Her şeyin açığa çıktığını görünce, Amerika’nın saldırı altında olduğu açıktır. Bu ülkede sürmekte olan bir İç Savaşı kışkırtmak için kasıtlı bir girişim var. Her iki taraf da bizi daha da bölmek ve görüşlerimizi paylaşmayanlardan nefret etmek için sosyal medya ve haberler tarafından oynanıyor. Görünüşe göre Covid kilitlenmeleri sırasında insanlar daha da aşırı hale geldi. İptal edilen pek çok olay, sosyal medyada daha fazla zaman geçirmeye veya esasen siyasi yankı odaları olan sitelerden haber beslemeleri aramaya yol açtı. Sonra George Floyd videosu yayınlandı ve kitlesel protestolar patlak verdi. Bu protestolarda bir İç Savaş başlatmak için şiddeti kışkırtmaya çalışan birçok Boogaloo grubu buldular. Solda, yakma ve yağmacılıkta aktif olan aşırılık yanlıları da vardı. Bir noktada barışçıl protestolar ve ayaklanmalar, BLM’nin bir parçası oldu. Ayaklanma, genellikle barışçıl protesto sona erdikten sonra ortaya çıkar. Bu, insanların hareketi desteklemeyen herhangi birinin ırkçı olduğuna ve bu muhalif sosyal medya gruplarında onları bir bütün olarak doğrulamak için nefret söyleminde artış olduğuna inanmalarına yol açtı. Barışçıl BLM yürüyüşlerini destekleyen herkes, polisi dağıtmak isteyen bir komünist olarak etiketleniyor. Her iki tarafta da birbirini insanlıktan çıkarmak ve ülkeyi yok etmek isteyen kötü insanlar olarak resmetmek için bir çaba var.

Bu protestolarda da şiddet var. Mutlaka yanlış işaretler mi bilmiyorum ama kesinlikle sosyal medyada ve haberlerde öne çıkan isimler tarafından teşvik ediliyorlar. Şiddet ve mülke zarar verme ve Komünistlerin kuşatması altındaki şehirler olarak etiketlenen videolar var. Vatandaşları kurtarmaya silahlı bireyler çağırıyorlar. Sol, insanların 1A haklarını kullanmalarını engellemek için bu insanları faşist aşırılıkçılar olarak resmediyor. Her iki taraf da, bir yüzleşmenin kaçınılmaz olduğu yerlerde retoriği ve duyguları alevlendirmeye devam ediyor. Polis, bu gruplar arasındaki gerilimi azaltmak için hiçbir şey yapmıyor ve hatta düşmanlık yapan insanlara yardım etmeye veya çatışma yaratmaya yardım etmeye bile katıldı. Sahnede videolu tonlarca insan olmasını sağlarlar, böylece bir şey olur olmaz gönderilebilirler. Her iki taraf da, gerçeklere bakılmaksızın veya soruşturma tamamlanana kadar siyasi bağlarını temsil eden partiyi savunmak için acele ediyor. Daha sonra ya kahramanlarını kutlamak ya da taraftarlarının sokaklarda öldürüldüğünü söylemek ve daha fazla silahlı destekçinin ortaya çıkması için sosyal medyaya koşuyorlar. Portland’daki olaylardan sonra, her iki taraf da birbirleriyle “savaşta” olduklarını ilan etmiş görünüyor. Daha fazla şiddet ve kan dökülmesi için çağrılar var. Bu şüphesiz çok geçmeden birkaç kitlesel zayiat olayıyla sonuçlanacaktır.

Bölünme, her şeyin ne kadar bölücü hale geldiği için şu anda neredeyse aşılmaz görünüyor. Bu her iki tarafta da olan bir şey ve burada doğru ya da yanlış grup yok. Hiçbir aday duruma yardımcı olmak için hiçbir şey yapmayacak. TPTB, kim kazanırsa kazansın istediklerini elde edecek. Tam bir savaşa ulaşmadan onu durdurmak için yapılabilecek birkaç şey var.

  1. Sizinkinden farklı bir siyasi görüşe sahip birine ulaşın ve onlarla siyasi olmayan bir şey hakkında konuşun. Bunu daha fazla insanı içerecek şekilde genişletin, böylece birbirimizi hemen hemen aynı şeyleri isteyen sıradan insanlar olarak görmeye başlarız, sadece oraya nasıl geldiğimiz konusunda anlaşmazlıklar vardır.

  2. Diğer haber kaynaklarını araştırın ve bir grubu Amerika’da yanlış olan şeyden sorumlu olan tek grup yapan zehirli materyalleri okumaktan veya bunlarla uğraşmaktan kaçının.

  3. Silahlı kişilerin protestolara katılmasını durdurun ve isyan / yağma meydana gelirse harekete geçmelerini talep etmek için yerel yönetimlerle iletişime geçin.

Aynı yoldan devam edersek, Kasım ayında kim kazanırsa kazansın, şiddetin ve olası bir İç Savaşın artacağından neredeyse eminiz. İşler devam ederse, erzak, yiyecek, cephane ve diğer temel malzemeleri stoklamaya başladığınızdan ve bir felaket olay veya ağır sivil kargaşa durumunda yedek plan olarak bir hata planınız olduğundan emin olmanızı öneririm. .

https://federalobserver.com/2020/08/the-6-stages-of-the-new-world-order-to-start-the-civil-war-in-the-united-states/

https://www.news.com.au/world/us-civil-war-coming-russia-seizes-on-talk-of-us-split-but-did-it-help-generate-that-in- birinci-yer / haber-hikaye / 261c2002bb9a0318206fbffb680396cc

Author

293 Comments

  1. Selamlar paylaşımınız inanki hayran edici, facebookta paylaştım

  2. Gürbüz Reply

    Karabük merkezden ben Gürbüz. Merhaba paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler 30-08-2020 22:11:06

  3. Bilecik merkezden ben ahmet. Merhaba siteniz vallaha hayran edici, şukuladım 31-08-2020 02:11:08

  4. Karaman merkezden ben Emine. Selamlar paylaşımın harbiden iyi, twitter da paylaştım 31-08-2020 02:11:11

  5. selamun aleyküm web siteniz vallaha billaha iyi, face de paylaştım

  6. Kırşehir merkezden ben mehmet. Selam sayfan cidden ilgi uyandırıcı, tebrikler 03-09-2020 15:59:47

  7. Mrb paylaşım vallaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  8. Isparta merkezden ben gaye. Slm sayfanız harbiden hayran edici, face de paylaştım 05-09-2020 10:48:55

  9. Gürbüz Reply

    Diyarbakır merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar sayfan inanki mükemmel, teşekkürler 05-09-2020 10:48:55

  10. elif yılmaz Reply

    Zonguldak merkezden ben elif yılmaz. Merhaba web siteniz vallaha hayran edici, şukuladım 05-09-2020 10:49:28

  11. Selam siteniz vallaha billaha güzel, facebookta paylaştım

  12. Selamlar paylaşım cidden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  13. Kayseri merkezden ben ziya. Selam herkese web siten inanki çok güzel, face de paylaştım 05-09-2020 10:49:41

  14. Sivas merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siten cidden mükemmel, facebookta paylaştım 05-09-2020 10:51:08

  15. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese paylaşımınız gerçekten çok güzel, şukuladım

  16. Merhaba herkese paylaşım harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım

  17. Burdur merkezden ben Aylin. Slm web sitesi yeminle çok iyi, tebrikler 08-09-2020 10:50:49

  18. Bilecik merkezden ben ziya. selamun aleyküm sayfan yeminle çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 08-09-2020 10:51:08

  19. Diyarbakır merkezden ben gaye. Slm siten gerçekten ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 08-09-2020 10:51:24

  20. Selamlar siteniz vallaha dikkat çekici, teraziye tıkladım

  21. Adıyaman merkezden ben Emine. selamun aleyküm paylaşım yeminle iyi, teşekkürler 08-09-2020 10:51:28

  22. Balıkesir merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfan cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 08-09-2020 10:51:30

  23. merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  24. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm web sitesi vallaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  25. Şırnak merkezden ben ali. Merhaba web siteniz inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 08-09-2020 10:55:20

  26. Selamın aleyküm sayfanız harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım

  27. Selam siteniz inanılmaz hayran edici, face de paylaştım

  28. İstanbul merkezden ben ziya. Selam herkese web siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 17-09-2020 05:14:09

  29. Mrb siten süper ötesi dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  30. Gürbüz Reply

    Merhaba web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  31. selam arkadaşlar web sitesi inan ki çok iyi, face de paylaştım

  32. Selam web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, sağolun

  33. Van merkezden ben ali. selamun aleyküm siteniz inan ki çok iyi, şukuladım 01-10-2020 14:11:49

  34. Karaman merkezden ben ali. Merhaba bu web sitesi süper ötesi mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 01-10-2020 21:32:10

  35. Merhaba paylaşımınız inanılmaz mükemmel, teraziye tıkladım

  36. Denizli merkezden ben ziya. Merhabalar web sitesi yeminle çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 02-10-2020 11:20:42

  37. Merhaba paylaşımınız vallaha hayran bıraktı, şukuladım

  38. elif yılmaz Reply

    Mrb web siten inanki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  39. Tokat merkezden ben ziya. Merhaba paylaşım valla güzel, linkedinde paylaştım 04-10-2020 20:11:55

  40. Merhaba web siteniz vallaha billaha dikkat çekici, şukuladım

  41. selam arkadaşlar web siten valla güzel, facebookta paylaştım

  42. Kırıkkale merkezden ben ziya. Merhaba paylaşımınız inan ki mükemmel, teraziye tıkladım 04-10-2020 21:25:08

  43. Selam herkese paylaşımın vallaha dikkatimi çekti, sağolun

  44. Merhaba paylaşımın harbiden dikkatimi çekti, tebrikler

  45. Samsun merkezden ben Aylin. Slm siteniz inanılmaz çok güzel, face de paylaştım 07-10-2020 21:44:07

  46. Kastamonu merkezden ben doruk. Selam herkese web siten yeminle çok iyi, sağolun 09-10-2020 17:49:09

  47. Zonguldak merkezden ben gaye. Mrb web sitesi yeminle dikkatimi çekti, saolun 09-10-2020 19:14:25

  48. İzmir merkezden ben ali. Selamın aleyküm web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 12-10-2020 20:46:17

  49. Çanakkale dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selam siteniz cidden çok iyi, sağolun , ziya – 457

  50. Mersin merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, teşekkürler 15-10-2020 05:46:54

  51. elif yılmaz Reply

    Hatay merkezden ben elif yılmaz. Selam sayfanız harbiden çok iyi, teşekkürler 15-10-2020 06:23:14

  52. Slm paylaşımınız yeminle hayran edici, şukuladım

  53. Gürbüz Reply

    Ankara merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web sitesi cidden dikkat çekici, tebrikler 18-10-2020 04:16:08

  54. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhaba web siteniz harbiden çok iyi, tebrikler , ali – 311

  55. Tunceli merkezden ben memo. Merhaba herkese paylaşımınız yeminle çok hoşuma gitti, sağolun 19-10-2020 05:31:20

  56. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhaba sayfan süper ötesi ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , ziya – 271

  57. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Slm bu web sitesi vallaha hoşuma gitti, face de paylaştım , emin – 495

  58. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Selam herkese siten harbiden çok güzel, twitter da paylaştım , Hasan – 461

  59. Gürbüz Reply

    merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  60. Osmaniye merkezden ben ziya. Selam herkese siten vallaha hoşuma gitti, sağolun 27-10-2020 20:18:31

  61. elif yılmaz Reply

    Kars dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selam web siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, face de paylaştım , elif yılmaz – 344

  62. Selamlar sayfa vallaha billaha çok hoşuma gitti, tebrikler

  63. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Selamın aleyküm bu web sitesi valla hoşuma gitti, face de paylaştım , ahmet – 286

  64. Selamın aleyküm web siten vallaha billaha mükemmel, twitter da paylaştım

  65. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Selamlar web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 482

  66. Bursa dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selamlar sayfa ciddiyim hayran bıraktı, twitter da paylaştım , emin – 310

  67. Sinop dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Mrb sayfan inanki hoşuma gitti, face de paylaştım , emin – 486

  68. selam arkadaşlar web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, şukuladım

  69. Merhaba herkese sayfan inanılmaz güzel, linkedinde paylaştım

  70. Aydın dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Merhaba siten gerçekten dikkat çekici, şukuladım , Emine – 124

  71. Erzurum dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Merhaba herkese paylaşımınız inan ki dikkat çekici, facebookta paylaştım , ali – 281

  72. Karaman dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Merhaba web siteniz cidden hoşuma gitti, teşekkürler , memo – 11

  73. Gürbüz Reply

    Sivas dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selamın aleyküm siten süper ötesi dikkat çekici, twitter da paylaştım , Gürbüz – 79

  74. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. selamun aleyküm web siten inanılmaz çok iyi, teşekkürler , Aylin – 357

  75. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhaba sayfa inanki çok güzel, sağolun , doruk – 246

  76. Selam web siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  77. Kocaeli merkezden ben banu. Mrb web siten inanılmaz çok güzel, face de paylaştım 07-11-2020 19:39:53

  78. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız cidden hayran edici, face de paylaştım , mehmet – 312

  79. Selamın aleyküm paylaşımınız yeminle mükemmel, saolun

  80. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın valla hoşuma gitti, şukuladım , gaye – 453

  81. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Selam herkese siteniz vallaha billaha mükemmel, sağolun , ziya – 190

  82. Selam siteniz inanılmaz güzel, twitter da paylaştım

  83. Erzincan dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selamın aleyküm web siten ciddiyim iyi, face de paylaştım , banu – 43

  84. Karabük dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . selamun aleyküm siteniz inanılmaz çok güzel, teraziye tıkladım , Emine – 457

  85. Gürbüz Reply

    Selam web sitesi valla çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  86. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz inan ki hayran edici, tebrikler , banu – 362

  87. Niğde dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Merhaba herkese sayfan cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , – 388

  88. Samsun merkezden ben emin. Merhabalar bu web sitesi yeminle dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 13-11-2020 19:07:23

  89. Burdur dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . merhaba arkadaşlar sayfanız valla güzel, twitter da paylaştım , mehmet – 198

  90. Amasya merkezden ben memo. Selamın aleyküm web sitesi valla çok iyi, linkedinde paylaştım 13-11-2020 20:56:29

  91. Iğdır merkezden ben ziya. selam arkadaşlar web sitesi harbiden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 13-11-2020 21:23:52

  92. Selamlar paylaşım vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım

  93. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. selam arkadaşlar siten inanki çok güzel, şukuladım , memo – 486

  94. Şanlıurfa merkezden ben emin. Selam herkese bu web sitesi inan ki güzel, sağolun 14-11-2020 19:55:08

  95. Kırşehir merkezden ben ali. Selamlar web sitesi vallaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 14-11-2020 21:15:02

  96. Giresun merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşımınız yeminle hayran bıraktı, sağolun 17-11-2020 13:08:37

  97. Gürbüz Reply

    Elazığ dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . selamun aleyküm paylaşımın cidden ilgi uyandırıcı, sağolun , Gürbüz – 153

  98. Şırnak merkezden ben ziya. selamun aleyküm web siteniz süper ötesi hayran edici, sağolun 19-11-2020 21:16:29

  99. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız cidden çok iyi, teraziye tıkladım , ali – 387

  100. Gürbüz Reply

    Batman dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . merhaba arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim hayran edici, teşekkürler , Gürbüz – 257

  101. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa inanki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , – 79

  102. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız yeminle hayran bıraktı, teşekkürler , Hasan – 281

  103. Elazığ dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selamlar sayfan valla güzel, sağolun , Emine – 413

  104. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhaba siteniz ciddiyim güzel, şukuladım , Aylin – 374

  105. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhabalar paylaşım inan ki dikkat çekici, saolun , Gürbüz – 240

  106. Selam paylaşımın gerçekten hayran edici, tebrikler

  107. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım vallaha billaha çok güzel, tebrikler , doruk – 399

  108. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşım valla güzel, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 110

  109. Bartın dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selam bu web sitesi valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , Aylin – 447

  110. merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi çok güzel, twitter da paylaştım

  111. Edirne dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selamın aleyküm bu web sitesi cidden mükemmel, şukuladım , Aylin – 245

  112. Denizli dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Merhabalar paylaşım inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 441

  113. Kırşehir merkezden ben ali. selamun aleyküm siteniz inanılmaz iyi, sağolun 28-11-2020 01:47:42

  114. Selamın aleyküm paylaşımın cidden güzel, facebookta paylaştım

  115. elif yılmaz Reply

    Bingöl merkezden ben elif yılmaz. Mrb sayfanız yeminle dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 28-11-2020 04:32:23

  116. Burdur merkezden ben ali. Slm bu web sitesi süper ötesi hayran edici, saolun 28-11-2020 12:32:13

  117. Gürbüz Reply

    Mrb paylaşımın süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım

  118. Düzce merkezden ben gaye. Selam herkese sayfan süper ötesi çok iyi, teraziye tıkladım 29-11-2020 14:37:03

  119. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan vallaha billaha güzel, şukuladım , hatice – 446

  120. Eskişehir dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Merhaba herkese sayfan inan ki ilgi uyandırıcı, şukuladım , memo – 338

  121. elif yılmaz Reply

    Bingöl dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Merhaba herkese sayfanız yeminle hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 61

  122. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan valla dikkatimi çekti, şukuladım , elif yılmaz – 70

  123. Kütahya dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Slm bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, twitter da paylaştım , ziya – 456

  124. Merhabalar paylaşım inanılmaz ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  125. Osmaniye merkezden ben Aylin. Selamlar siten gerçekten dikkatimi çekti, saolun 03-12-2020 13:01:48

  126. Amasya dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selamlar paylaşımınız inan ki hoşuma gitti, teşekkürler , mehmet – 112

  127. Kocaeli merkezden ben banu. Mrb siteniz inan ki çok güzel, şukuladım 06-12-2020 14:11:50

  128. Selamın aleyküm sayfanız yeminle iyi, face de paylaştım

  129. elif yılmaz Reply

    Kahramanmaraş dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . selamun aleyküm paylaşımınız yeminle çok güzel, şukuladım , elif yılmaz – 66

  130. Isparta dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . merhaba arkadaşlar sayfan süper ötesi iyi, sağolun , ali – 437

  131. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa vallaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , hatice – 59

  132. selam arkadaşlar web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  133. Ardahan dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . merhaba arkadaşlar paylaşımın inanki hoşuma gitti, tebrikler , Aylin – 444

  134. elif yılmaz Reply

    Gaziantep dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . merhaba arkadaşlar sayfa cidden hayran edici, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 296

  135. Balıkesir dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selam herkese web siten süper ötesi dikkat çekici, sağolun , gaye – 220

  136. Ankara merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web siteniz gerçekten çok güzel, saolun 15-12-2020 20:52:28

  137. Muğla dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selam herkese paylaşım vallaha billaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım , doruk – 229

  138. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhaba sayfanız cidden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , banu – 259

  139. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi süper ötesi dikkat çekici, twitter da paylaştım , ahmet – 75

  140. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Selamlar paylaşım vallaha billaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 120

  141. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Slm sayfa ciddiyim çok güzel, şukuladım , – 14

  142. Sivas dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Merhabalar paylaşım yeminle güzel, saolun , gaye – 127

  143. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, saolun , memo – 362

  144. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Selam herkese web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , ahmet – 411

  145. Amasya dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selam bu web sitesi inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım , memo – 44

  146. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız inanılmaz dikkatimi çekti, face de paylaştım , Emine – 46

  147. Ardahan dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . selam arkadaşlar sayfanız vallaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 411

  148. Sakarya dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Merhaba paylaşım ciddiyim çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Emine – 295

  149. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan inanki iyi, teraziye tıkladım , ziya – 392

  150. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhaba siteniz valla çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , ahmet – 177

  151. merhaba arkadaşlar paylaşım inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  152. Muğla dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selam paylaşımınız vallaha ilgi uyandırıcı, sağolun , memo – 19

  153. Gürbüz Reply

    Mrb paylaşımınız süper ötesi hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  154. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi valla hayran edici, saolun , Gürbüz – 114

  155. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Mrb bu web sitesi vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 264

  156. Burdur dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Mrb web sitesi cidden iyi, teşekkürler , ziya – 444

  157. Rize dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Merhaba herkese sayfa yeminle ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , – 310

  158. Merhaba paylaşımınız cidden ilgi uyandırıcı, sağolun

  159. Edirne merkezden ben . selam arkadaşlar siten inanki hayran edici, face de paylaştım 01-01-2021 11:12:13

  160. Çanakkale merkezden ben Emine. Merhabalar siten gerçekten çok iyi, twitter da paylaştım 02-01-2021 00:11:45

  161. Bursa dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Merhaba herkese web siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , doruk – 305

  162. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşım vallaha billaha hayran edici, twitter da paylaştım , Hasan – 31

  163. Hakkari merkezden ben banu. Selam herkese paylaşımın cidden hayran bıraktı, face de paylaştım 02-01-2021 13:42:38

  164. Kütahya merkezden ben ziya. Selamlar web siten ciddiyim hayran bıraktı, facebookta paylaştım 03-01-2021 02:18:45

  165. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Mrb web sitesi yeminle çok iyi, teşekkürler , memo – 308

  166. Kastamonu merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 03-01-2021 13:39:51

  167. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm siten harbiden hayran bıraktı, teşekkürler

  168. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz çok güzel, linkedinde paylaştım , hatice – 341

  169. selam arkadaşlar siteniz inanılmaz çok iyi, şukuladım

  170. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha billaha güzel, twitter da paylaştım , Aylin – 425

  171. selam arkadaşlar sayfanız inanki dikkat çekici, twitter da paylaştım

  172. İstanbul dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Mrb sayfanız yeminle çok iyi, linkedinde paylaştım , doruk – 284

  173. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Selamlar web siten yeminle dikkat çekici, face de paylaştım , emin – 38

  174. Gürbüz Reply

    Burdur dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Merhaba web siteniz vallaha billaha dikkat çekici, twitter da paylaştım , Gürbüz – 352

  175. Slm paylaşımın gerçekten güzel, sosyal medyada paylaştım

  176. Ordu dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Slm paylaşımınız vallaha billaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 57

  177. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki güzel, şukuladım , Hasan – 43

  178. Merhaba herkese sayfan inanki güzel, facebookta paylaştım

  179. Gürbüz Reply

    Elazığ merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese bu web sitesi valla çok iyi, face de paylaştım 11-01-2021 21:19:26

  180. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Selam sayfan ciddiyim dikkat çekici, şukuladım , mehmet – 395

  181. Antalya dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Slm bu web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , gaye – 385

  182. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Selam herkese paylaşımın inanılmaz hayran bıraktı, saolun , gaye – 221

  183. Düzce merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha billaha hayran bıraktı, sağolun 12-01-2021 16:36:24

  184. Osmaniye merkezden ben Emine. Selam bu web sitesi inanki güzel, saolun 12-01-2021 20:56:58

  185. Şırnak merkezden ben doruk. selam arkadaşlar siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 13-01-2021 12:58:44

  186. Adana merkezden ben ziya. selam arkadaşlar sayfa gerçekten iyi, sağolun 13-01-2021 22:28:03

  187. İzmir merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşım gerçekten çok hoşuma gitti, tebrikler 14-01-2021 08:18:44

  188. Merhaba siten yeminle mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  189. İstanbul merkezden ben Aylin. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha billaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 14-01-2021 15:15:04

  190. elif yılmaz Reply

    Kırklareli dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Merhaba herkese paylaşımınız gerçekten çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 347

  191. Merhabalar sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  192. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhaba herkese web siten valla çok iyi, tebrikler , Aylin – 133

  193. Mrb paylaşım harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  194. Bitlis merkezden ben . Merhaba herkese sayfan harbiden çok hoşuma gitti, şukuladım 16-01-2021 17:08:27

  195. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Mrb siten valla hoşuma gitti, tebrikler , memo – 185

  196. Selamlar paylaşımınız vallaha çok güzel, face de paylaştım

  197. Tokat merkezden ben ali. Merhaba paylaşımın valla hoşuma gitti, face de paylaştım 19-01-2021 02:43:27

  198. Gürbüz Reply

    Çanakkale merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm web siteniz süper ötesi çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 19-01-2021 16:15:34

  199. Rize merkezden ben memo. Merhaba herkese web siteniz yeminle hayran bıraktı, teraziye tıkladım 20-01-2021 04:54:38

  200. Bayburt dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selam herkese sayfanız vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 40

  201. Merhabalar sayfanız yeminle hayran edici, twitter da paylaştım

  202. merhaba arkadaşlar siten inan ki dikkatimi çekti, teşekkürler

  203. Gürbüz Reply

    Mersin dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selam herkese sayfanız ciddiyim çok güzel, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 485

  204. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Slm paylaşımınız yeminle güzel, teraziye tıkladım , ahmet – 71

  205. Merhaba paylaşımın cidden hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  206. Bursa dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selam paylaşımınız harbiden dikkat çekici, şukuladım , Emine – 236

  207. Merhaba sayfan inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım

  208. Rize dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selam herkese paylaşımınız valla dikkat çekici, linkedinde paylaştım , ahmet – 148

  209. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, sağolun

  210. Eskişehir dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . selam arkadaşlar sayfa cidden çok iyi, teşekkürler , Aylin – 413

  211. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız inan ki çok hoşuma gitti, face de paylaştım , banu – 395

  212. Hakkari dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selam herkese sayfanız vallaha billaha mükemmel, linkedinde paylaştım , banu – 20

  213. Gürbüz Reply

    Artvin dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . selam arkadaşlar bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 303

  214. Zonguldak merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar siteniz inanılmaz hayran edici, sağolun 30-01-2021 08:22:02

  215. Rize merkezden ben banu. Merhaba siten inanılmaz hayran edici, saolun 31-01-2021 21:20:26

  216. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın valla ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , Aylin – 229

  217. İstanbul merkezden ben banu. Selam herkese web sitesi süper ötesi güzel, face de paylaştım 02-02-2021 03:00:15

  218. Bitlis dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Merhaba sayfa cidden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , hatice – 49

  219. Gürbüz Reply

    Rize merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar paylaşımın süper ötesi hayran edici, teşekkürler 02-02-2021 17:31:06

  220. Adana merkezden ben doruk. Merhaba bu web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 03-02-2021 21:42:00

  221. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Selam paylaşım ciddiyim çok hoşuma gitti, şukuladım , gaye – 109

  222. Selam herkese sayfanız inanılmaz çok güzel, şukuladım

  223. Şanlıurfa dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selamlar paylaşımın ciddiyim mükemmel, facebookta paylaştım , ziya – 81

  224. Kırşehir merkezden ben ali. Selamlar paylaşımın inanki dikkat çekici, sağolun 07-02-2021 03:52:38

  225. Kırklareli dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Slm sayfa harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım , mehmet – 296

  226. Tokat dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Slm paylaşım inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 457

  227. Kilis merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfanız gerçekten çok iyi, sağolun 07-02-2021 19:53:39

  228. elif yılmaz Reply

    Merhabalar sayfan ciddiyim hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  229. Iğdır dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selam sayfanız vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , – 17

  230. Kayseri merkezden ben emin. Selam herkese sayfanız inan ki mükemmel, facebookta paylaştım 08-02-2021 06:44:22

  231. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. selamun aleyküm siten ciddiyim hayran bıraktı, şukuladım , ahmet – 394

  232. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım ciddiyim hayran bıraktı, şukuladım , mehmet – 472

  233. Sakarya dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Merhabalar siten vallaha billaha iyi, twitter da paylaştım , Aylin – 202

  234. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Slm paylaşımınız süper ötesi iyi, teraziye tıkladım , Emine – 224

  235. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım , banu – 173

  236. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhabalar web sitesi gerçekten hayran edici, sağolun , – 480

  237. İstanbul merkezden ben ziya. Merhaba sayfanız inan ki dikkat çekici, şukuladım 16-02-2021 00:55:10

  238. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Slm paylaşımın vallaha dikkatimi çekti, saolun , banu – 94

  239. Giresun merkezden ben hatice. Slm paylaşım cidden ilgi uyandırıcı, saolun 22-02-2021 04:56:59

  240. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz yeminle hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 222

  241. Kırıkkale dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selamın aleyküm sayfanız yeminle güzel, teşekkürler , ali – 422

  242. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz ciddiyim mükemmel, sağolun , Gürbüz – 308

  243. merhaba arkadaşlar sayfan yeminle iyi, linkedinde paylaştım

  244. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhaba sayfa ciddiyim çok güzel, twitter da paylaştım , Aylin – 148

  245. Bartın merkezden ben gaye. Merhabalar sayfa harbiden çok iyi, sağolun 08-03-2021 02:31:29

  246. Slm web siteniz harbiden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  247. Bitlis dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Mrb sayfa ciddiyim çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , – 413

  248. Gürbüz Reply

    Selamlar paylaşım vallaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  249. Merhaba herkese sayfa vallaha billaha hayran edici, saolun

  250. Aydın dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Merhabalar sayfa vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler , hatice – 225

  251. İzmir merkezden ben . Selam herkese web siteniz süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım 22-03-2021 18:47:05

  252. Iğdır dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten dikkat çekici, teraziye tıkladım , Hasan – 291

  253. Sivas merkezden ben Hasan. Selam siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, şukuladım 06-04-2021 05:24:40

  254. Kayseri dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Mrb paylaşım cidden çok iyi, facebookta paylaştım , gaye – 423

  255. Kırklareli merkezden ben . Selam paylaşımın inan ki çok iyi, face de paylaştım 10-04-2021 16:41:55

  256. selam arkadaşlar sayfa yeminle mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  257. Ardahan merkezden ben Aylin. Merhabalar web siteniz valla hoşuma gitti, şukuladım 17-04-2021 18:52:40

  258. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhabalar web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 3

  259. Afyon dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selam herkese paylaşım valla çok hoşuma gitti, face de paylaştım , ahmet – 219

  260. Slm paylaşım valla güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  261. Bartın merkezden ben emin. Selam siten vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 23-04-2021 14:10:51

  262. Aksaray dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selamın aleyküm paylaşımın ciddiyim dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 90

  263. Malatya merkezden ben banu. Selamın aleyküm paylaşımınız inanki mükemmel, sosyal medyada paylaştım 25-04-2021 07:25:16

  264. merhaba arkadaşlar web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  265. elif yılmaz Reply

    Bayburt dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selamlar sayfan inan ki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 312

  266. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhaba sayfan vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 407

  267. Giresun dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Mrb paylaşımınız inanki çok iyi, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 160

  268. Amasya merkezden ben ali. Selam sayfa süper ötesi çok güzel, facebookta paylaştım 29-04-2021 22:30:54

  269. Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. Merhabalar web siteniz ciddiyim çok iyi, şukuladım , memo – 53

  270. Malatya merkezden ben emin. Selamın aleyküm sayfan cidden hayran edici, teşekkürler 07-05-2021 20:47:45

  271. Bartın merkezden ben mehmet. Mrb sayfanız vallaha mükemmel, teraziye tıkladım 09-05-2021 20:44:18

  272. Düzce dan kimler var. Amerika Saldırı Altında . Selam herkese sayfan inanki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , Gürbüz – 125

  273. Mardin merkezden ben banu. Slm sayfa valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 11-05-2021 05:03:06

  274. Erzincan merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, şukuladım 11-05-2021 11:02:02

  275. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Amerika Saldırı Altında ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz inanki hoşuma gitti, tebrikler , elif yılmaz – 27

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link