Sihirli mantar

Kilo vermeye yardımcı olmak ve sağlıklı bir vücut kitle indeksinde kalmak için etkili tedavi. Depresyon, Bağımlılık, Epilepsi, Anksiyete ve Daha Fazlası https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5367557/

Ancak, bağımlılık yapmadığı için tamamen yasaklandı ve bu, hükümetin ve eyaletlerin, insanlar her zaman insanları öldüren ölümcül sigaralar gibi geri gelmeyeceği için bunun için satış vergisi yapamayacağı anlamına geliyor.

https://www.forbes.com/sites/douglasyu/2020/12/17/psilocybin-could-be-the-next-star-in-functional-food-as-public-interest-heats-up/?sh = 4acdc1595213


-Kısa Süreli Sağlık Riski acil odası Aşırı alkol kullanımının birçok zararlı sağlık durumu riskini artıran ani etkileri vardır. Bunlar çoğunlukla aşırı içmenin sonucudur ve aşağıdakileri içerir:

Motorlu taşıt kazaları, düşmeler, boğulmalar ve yanıklar gibi yaralanmalar.6,7 Cinayet, intihar, cinsel saldırı ve yakın partner şiddeti dahil şiddet.6-10 Alkol zehirlenmesi, kandaki yüksek alkol seviyelerinden kaynaklanan tıbbi bir acil durum. 11 Korunmasız cinsel ilişki veya birden fazla partnerle cinsel ilişki dahil olmak üzere riskli cinsel davranışlar. Bu davranışlar istenmeyen gebeliklere veya HIV dahil cinsel yolla bulaşan hastalıklara neden olabilir.12,13 Hamile kadınlar arasında düşük ve ölü doğum veya fetal alkol spektrum bozuklukları (FASD’ler ).6,12,14,15

-Uzun Vadeli Sağlık Riskleri Zamanla aşırı alkol kullanımı kronik hastalıkların gelişmesine ve aşağıdakiler dahil diğer ciddi sorunlara yol açabilir:

Bağımlılık ve Kronik Alkolizm riski. Yüksek tansiyon, kalp hastalığı, felç, karaciğer hastalığı ve sindirim sorunları.6,16 Göğüs, ağız, boğaz, yemek borusu, karaciğer ve kolon kanseri.6,17 Bağışıklık sisteminin zayıflaması, hastalanma şansını arttırır .6,16 Demans ve kötü okul performansı dahil öğrenme ve hafıza sorunları.6,18 Depresyon ve anksiyete dahil ruh sağlığı sorunları.6,19 Üretkenlik kaybı, aile sorunları ve işsizlik dahil sosyal sorunlar.6,20,21 Alkol kullanım bozuklukları veya alkol bağımlılığı. 5 Kilo Alma Karaciğer hasarı Çok fazla içmeyerek, bu kısa ve uzun vadeli sağlık riskleri riskini azaltabilirsiniz.

Alkol halüsinasyonlara neden olur, vücudun doğal süreçlerini bozar ve doğal iyi hissetme hormonları.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3830167/

Author

32 Comments

  1. Ardahan dan kimler var. Alkol vs Sihirli Mantarlar, biri daha zararlı ve bağımlılık yapar, diğeri zihin ve beden için neredeyse sıfır zararla birçok faydaya sahiptir. (Her şey Molla ile ilgili $$$$) . Selam sayfan cidden çok hoşuma gitti, şukuladım , ahmet – 427

  2. selam arkadaşlar paylaşım yeminle çok iyi, linkedinde paylaştım

  3. Mardin dan kimler var. Alkol vs Sihirli Mantarlar, biri daha zararlı ve bağımlılık yapar, diğeri zihin ve beden için neredeyse sıfır zararla birçok faydaya sahiptir. (Her şey Molla ile ilgili $$$$) . Selam herkese web siten gerçekten hayran bıraktı, şukuladım , memo – 491

  4. Gürbüz Reply

    Hatay merkezden ben Gürbüz. Selam web siteniz cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım 28-12-2020 07:08:57

  5. Bu konu : ” Alkol vs Sihirli Mantarlar, biri daha zararlı ve bağımlılık yapar, diğeri zihin ve beden için neredeyse sıfır zararla birçok faydaya sahiptir. (Her şey Molla ile ilgili $$$$) ” çok güzel. Slm sayfan vallaha billaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 103

  6. Adana merkezden ben doruk. selamun aleyküm web siten inan ki hoşuma gitti, facebookta paylaştım 28-12-2020 13:22:14

  7. elif yılmaz Reply

    Kahramanmaraş dan kimler var. Alkol vs Sihirli Mantarlar, biri daha zararlı ve bağımlılık yapar, diğeri zihin ve beden için neredeyse sıfır zararla birçok faydaya sahiptir. (Her şey Molla ile ilgili $$$$) . Selam siteniz inanılmaz dikkat çekici, saolun , elif yılmaz – 188

  8. Amasya dan kimler var. Alkol vs Sihirli Mantarlar, biri daha zararlı ve bağımlılık yapar, diğeri zihin ve beden için neredeyse sıfır zararla birçok faydaya sahiptir. (Her şey Molla ile ilgili $$$$) . Selamın aleyküm paylaşım yeminle ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , emin – 126

  9. Bitlis dan kimler var. Alkol vs Sihirli Mantarlar, biri daha zararlı ve bağımlılık yapar, diğeri zihin ve beden için neredeyse sıfır zararla birçok faydaya sahiptir. (Her şey Molla ile ilgili $$$$) . Merhaba herkese sayfa cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 363

  10. Ağrı dan kimler var. Alkol vs Sihirli Mantarlar, biri daha zararlı ve bağımlılık yapar, diğeri zihin ve beden için neredeyse sıfır zararla birçok faydaya sahiptir. (Her şey Molla ile ilgili $$$$) . merhaba arkadaşlar web siten valla çok iyi, teraziye tıkladım , gaye – 202

  11. Bu konu : ” Alkol vs Sihirli Mantarlar, biri daha zararlı ve bağımlılık yapar, diğeri zihin ve beden için neredeyse sıfır zararla birçok faydaya sahiptir. (Her şey Molla ile ilgili $$$$) ” çok güzel. Merhaba web siten gerçekten hoşuma gitti, facebookta paylaştım , banu – 285

  12. Düzce merkezden ben Hasan. Merhabalar sayfanız süper ötesi mükemmel, sağolun 16-01-2021 11:08:54

  13. Antalya merkezden ben hatice. Merhabalar web siteniz inanılmaz hayran bıraktı, facebookta paylaştım 20-01-2021 16:21:06

  14. Samsun merkezden ben ali. Merhabalar sayfanız harbiden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 21-01-2021 00:52:25

  15. Bu konu : ” Alkol vs Sihirli Mantarlar, biri daha zararlı ve bağımlılık yapar, diğeri zihin ve beden için neredeyse sıfır zararla birçok faydaya sahiptir. (Her şey Molla ile ilgili $$$$) ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız inanılmaz çok iyi, şukuladım , banu – 403

  16. Erzurum dan kimler var. Alkol vs Sihirli Mantarlar, biri daha zararlı ve bağımlılık yapar, diğeri zihin ve beden için neredeyse sıfır zararla birçok faydaya sahiptir. (Her şey Molla ile ilgili $$$$) . Selamlar paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 182

  17. Sinop merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web sitesi inanılmaz hayran edici, face de paylaştım 02-02-2021 17:50:04

  18. Kırşehir merkezden ben ali. Merhabalar bu web sitesi harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım 05-02-2021 13:11:03

  19. Şırnak merkezden ben mehmet. Slm bu web sitesi süper ötesi güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 11-02-2021 01:46:30

  20. Bu konu : ” Alkol vs Sihirli Mantarlar, biri daha zararlı ve bağımlılık yapar, diğeri zihin ve beden için neredeyse sıfır zararla birçok faydaya sahiptir. (Her şey Molla ile ilgili $$$$) ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 81

  21. Selamın aleyküm web sitesi inanki çok iyi, şukuladım

  22. elif yılmaz Reply

    Selam herkese paylaşımın vallaha billaha hayran edici, face de paylaştım

  23. Selam herkese siteniz yeminle çok güzel, twitter da paylaştım

  24. Gürbüz Reply

    Slm paylaşımın inanki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  25. Adana merkezden ben ali. Selamın aleyküm web siten ciddiyim çok güzel, teraziye tıkladım 06-03-2021 22:35:14

  26. Sinop merkezden ben ziya. Mrb sayfanız yeminle çok iyi, tebrikler 14-03-2021 03:27:11

  27. Mersin merkezden ben Hasan. Mrb web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 15-03-2021 13:39:20

  28. Zonguldak dan kimler var. Alkol vs Sihirli Mantarlar, biri daha zararlı ve bağımlılık yapar, diğeri zihin ve beden için neredeyse sıfır zararla birçok faydaya sahiptir. (Her şey Molla ile ilgili $$$$) . Selamın aleyküm paylaşım inan ki çok hoşuma gitti, şukuladım , ziya – 257

  29. Bu konu : ” Alkol vs Sihirli Mantarlar, biri daha zararlı ve bağımlılık yapar, diğeri zihin ve beden için neredeyse sıfır zararla birçok faydaya sahiptir. (Her şey Molla ile ilgili $$$$) ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten inanki çok güzel, saolun , banu – 210

  30. Bu konu : ” Alkol vs Sihirli Mantarlar, biri daha zararlı ve bağımlılık yapar, diğeri zihin ve beden için neredeyse sıfır zararla birçok faydaya sahiptir. (Her şey Molla ile ilgili $$$$) ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, teşekkürler , hatice – 99

  31. Hakkari merkezden ben mehmet. selamun aleyküm paylaşımınız inanılmaz çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 15-04-2021 23:20:10

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link