6. elif yılmaz Reply

    Selamlar siteniz vallaha çok güzel, twitter da paylaştım

  7. elif yılmaz Reply

    Selam herkese paylaşımınız inan ki ilgi uyandırıcı, şukuladım

  8. Zonguldak merkezden ben banu. Mrb bu web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, twitter da paylaştım 25-03-2020 20:05:12

  9. Merhabalar paylaşımın ciddiyim hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  10. selam arkadaşlar web siten cidden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  11. Selam paylaşımın gerçekten dikkat çekici, teraziye tıkladım

  12. Selamın aleyküm web sitesi yeminle dikkat çekici, teraziye tıkladım

  13. Muş merkezden ben banu. Merhaba web siteniz cidden hayran edici, teşekkürler 06-04-2020 06:15:12

  14. Balıkesir merkezden ben Gürbüz. Merhabalar sayfa valla güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 06-04-2020 11:52:01

  15. selamun aleyküm web siten vallaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  16. Kocaeli merkezden ben ziya. selamun aleyküm sayfan inan ki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 15-04-2020 23:18:11

  17. Trabzon merkezden ben gaye. Selam paylaşımın yeminle çok hoşuma gitti, şukuladım 17-04-2020 21:26:18

  18. Ağrı merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfan yeminle çok güzel, sağolun 23-04-2020 03:00:51

  19. Tunceli merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 23-04-2020 05:03:40

  20. Selam herkese paylaşımınız gerçekten dikkat çekici, saolun

  21. Denizli merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfa vallaha billaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 25-04-2020 13:09:09

  22. Merhaba herkese web siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  23. Selamın aleyküm paylaşımın cidden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  24. Erzurum merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfa inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım 01-05-2020 03:30:56

  25. Erzincan merkezden ben ziya. Selam sayfa inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 04-05-2020 22:17:06

  26. Erzincan merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşımın inan ki hayran edici, face de paylaştım 06-05-2020 08:39:37

  27. Ordu merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar web siteniz yeminle hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 07-05-2020 01:17:58

  28. Muğla merkezden ben doruk. Merhaba paylaşım ciddiyim hoşuma gitti, sağolun 08-05-2020 07:52:31

  29. Bolu merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web siten inanki hayran bıraktı, facebookta paylaştım 10-05-2020 05:16:48

  30. Kırşehir merkezden ben Emine. Slm web siteniz inanki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 15-05-2020 06:39:42

  31. Aydın merkezden ben ahmet. selamun aleyküm web siten inanki hayran bıraktı, tebrikler 19-05-2020 02:18:34

  32. Samsun merkezden ben banu. Selamlar paylaşımınız inanki mükemmel, şukuladım 24-05-2020 05:43:42

  33. Eskişehir merkezden ben Aylin. selamun aleyküm sayfan cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 27-05-2020 23:41:52

  34. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, teşekkürler

  35. Çankırı merkezden ben banu. Slm web siten inanılmaz çok güzel, face de paylaştım 05-06-2020 19:46:42

  36. merhaba arkadaşlar siten yeminle hayran bıraktı, teşekkürler

  37. Burdur merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşım inanılmaz güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 16-06-2020 23:38:15

  38. Osmaniye merkezden ben doruk. Merhaba paylaşımın yeminle mükemmel, teşekkürler 18-06-2020 18:27:43

  39. selam arkadaşlar paylaşım vallaha billaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  40. Balıkesir merkezden ben gaye. Merhaba paylaşımın ciddiyim iyi, linkedinde paylaştım 28-06-2020 16:29:09

  41. Erzincan merkezden ben ahmet. selamun aleyküm web sitesi inanılmaz çok güzel, sağolun 03-07-2020 05:36:04

  42. Selam web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  43. Ankara merkezden ben Emine. Merhaba herkese web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, şukuladım 05-07-2020 06:33:59

  44. Amasya merkezden ben ali. Selamlar paylaşımın harbiden güzel, face de paylaştım 08-07-2020 16:28:40

  45. elif yılmaz Reply

    Selam herkese sayfa gerçekten dikkat çekici, face de paylaştım

  46. Merhaba sayfa inanılmaz mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  47. Kastamonu merkezden ben banu. Merhabalar web siten vallaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 18-07-2020 20:36:51

  48. Selam herkese paylaşımınız gerçekten hayran edici, saolun

  49. Gümüşhane merkezden ben ali. Selamlar paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 30-07-2020 23:05:28

  50. Selam herkese web siteniz harbiden çok hoşuma gitti, teşekkürler

  51. selamun aleyküm siten inanılmaz güzel, twitter da paylaştım

  52. İzmir merkezden ben banu. Merhaba herkese bu web sitesi inan ki mükemmel, teraziye tıkladım 09-08-2020 08:21:10

  53. selam arkadaşlar paylaşımınız inanki çok iyi, linkedinde paylaştım

  54. Sinop merkezden ben doruk. Selamlar web siteniz vallaha billaha iyi, teraziye tıkladım 15-08-2020 08:23:00

  55. Aksaray merkezden ben ali. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha billaha çok iyi, saolun 17-08-2020 02:10:16

  56. Karaman merkezden ben ahmet. Merhaba herkese web siteniz vallaha dikkat çekici, şukuladım 18-08-2020 12:18:29

  57. Selam bu web sitesi süper ötesi çok güzel, face de paylaştım

  58. selam arkadaşlar web siteniz vallaha hoşuma gitti, face de paylaştım

  59. Balıkesir merkezden ben doruk. selamun aleyküm web sitesi süper ötesi güzel, teşekkürler 31-08-2020 03:50:15

  60. Selam herkese paylaşımın yeminle güzel, sağolun

  61. Selamın aleyküm siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  62. Hatay merkezden ben ziya. Merhabalar sayfan ciddiyim çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 06-09-2020 07:56:36

  63. Karaman merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfan ciddiyim hoşuma gitti, teşekkürler 08-09-2020 21:51:59

  64. Aksaray merkezden ben ziya. Merhabalar bu web sitesi vallaha billaha hayran edici, teraziye tıkladım 15-09-2020 13:08:34

  65. Kırşehir merkezden ben Aylin. Slm bu web sitesi yeminle dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 02-10-2020 11:35:21

  66. Slm paylaşımın ciddiyim iyi, linkedinde paylaştım

  67. selamun aleyküm siteniz ciddiyim dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  68. Selamın aleyküm sayfa valla hayran bıraktı, şukuladım

  69. Bu konu : ” "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın inan ki iyi, face de paylaştım , mehmet – 386

  70. Gürbüz Reply

    Mardin dan kimler var. "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır . merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden hayran edici, tebrikler , Gürbüz – 241

  71. elif yılmaz Reply

    Ardahan dan kimler var. "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır . Mrb sayfanız ciddiyim dikkat çekici, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 207

  72. Çanakkale dan kimler var. "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır . Merhabalar siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, şukuladım , ali – 274

  73. Bu konu : ” "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır ” çok güzel. Slm paylaşımın süper ötesi dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 318

  74. Kırklareli merkezden ben banu. Merhaba paylaşımın inanki çok güzel, twitter da paylaştım 26-11-2020 21:46:18

  75. Bu konu : ” "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır ” çok güzel. Selamlar web siten harbiden hayran bıraktı, face de paylaştım , ziya – 93

  76. Yalova dan kimler var. "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır . Selamlar web siteniz vallaha billaha iyi, tebrikler , Hasan – 402

  77. Gümüşhane dan kimler var. "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır . Merhabalar paylaşımın yeminle dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , hatice – 226

  78. Ağrı dan kimler var. "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır . Selamlar siteniz inanki çok güzel, sosyal medyada paylaştım , banu – 282

  79. Bursa dan kimler var. "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır . merhaba arkadaşlar sayfanız ciddiyim hoşuma gitti, teraziye tıkladım , – 187

  80. Gaziantep merkezden ben Hasan. Mrb web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 21-12-2020 11:34:14

  81. Aksaray merkezden ben Hasan. merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 30-12-2020 10:44:39

  82. Slm paylaşımın vallaha hayran edici, twitter da paylaştım

  83. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  84. Zonguldak dan kimler var. "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır . Selam herkese sayfan valla hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 217

  85. selam arkadaşlar web sitesi inanki çok hoşuma gitti, sağolun

  86. Bu konu : ” "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır ” çok güzel. selamun aleyküm siten vallaha billaha güzel, teşekkürler , Emine – 361

  87. Isparta dan kimler var. "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır . Merhaba sayfa inanılmaz mükemmel, facebookta paylaştım , Aylin – 223

  88. Aksaray merkezden ben gaye. Merhaba paylaşım inan ki güzel, sosyal medyada paylaştım 08-02-2021 20:03:37

  89. Sivas dan kimler var. "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır . Merhaba paylaşım harbiden hayran bıraktı, saolun , Aylin – 322

  90. Bu konu : ” "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten harbiden hayran edici, saolun , – 141

  91. Iğdır dan kimler var. "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır . Slm paylaşımın yeminle dikkat çekici, facebookta paylaştım , Emine – 194

  92. elif yılmaz Reply

    Eskişehir dan kimler var. "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır . selam arkadaşlar paylaşımın inan ki hayran bıraktı, saolun , elif yılmaz – 349

  93. Merhaba sayfanız süper ötesi ilgi uyandırıcı, saolun

  94. Bu konu : ” "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım , ahmet – 311

  95. Kayseri merkezden ben memo. Selamlar sayfa inanki çok güzel, twitter da paylaştım 14-03-2021 09:36:39

  96. Selamın aleyküm web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  97. Merhaba herkese bu web sitesi gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım

  98. Çorum merkezden ben ahmet. Slm paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 21-03-2021 22:58:50

  99. Kırşehir merkezden ben emin. Merhabalar web siten gerçekten çok güzel, şukuladım 22-03-2021 03:00:54

  100. Kütahya dan kimler var. "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır . Mrb siteniz inanki güzel, şukuladım , ahmet – 56

  101. Isparta merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşım inanılmaz dikkat çekici, tebrikler 25-03-2021 14:48:07

  102. Afyon merkezden ben banu. Merhaba sayfan gerçekten çok güzel, sağolun 28-03-2021 22:37:44

  103. Kayseri merkezden ben gaye. Selamlar sayfan süper ötesi ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 07-04-2021 20:48:45

  104. Merhaba herkese siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  105. Selam herkese paylaşımınız yeminle çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  106. Adıyaman merkezden ben ali. Selam herkese bu web sitesi cidden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 30-04-2021 02:53:31

  107. Bu konu : ” "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim hayran bıraktı, tebrikler , Hasan – 404

  108. Kırıkkale merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfanız yeminle mükemmel, saolun 22-05-2021 12:29:51

  109. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha billaha çok güzel, twitter da paylaştım

  110. Bu konu : ” "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır ” çok güzel. Merhaba paylaşım vallaha billaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Gürbüz – 385

  111. Bu konu : ” "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 346

  112. Osmaniye dan kimler var. "Affet ve unut" ifadesinin içinde dört ayak vardır . Slm paylaşımınız vallaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım , Emine – 26

  113. Ağrı merkezden ben Aylin. Selamlar paylaşım yeminle dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 09-06-2021 21:30:37

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link