“Kabil’den gelen çok sayıda rapor, ABD vatandaşlarının havaalanına ulaşmakta sorun yaşadıklarını öne sürdü. Ve Savunma Bakanı Lloyd Austin Cuma günü milletvekillerine verdiği bir brifingde Afganistan’dan ayrılmaya çalışan Amerikalıların Taliban savaşçıları tarafından dövüldüğünü söyledi, “

Savaş olursa biri beni askere alsın lütfen. Ben Müslüman bir Amerikalıyım ve Taliban’ın kadınlara yaptıklarını ve onları ezdiğini ve öldürdüğünü yeterince gördüm. Ve Şeriat yasasının korkunç Taliban versiyonu. Ve şimdi Taliban, Biden’ın Amerikan pasaportu olan kişilere havaalanına giriş izni verme emrini görmezden geliyor. Hızlı ve güçlü bir askeri harekatın Taliban’ın Amerikalılara zarar vereceğine söz verdi.

…Holierthanhe tarafından gönderildi
[comments]

28 Comments

  1. Manisa dan kimler var. Amerika’nın yeni savaşının zamanı geldi mi? . merhaba arkadaşlar sayfanız harbiden dikkat çekici, teşekkürler , ahmet – 103

  2. selamun aleyküm web siteniz inan ki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  3. Bu konu : ” Amerika’nın yeni savaşının zamanı geldi mi? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten vallaha iyi, linkedinde paylaştım , ahmet – 76

  4. selam arkadaşlar sayfa inanılmaz çok güzel, tebrikler

  5. Manisa dan kimler var. Amerika’nın yeni savaşının zamanı geldi mi? . Selamın aleyküm web sitesi vallaha billaha hayran edici, facebookta paylaştım , memo – 486

  6. Osmaniye merkezden ben ziya. Merhaba herkese web siten inan ki hayran bıraktı, sağolun 20-08-2021 23:52:05

  7. Kocaeli dan kimler var. Amerika’nın yeni savaşının zamanı geldi mi? . merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım , Emine – 136

  8. Selamın aleyküm paylaşımın inanki çok güzel, twitter da paylaştım

  9. Rize merkezden ben ziya. Mrb paylaşımın süper ötesi mükemmel, saolun 21-08-2021 02:46:43

  10. Tokat merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web siten cidden çok güzel, teşekkürler 22-08-2021 20:35:38

  11. Bu konu : ” Amerika’nın yeni savaşının zamanı geldi mi? ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız vallaha hayran edici, face de paylaştım , ali – 103

  12. Uşak dan kimler var. Amerika’nın yeni savaşının zamanı geldi mi? . selamun aleyküm sayfan harbiden hoşuma gitti, saolun , ahmet – 293

  13. elif yılmaz Reply

    Merhaba paylaşım vallaha hoşuma gitti, sağolun

  14. Ağrı merkezden ben Emine. Selamlar web siten inanki hayran bıraktı, şukuladım 24-08-2021 04:14:27

  15. Selam web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım

  16. selamun aleyküm sayfanız cidden hayran edici, şukuladım

  17. Bu konu : ” Amerika’nın yeni savaşının zamanı geldi mi? ” çok güzel. Mrb web sitesi gerçekten hoşuma gitti, face de paylaştım , ali – 136

  18. Bu konu : ” Amerika’nın yeni savaşının zamanı geldi mi? ” çok güzel. Slm web siteniz valla hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 39

  19. Şanlıurfa merkezden ben ziya. Selam herkese siten inanki hayran bıraktı, sağolun 31-08-2021 21:31:35

  20. Bu konu : ” Amerika’nın yeni savaşının zamanı geldi mi? ” çok güzel. Slm paylaşımınız gerçekten dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , Emine – 35

  21. Selam sayfanız inanılmaz dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  22. Mardin dan kimler var. Amerika’nın yeni savaşının zamanı geldi mi? . Merhabalar bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, sağolun , emin – 213

  23. Mrb sayfa gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  24. Malatya dan kimler var. Amerika’nın yeni savaşının zamanı geldi mi? . Slm web siteniz yeminle çok güzel, teşekkürler , banu – 239

  25. Bu konu : ” Amerika’nın yeni savaşının zamanı geldi mi? ” çok güzel. Merhabalar web siten inanki hayran bıraktı, tebrikler , memo – 179

  26. Erzurum dan kimler var. Amerika’nın yeni savaşının zamanı geldi mi? . Selam web sitesi gerçekten iyi, facebookta paylaştım , – 450

  27. Mrb paylaşımınız ciddiyim çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

Write A Comment