Teşvik tasarısı için verilen oy zekice bir aldatmaca. Senato oylamayı süresiz olarak ertelemeye karar verirse, sadece 2000 dolarlık çekleri ertelemekle kalmayacak, aynı zamanda 600 doları Amerikan halkına süresiz olarak erteleyecektir çünkü faturanın bu kısmı bağlantılı. Yasal olarak tanımlanmamış bir miktarla, hükümet doğrudan teşvik çeklerini dağıtamaz. Bu, erdem sinyalinin klasik bir örneğidir ve iyi bir polis kötü polis şemasıdır.

Author

33 Comments

  1. Selamlar sayfan inanki hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  2. Rize dan kimler var. Amerikan vatandaşlarını alt etmek için oyun . Slm siteniz valla iyi, sağolun , doruk – 370

  3. Selam bu web sitesi inan ki mükemmel, facebookta paylaştım

  4. Batman dan kimler var. Amerikan vatandaşlarını alt etmek için oyun . Merhabalar web siten gerçekten çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , banu – 56

  5. Niğde dan kimler var. Amerikan vatandaşlarını alt etmek için oyun . selamun aleyküm web siteniz inanki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 378

  6. Trabzon dan kimler var. Amerikan vatandaşlarını alt etmek için oyun . merhaba arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , memo – 81

  7. Bilecik merkezden ben ali. Selamın aleyküm bu web sitesi harbiden güzel, tebrikler 08-01-2021 05:35:50

  8. Bu konu : ” Amerikan vatandaşlarını alt etmek için oyun ” çok güzel. Selamın aleyküm bu web sitesi inanki hayran bıraktı, saolun , banu – 492

  9. selamun aleyküm sayfanız vallaha billaha çok güzel, şukuladım

  10. Rize merkezden ben emin. Selam herkese web siteniz cidden hoşuma gitti, şukuladım 11-01-2021 18:38:08

  11. İstanbul dan kimler var. Amerikan vatandaşlarını alt etmek için oyun . Mrb web sitesi inanılmaz dikkat çekici, şukuladım , ziya – 154

  12. Şırnak dan kimler var. Amerikan vatandaşlarını alt etmek için oyun . selam arkadaşlar web siteniz inan ki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 112

  13. Zonguldak dan kimler var. Amerikan vatandaşlarını alt etmek için oyun . selamun aleyküm paylaşımınız vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , Aylin – 148

  14. Artvin merkezden ben Emine. Merhaba sayfan gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım 22-01-2021 23:24:15

  15. Afyon dan kimler var. Amerikan vatandaşlarını alt etmek için oyun . Mrb paylaşım inan ki hayran edici, tebrikler , gaye – 97

  16. Muş dan kimler var. Amerikan vatandaşlarını alt etmek için oyun . selam arkadaşlar siten yeminle çok hoşuma gitti, saolun , ahmet – 13

  17. Hatay dan kimler var. Amerikan vatandaşlarını alt etmek için oyun . Merhaba herkese bu web sitesi süper ötesi güzel, saolun , ali – 231

  18. Merhaba herkese web sitesi inanki hayran edici, twitter da paylaştım

  19. selam arkadaşlar sayfa süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım

  20. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Amerikan vatandaşlarını alt etmek için oyun ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi cidden dikkatimi çekti, saolun , elif yılmaz – 46

  21. Merhaba siteniz valla çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  22. Rize merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşımın inanılmaz iyi, twitter da paylaştım 22-02-2021 15:53:15

  23. Bu konu : ” Amerikan vatandaşlarını alt etmek için oyun ” çok güzel. Merhaba paylaşım inanılmaz dikkat çekici, tebrikler , banu – 152

  24. Balıkesir dan kimler var. Amerikan vatandaşlarını alt etmek için oyun . Selamın aleyküm sayfanız vallaha dikkat çekici, facebookta paylaştım , banu – 383

  25. Merhaba sayfa süper ötesi mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  26. Selamın aleyküm sayfa inanılmaz hayran edici, sağolun

  27. Karabük dan kimler var. Amerikan vatandaşlarını alt etmek için oyun . Merhaba bu web sitesi vallaha çok güzel, face de paylaştım , Emine – 108

  28. Gürbüz Reply

    Manisa merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşımın ciddiyim ilgi uyandırıcı, teşekkürler 14-03-2021 03:25:12

  29. Antalya dan kimler var. Amerikan vatandaşlarını alt etmek için oyun . Selam web siten gerçekten ilgi uyandırıcı, teşekkürler , – 56

  30. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Amerikan vatandaşlarını alt etmek için oyun ” çok güzel. Selamın aleyküm web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler , elif yılmaz – 454

  31. Bitlis merkezden ben doruk. Mrb paylaşımınız vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 15-04-2021 07:57:17

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link