Afrika dışında … Teori?

Çok fazla YouTube izliyorum ve Afrika Dışı Teorisine karşı çıkan Robert Sepehr'e rastladım. 'Alternatif arkeoloji' olarak düşündüğüm şeylerle çok ilgileniyor ve kayıp medeniyetleri ve antik piramitleri olan durumlarda, Hancock ve eş ile sıralanıyor.

Onu ikna edip etmediğini farketmek için başkalarının videolarını da takip edip etmediğini merak ediyordum. Ayrıca, insan kökenlerinin ana akım anlatılarıyla, özellikle şu anda, farklı insanların farklı kan türleriyle (Bask topluluğunda rh-kan yüksek) çelişen diğer bilgilerle ilgileniyorum ve fikirler genellikle Afrika Dışını çürütüyor teorisi.

SS: Tüm soruları çözmenin cevabı, soru: İnsanlığın Kökeni. Sonu hepimiz komplolar mı, kim ya da gerçekte ne olduğumuzu bulmak. Bir kez öğrendik, sonra ne olacak? Yıldızlar arasındaki yerimizi geri alıyor muyuz, geri alıp Evren'deki yerimizi mi takıyoruz? Çağımızın Felaketlerinden kurtulur mu? Diğer pisliklerin üzerine bahis aldığını düşünüyorsun, evrensel lanet pazarda bir hisse senedi miyiz, maan. Idk, belki de kilit resmi Afrika Dışı anlatımını çürütmede yatıyor.

Gönderen … Gimme-Yoshite
(Bağlantı) (Yorum)

“Afrika dışında … Teori?” üzerine 86 yorum

  1. Düzce merkezden ben ziya. Selamlar paylaşımın harbiden çok güzel, şukuladım 02-03-2020 06:45:40

    Cevapla
  2. Siirt merkezden ben ali. Mrb sayfa vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 05-03-2020 09:29:17

    Cevapla
  3. Kütahya merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi mükemmel, facebookta paylaştım 13-03-2020 02:26:29

    Cevapla
  4. Diyarbakır merkezden ben ahmet. Selamlar web sitesi süper ötesi güzel, tebrikler 13-03-2020 21:29:28

    Cevapla
  5. Kırklareli merkezden ben ali. Mrb bu web sitesi yeminle güzel, linkedinde paylaştım 30-03-2020 19:51:48

    Cevapla
  6. Hakkari merkezden ben gaye. Slm sayfa süper ötesi hayran bıraktı, şukuladım 04-04-2020 22:09:38

    Cevapla
  7. Muş merkezden ben gaye. selamun aleyküm siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, sağolun 18-04-2020 17:45:34

    Cevapla
  8. Muğla merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese paylaşım valla dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 21-04-2020 06:12:57

    Cevapla
  9. Ardahan merkezden ben gaye. Merhaba herkese sayfan ciddiyim dikkat çekici, linkedinde paylaştım 13-05-2020 09:35:48

    Cevapla
  10. İstanbul merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha iyi, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 09:19:34

    Cevapla
  11. Nevşehir merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar siten ciddiyim çok güzel, face de paylaştım 15-05-2020 08:03:37

    Cevapla
  12. Kahramanmaraş merkezden ben Emine. selamun aleyküm web siten vallaha hoşuma gitti, şukuladım 31-05-2020 07:54:56

    Cevapla
  13. Balıkesir merkezden ben elif yılmaz. Slm web sitesi inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 10-07-2020 10:58:45

    Cevapla
  14. Kütahya merkezden ben doruk. Selam herkese web siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, face de paylaştım 25-07-2020 15:21:36

    Cevapla
  15. Ankara merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar siten cidden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 16-08-2020 10:37:43

    Cevapla
  16. Gaziantep merkezden ben mehmet. Merhaba siteniz inanılmaz hayran bıraktı, facebookta paylaştım 17-08-2020 00:29:31

    Cevapla
  17. Ankara merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar bu web sitesi cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım 22-09-2020 06:46:06

    Cevapla
  18. Bayburt merkezden ben Emine. Merhaba sayfan vallaha billaha çok hoşuma gitti, teşekkürler 02-10-2020 11:35:47

    Cevapla
  19. Kütahya dan kimler var. Afrika dışında … Teori? . Slm web sitesi ciddiyim mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 369

    Cevapla
  20. Ardahan merkezden ben Hasan. Selam sayfan inanılmaz çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 21-10-2020 00:28:28

    Cevapla
  21. Yozgat dan kimler var. Afrika dışında … Teori? . Selamlar web siten inan ki dikkatimi çekti, teşekkürler , ziya – 256

    Cevapla
  22. Tunceli dan kimler var. Afrika dışında … Teori? . selamun aleyküm siten ciddiyim iyi, teşekkürler , Gürbüz – 173

    Cevapla
  23. Trabzon merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web siten inan ki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 07-11-2020 18:28:40

    Cevapla
  24. Bu konu : ” Afrika dışında … Teori? ” çok güzel. selamun aleyküm web siten yeminle dikkatimi çekti, sağolun , banu – 422

    Cevapla
  25. Denizli dan kimler var. Afrika dışında … Teori? . Merhabalar sayfanız yeminle çok hoşuma gitti, sağolun , memo – 114

    Cevapla
  26. Bu konu : ” Afrika dışında … Teori? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten cidden dikkat çekici, tebrikler , elif yılmaz – 187

    Cevapla
  27. Kilis dan kimler var. Afrika dışında … Teori? . Selam sayfanız inanki mükemmel, face de paylaştım , banu – 157

    Cevapla
  28. Bu konu : ” Afrika dışında … Teori? ” çok güzel. Selamlar web siteniz vallaha iyi, teraziye tıkladım , – 95

    Cevapla
  29. Bu konu : ” Afrika dışında … Teori? ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşım inan ki hayran edici, teraziye tıkladım , ali – 168

    Cevapla
  30. Bu konu : ” Afrika dışında … Teori? ” çok güzel. Merhaba sayfa vallaha dikkat çekici, tebrikler , gaye – 117

    Cevapla
  31. Antalya dan kimler var. Afrika dışında … Teori? . Merhaba web siteniz ciddiyim mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 166

    Cevapla
  32. Batman merkezden ben mehmet. Merhaba bu web sitesi vallaha mükemmel, twitter da paylaştım 10-01-2021 04:34:20

    Cevapla
  33. Kayseri dan kimler var. Afrika dışında … Teori? . Selamlar sayfa inan ki çok iyi, sağolun , mehmet – 137

    Cevapla
  34. Uşak dan kimler var. Afrika dışında … Teori? . selamun aleyküm sayfanız vallaha çok iyi, face de paylaştım , Emine – 13

    Cevapla
  35. Muğla merkezden ben memo. Merhabalar web siteniz gerçekten iyi, teraziye tıkladım 24-01-2021 17:10:31

    Cevapla
  36. Bu konu : ” Afrika dışında … Teori? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım yeminle dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 309

    Cevapla
  37. Burdur dan kimler var. Afrika dışında … Teori? . Mrb siten inanki dikkatimi çekti, saolun , ziya – 184

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link