Kategoriler
Genel

Ağacın en üstünde hangi grup var ve neden?

Hyksos. Binlerce ülkeyi, eski servetlerinin momentumunu ve yol boyunca aldıkları fiat hilelerini yöneterek onları iktidarda tuttular.

En son “ipte” oldukları zaman Mısır onları başlattı. Ancak servetlerinin ve insan gücünün çoğuyla kaçtılar, geç bronz çağının çöküşünü başlattılar ve Avrupa’ya ve Orta Doğu’ya oradan dağıldılar.

Normalde, çok fazla zaman alan herhangi bir aile grubu hiçbir şeye sulanmayacaktı, ancak bu aileler her zaman akraba evliliği ile takıntılıydı ve ağır psikoz ve zihinsel hastalık serpintileri de dahil olmak üzere aile ağaçlarını sağlam tuttu.

“Ağacın en üstünde hangi grup var ve neden?” için 47 yanıt

Adana merkezden ben ziya. Slm web siten inanılmaz hayran edici, sosyal medyada paylaştım 03-07-2020 01:07:19

Eskişehir merkezden ben banu. Merhaba paylaşımınız yeminle güzel, teraziye tıkladım 05-07-2020 01:43:16

Diyarbakır merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar siten inan ki çok hoşuma gitti, sağolun 10-07-2020 16:34:50

Yozgat merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşımın harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım 10-07-2020 18:18:42

Kütahya merkezden ben elif yılmaz. Selam siten inan ki hayran bıraktı, facebookta paylaştım 15-07-2020 13:19:01

Kars merkezden ben elif yılmaz. Selam bu web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, teraziye tıkladım 15-07-2020 14:35:06

Denizli merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm paylaşımın ciddiyim hayran bıraktı, facebookta paylaştım 15-07-2020 16:33:07

Kastamonu merkezden ben banu. Selamlar web siteniz valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 18-07-2020 13:48:05

Şanlıurfa merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm web siteniz vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler 18-07-2020 15:08:28

Hatay merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, sağolun 02-08-2020 10:33:11

Isparta merkezden ben mehmet. Merhabalar sayfanız cidden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 02-08-2020 10:37:36

Erzincan merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha güzel, linkedinde paylaştım 02-08-2020 10:37:42

Kahramanmaraş merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfa inanki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 02-08-2020 10:37:43

Siirt merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfan gerçekten çok hoşuma gitti, şukuladım 02-08-2020 10:37:44

İzmir merkezden ben mehmet. Selam paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, tebrikler 02-08-2020 10:37:44

Çankırı merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşımınız gerçekten hoşuma gitti, saolun 07-08-2020 23:12:18

Osmaniye merkezden ben ahmet. Slm paylaşımınız harbiden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 08-08-2020 22:29:35

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir