Herkese merhaba, umarım herkes harika bir gün, akşam veya sabah geçirir.

Boyutlar arası varlıklar ve hükümetler hakkında sözde bilgilerle ilgili bu video hakkında ne düşündüğünüzü merak ediyorum.

https://www.youtube.com/watch?v=upADHNA4AIQ

Bunun bir müzede ele alındığını biliyorum ama başkaları ile doğrudan görüşlerini konuşmak istedim. Hem iyi hem de kötü. Sahte ya da değil, inanmıyorum, duygu ürettiği için oldukça ilginç.

Hepiniz ne düşünüyorsunuz?

… sonicb00m42 tarafından gönderildi
[comments]

Author

86 Comments

  1. Karabük merkezden ben ahmet. Slm web siten valla mükemmel, face de paylaştım 25-05-2020 10:21:04

  2. Afyon merkezden ben Emine. Selam paylaşımın gerçekten hoşuma gitti, facebookta paylaştım 25-05-2020 11:06:00

  3. selam arkadaşlar siteniz cidden mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  4. Selamın aleyküm sayfanız harbiden ilgi uyandırıcı, sağolun

  5. Düzce merkezden ben Gürbüz. Slm web siteniz gerçekten dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 08-06-2020 22:50:25

  6. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm sayfa valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  7. Hatay merkezden ben Emine. Slm sayfan vallaha ilgi uyandırıcı, sağolun 20-06-2020 22:01:19

  8. Eskişehir merkezden ben ahmet. Selamlar siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, tebrikler 21-06-2020 08:39:19

  9. Selamın aleyküm web siteniz inanki hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  10. Selam herkese siteniz süper ötesi hayran edici, saolun

  11. Selamlar paylaşımınız cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  12. Merhabalar sayfanız inanki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  13. Merhaba sayfan valla hayran edici, twitter da paylaştım

  14. selamun aleyküm sayfa inanki çok iyi, twitter da paylaştım

  15. Bitlis merkezden ben gaye. selamun aleyküm paylaşım inanki hayran bıraktı, sağolun 13-07-2020 01:35:30

  16. Amasya merkezden ben ali. Selamlar sayfa inanılmaz iyi, facebookta paylaştım 19-07-2020 16:10:00

  17. Selam web sitesi harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  18. Tunceli merkezden ben Gürbüz. Slm sayfanız süper ötesi çok güzel, tebrikler 29-07-2020 10:36:43

  19. İstanbul merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web siteniz harbiden dikkat çekici, şukuladım 02-08-2020 19:29:04

  20. Çankırı merkezden ben banu. Mrb sayfa gerçekten iyi, face de paylaştım 03-08-2020 08:18:31

  21. Yalova merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşım ciddiyim dikkat çekici, twitter da paylaştım 04-08-2020 21:25:24

  22. merhaba arkadaşlar bu web sitesi gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım

  23. Elazığ merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar web siten süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler 13-08-2020 05:25:15

  24. elif yılmaz Reply

    Antalya merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşım cidden dikkat çekici, teşekkürler 16-08-2020 05:59:14

  25. Slm sayfanız vallaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  26. Adana merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar bu web sitesi valla hayran bıraktı, face de paylaştım 27-08-2020 08:17:22

  27. Selam herkese web siten vallaha mükemmel, teraziye tıkladım

  28. Diyarbakır merkezden ben ali. Selam herkese bu web sitesi inanki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 09-09-2020 06:13:49

  29. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha hayran bıraktı, tebrikler

  30. Kastamonu merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web siten yeminle ilgi uyandırıcı, tebrikler 16-09-2020 20:08:01

  31. Bartın merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşım süper ötesi hayran bıraktı, tebrikler 18-09-2020 12:40:00

  32. Mrb sayfan inanki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  33. Muş merkezden ben ali. Mrb siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 02-10-2020 11:29:12

  34. Iğdır merkezden ben ahmet. Selam siteniz inanılmaz hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 08-10-2020 22:25:38

  35. Merhaba herkese web siten cidden dikkatimi çekti, tebrikler

  36. Bu konu : ” Alan 51: çılgınca arayan ” çok güzel. Selam herkese web sitesi vallaha dikkat çekici, şukuladım , ziya – 313

  37. Karaman dan kimler var. Alan 51: çılgınca arayan . Selam herkese web siteniz vallaha billaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 186

  38. Bu konu : ” Alan 51: çılgınca arayan ” çok güzel. Mrb siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sağolun , Emine – 301

  39. Sivas merkezden ben gaye. Selamlar paylaşımınız gerçekten hoşuma gitti, teşekkürler 03-11-2020 21:00:40

  40. Merhaba herkese bu web sitesi gerçekten güzel, twitter da paylaştım

  41. Selamlar bu web sitesi inanılmaz güzel, teraziye tıkladım

  42. Bu konu : ” Alan 51: çılgınca arayan ” çok güzel. selam arkadaşlar siten yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım , doruk – 496

  43. Bu konu : ” Alan 51: çılgınca arayan ” çok güzel. Slm paylaşımın gerçekten dikkat çekici, tebrikler , Hasan – 223

  44. Samsun merkezden ben Hasan. Merhabalar siten yeminle ilgi uyandırıcı, şukuladım 28-11-2020 13:57:59

  45. Bu konu : ” Alan 51: çılgınca arayan ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız vallaha billaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , Hasan – 351

  46. Bu konu : ” Alan 51: çılgınca arayan ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım inan ki hayran edici, teraziye tıkladım , doruk – 253

  47. Kırşehir merkezden ben gaye. Selamlar web sitesi inanki çok hoşuma gitti, saolun 21-12-2020 01:08:20

  48. Kocaeli dan kimler var. Alan 51: çılgınca arayan . Merhabalar siten yeminle çok güzel, linkedinde paylaştım , ali – 318

  49. Bu konu : ” Alan 51: çılgınca arayan ” çok güzel. Slm web siten cidden hayran edici, sosyal medyada paylaştım , doruk – 253

  50. Gürbüz Reply

    Adıyaman merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm siteniz ciddiyim çok iyi, sağolun 25-12-2020 01:46:34

  51. Kayseri merkezden ben emin. Selamlar bu web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, face de paylaştım 27-12-2020 04:40:26

  52. Bu konu : ” Alan 51: çılgınca arayan ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz vallaha çok güzel, tebrikler , ziya – 294

  53. Bu konu : ” Alan 51: çılgınca arayan ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfanız valla hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , hatice – 207

  54. Kahramanmaraş dan kimler var. Alan 51: çılgınca arayan . Mrb web sitesi inanki iyi, twitter da paylaştım , ahmet – 231

  55. Merhaba herkese paylaşımın inan ki hayran edici, şukuladım

  56. Merhaba sayfanız yeminle hayran bıraktı, şukuladım

  57. Sinop merkezden ben ahmet. Mrb paylaşımınız valla çok iyi, sosyal medyada paylaştım 12-03-2021 21:29:09

  58. Merhabalar paylaşımın vallaha hoşuma gitti, şukuladım

  59. Merhaba sayfan valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  60. Bu konu : ” Alan 51: çılgınca arayan ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın inanılmaz dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 330

  61. Batman dan kimler var. Alan 51: çılgınca arayan . Mrb siteniz cidden dikkatimi çekti, teşekkürler , Aylin – 378

  62. Manisa dan kimler var. Alan 51: çılgınca arayan . Selam herkese bu web sitesi cidden mükemmel, tebrikler , Emine – 391

  63. Bu konu : ” Alan 51: çılgınca arayan ” çok güzel. Selam paylaşımınız cidden iyi, teşekkürler , gaye – 19

  64. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Alan 51: çılgınca arayan ” çok güzel. Selamlar siteniz inanki çok hoşuma gitti, tebrikler , Gürbüz – 248

  65. Bu konu : ” Alan 51: çılgınca arayan ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın harbiden çok güzel, tebrikler , emin – 87

  66. Ankara merkezden ben . Merhaba herkese sayfan inan ki mükemmel, şukuladım 07-05-2021 00:05:29

  67. elif yılmaz Reply

    Batman dan kimler var. Alan 51: çılgınca arayan . Merhabalar sayfan cidden hayran edici, teşekkürler , elif yılmaz – 334

  68. Trabzon dan kimler var. Alan 51: çılgınca arayan . Slm sayfa vallaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım , ali – 181

  69. Bu konu : ” Alan 51: çılgınca arayan ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, teşekkürler , hatice – 488

  70. Mardin merkezden ben Emine. Selam herkese web sitesi süper ötesi hayran edici, saolun 25-05-2021 17:13:52

  71. Bu konu : ” Alan 51: çılgınca arayan ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha çok hoşuma gitti, sağolun , Aylin – 46

  72. Giresun merkezden ben gaye. selamun aleyküm sayfa inanki dikkat çekici, saolun 04-06-2021 05:13:52

  73. Sivas merkezden ben doruk. Selamlar sayfanız vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım 05-06-2021 21:47:15

  74. Edirne merkezden ben ahmet. Slm paylaşımınız ciddiyim güzel, şukuladım 08-06-2021 04:13:31

  75. Kayseri dan kimler var. Alan 51: çılgınca arayan . Merhaba herkese web sitesi inan ki mükemmel, teşekkürler , mehmet – 446

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link