r / CoRoNaViRazz -sp sadece 1. değişiklik haklarımı hiçbir gerekçe göstermeden ihlal etti ve sonra bana şunu gönderdi:

“Bunun uymanız gereken kuralları olan özel bir şirket olduğunun farkındasınız ……

bu yüzden lütfen sabun kutunuzdan çıkın “

Yani özel şirketler hukukun üstündedir, anladım !!!

Author

23 Comments

  1. Kırşehir merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşımın cidden güzel, şukuladım 13-04-2021 21:53:11

  2. Muş merkezden ben emin. Selamın aleyküm siten cidden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 17-04-2021 19:19:57

  3. Bu konu : ” aMeRiCA, özel şirketlerin 1. Değişiklik haklarınızı hiçbir tepki olmadan ihlal edebileceği arazi. ” çok güzel. Selam herkese sayfan valla dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 208

  4. İzmir merkezden ben emin. Selamlar paylaşım cidden çok hoşuma gitti, teşekkürler 22-04-2021 17:17:59

  5. Bu konu : ” aMeRiCA, özel şirketlerin 1. Değişiklik haklarınızı hiçbir tepki olmadan ihlal edebileceği arazi. ” çok güzel. Mrb paylaşım süper ötesi dikkat çekici, linkedinde paylaştım , banu – 211

  6. Samsun dan kimler var. aMeRiCA, özel şirketlerin 1. Değişiklik haklarınızı hiçbir tepki olmadan ihlal edebileceği arazi. . Selam paylaşımınız vallaha billaha çok güzel, teraziye tıkladım , ahmet – 403

  7. Selam herkese paylaşımın harbiden çok iyi, face de paylaştım

  8. Erzincan merkezden ben emin. selamun aleyküm siteniz harbiden çok güzel, saolun 05-05-2021 21:36:42

  9. Selamın aleyküm siteniz inanki ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  10. Bu konu : ” aMeRiCA, özel şirketlerin 1. Değişiklik haklarınızı hiçbir tepki olmadan ihlal edebileceği arazi. ” çok güzel. Merhabalar siten harbiden çok iyi, teraziye tıkladım , memo – 200

  11. Bu konu : ” aMeRiCA, özel şirketlerin 1. Değişiklik haklarınızı hiçbir tepki olmadan ihlal edebileceği arazi. ” çok güzel. Selam paylaşımınız valla hayran bıraktı, face de paylaştım , mehmet – 28

  12. Bu konu : ” aMeRiCA, özel şirketlerin 1. Değişiklik haklarınızı hiçbir tepki olmadan ihlal edebileceği arazi. ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi ciddiyim hayran edici, linkedinde paylaştım , gaye – 23

  13. Elazığ dan kimler var. aMeRiCA, özel şirketlerin 1. Değişiklik haklarınızı hiçbir tepki olmadan ihlal edebileceği arazi. . selam arkadaşlar paylaşımınız cidden iyi, teraziye tıkladım , ahmet – 258

  14. Gaziantep merkezden ben Emine. Slm bu web sitesi yeminle hayran edici, sağolun 11-06-2021 16:16:55

  15. Bu konu : ” aMeRiCA, özel şirketlerin 1. Değişiklik haklarınızı hiçbir tepki olmadan ihlal edebileceği arazi. ” çok güzel. Selam herkese web siten harbiden ilgi uyandırıcı, şukuladım , banu – 152

  16. Bu konu : ” aMeRiCA, özel şirketlerin 1. Değişiklik haklarınızı hiçbir tepki olmadan ihlal edebileceği arazi. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten yeminle güzel, şukuladım , Emine – 424

  17. Giresun dan kimler var. aMeRiCA, özel şirketlerin 1. Değişiklik haklarınızı hiçbir tepki olmadan ihlal edebileceği arazi. . Mrb paylaşım süper ötesi mükemmel, teraziye tıkladım , ali – 417

  18. Bu konu : ” aMeRiCA, özel şirketlerin 1. Değişiklik haklarınızı hiçbir tepki olmadan ihlal edebileceği arazi. ” çok güzel. Selamlar sayfanız inanılmaz dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , gaye – 476

  19. Kütahya dan kimler var. aMeRiCA, özel şirketlerin 1. Değişiklik haklarınızı hiçbir tepki olmadan ihlal edebileceği arazi. . Mrb siten harbiden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Hasan – 285

  20. Mersin dan kimler var. aMeRiCA, özel şirketlerin 1. Değişiklik haklarınızı hiçbir tepki olmadan ihlal edebileceği arazi. . selam arkadaşlar web siten inanılmaz çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 36

  21. Adana merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm sayfanız vallaha billaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 04-08-2021 03:46:09

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link