Bu yılın Mart ayında bazı aşıları askıya aldıklarında bunun bazı kanıtlarını buldular. Ancak NoNewNormal, Almanya’nın tüm covid aşılarını geçici olarak ortadan kaldırdığını iddia eden videoların bağlantılarını içeren bir gönderi yayınladı. Bu konuda güncel bir bilgi bulamıyorum. Kimse bir şey duydu mu?

Author

23 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Slm sayfa inanki dikkat çekici, face de paylaştım

  2. Bursa merkezden ben Hasan. Selam sayfanız gerçekten hayran edici, teşekkürler 24-08-2021 04:23:01

  3. Yozgat dan kimler var. Almanya’da aşılar askıya alındı . Selam web siteniz valla çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , mehmet – 75

  4. Zonguldak merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşım inanılmaz güzel, teşekkürler 24-08-2021 09:00:23

  5. Iğdır dan kimler var. Almanya’da aşılar askıya alındı . Selamlar paylaşım harbiden dikkatimi çekti, face de paylaştım , memo – 57

  6. Bu konu : ” Almanya’da aşılar askıya alındı ” çok güzel. Merhaba herkese siten yeminle mükemmel, linkedinde paylaştım , Hasan – 25

  7. Bolu merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşımın cidden dikkat çekici, tebrikler 27-08-2021 18:14:30

  8. Nevşehir merkezden ben . Merhabalar sayfan inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 28-08-2021 00:00:17

  9. Isparta dan kimler var. Almanya’da aşılar askıya alındı . selamun aleyküm paylaşım inan ki güzel, teraziye tıkladım , ali – 429

  10. Elazığ dan kimler var. Almanya’da aşılar askıya alındı . selamun aleyküm web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım , memo – 176

  11. Çorum dan kimler var. Almanya’da aşılar askıya alındı . Slm web siten inanki hayran bıraktı, twitter da paylaştım , Gürbüz – 42

  12. Merhaba bu web sitesi harbiden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  13. Malatya dan kimler var. Almanya’da aşılar askıya alındı . Selam sayfa harbiden dikkat çekici, facebookta paylaştım , Emine – 84

  14. Mardin merkezden ben . Merhabalar paylaşımın ciddiyim iyi, teşekkürler 08-09-2021 10:08:45

  15. Adıyaman merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşım cidden çok güzel, şukuladım 09-09-2021 11:46:00

  16. Isparta merkezden ben memo. Selamın aleyküm siteniz vallaha mükemmel, saolun 15-09-2021 11:46:53

  17. Gümüşhane dan kimler var. Almanya’da aşılar askıya alındı . Merhaba web sitesi inan ki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , emin – 450

  18. Kilis dan kimler var. Almanya’da aşılar askıya alındı . Merhaba bu web sitesi harbiden hayran bıraktı, twitter da paylaştım , ziya – 370

  19. Amasya dan kimler var. Almanya’da aşılar askıya alındı . Selamlar sayfa gerçekten iyi, twitter da paylaştım , emin – 301

  20. Bu konu : ” Almanya’da aşılar askıya alındı ” çok güzel. Slm sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, saolun , Hasan – 268

Write A Comment