Dünya her zaman donmamıştı. O buzun altında uygarlıklara dair kanıtlar olabilir. Bu konuda uzman değilim ama arayan insanları arıyorum. Antarktika neden bu kadar korunuyor? Bazı insanların teorileştirdiği gibi “iç dünyaya giriş” olması mümkündür. Antarktika çevresinde temelsiz görünen, gerçek bilgi arıyorum ya da beni bir tür geçerli sonuca yönlendiren çok fazla isyan var.

Author

127 Comments

  1. Selam herkese siteniz inan ki mükemmel, facebookta paylaştım

  2. Mrb sayfanız inan ki dikkat çekici, facebookta paylaştım

  3. Düzce merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web siteniz yeminle dikkat çekici, teraziye tıkladım 12-02-2020 14:47:44

  4. Nevşehir merkezden ben Gürbüz. Selam herkese bu web sitesi valla dikkat çekici, facebookta paylaştım 14-02-2020 19:59:09

  5. selam arkadaşlar paylaşımınız cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  6. Slm paylaşımınız inanılmaz hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  7. Osmaniye merkezden ben doruk. Slm siten inanılmaz iyi, sağolun 21-02-2020 19:35:27

  8. Bayburt merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfa harbiden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 23-02-2020 21:14:00

  9. Ağrı merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siteniz harbiden hoşuma gitti, saolun 02-03-2020 12:11:11

  10. selamun aleyküm sayfanız valla hayran edici, teşekkürler

  11. Selam herkese siten harbiden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  12. Bingöl merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siteniz valla dikkatimi çekti, tebrikler 11-03-2020 20:24:50

  13. elif yılmaz Reply

    Hakkari merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm bu web sitesi inanki mükemmel, teraziye tıkladım 12-03-2020 02:50:21

  14. Merhaba herkese paylaşımınız harbiden mükemmel, face de paylaştım

  15. Batman merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, face de paylaştım 20-03-2020 05:00:05

  16. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  17. Selam herkese paylaşımın süper ötesi iyi, teraziye tıkladım

  18. Slm paylaşımınız vallaha billaha çok güzel, twitter da paylaştım

  19. selam arkadaşlar sayfanız cidden ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  20. Selam herkese siten harbiden dikkatimi çekti, face de paylaştım

  21. Giresun merkezden ben banu. Merhaba herkese siteniz ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 01-04-2020 00:17:30

  22. Selamın aleyküm web siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  23. Selam herkese siten inan ki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  24. Düzce merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm sayfan süper ötesi hayran bıraktı, sağolun 06-04-2020 04:39:45

  25. Selam herkese paylaşımınız inanılmaz çok iyi, facebookta paylaştım

  26. Selamlar paylaşımın süper ötesi mükemmel, face de paylaştım

  27. Şırnak merkezden ben Aylin. Merhaba herkese bu web sitesi inan ki hoşuma gitti, twitter da paylaştım 19-04-2020 16:45:03

  28. İstanbul merkezden ben banu. Selamlar sayfa yeminle çok hoşuma gitti, şukuladım 20-04-2020 14:30:59

  29. Kastamonu merkezden ben banu. Selamlar web sitesi gerçekten çok iyi, linkedinde paylaştım 21-04-2020 01:25:24

  30. Bitlis merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese sayfan cidden hayran edici, facebookta paylaştım 22-04-2020 02:05:50

  31. Selam herkese web sitesi valla ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  32. elif yılmaz Reply

    Iğdır merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfanız valla iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 30-04-2020 21:51:42

  33. Muş merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar paylaşımınız yeminle dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 02-05-2020 09:15:17

  34. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar siten inanılmaz dikkat çekici, sağolun

  35. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha billaha iyi, face de paylaştım

  36. Diyarbakır merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web sitesi cidden dikkat çekici, face de paylaştım 08-05-2020 00:35:22

  37. Isparta merkezden ben Aylin. Selam paylaşımın inanki çok iyi, saolun 14-05-2020 09:38:22

  38. Selam herkese bu web sitesi yeminle çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  39. Çorum merkezden ben Emine. Selamın aleyküm sayfa inanılmaz güzel, sağolun 21-05-2020 10:29:42

  40. Selam herkese paylaşım inanki dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  41. Bilecik merkezden ben gaye. Selamın aleyküm web siten cidden hayran edici, saolun 01-06-2020 11:45:05

  42. selamun aleyküm paylaşımınız valla hayran bıraktı, tebrikler

  43. elif yılmaz Reply

    Muş merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm paylaşımın valla çok güzel, facebookta paylaştım 11-06-2020 02:58:12

  44. İzmir merkezden ben Emine. Merhaba bu web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 28-06-2020 08:48:42

  45. Aksaray merkezden ben Aylin. Merhaba sayfan vallaha billaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 06-07-2020 01:00:31

  46. Bayburt merkezden ben gaye. Merhaba web sitesi inan ki dikkat çekici, şukuladım 08-07-2020 01:42:14

  47. selamun aleyküm siteniz valla mükemmel, teraziye tıkladım

  48. Siirt merkezden ben doruk. Merhaba siteniz harbiden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 07-08-2020 00:33:59

  49. elif yılmaz Reply

    Hakkari merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar sayfan valla hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 07-08-2020 07:26:39

  50. elif yılmaz Reply

    Rize merkezden ben elif yılmaz. Slm siteniz süper ötesi çok güzel, facebookta paylaştım 14-08-2020 10:02:40

  51. Batman merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 16-08-2020 11:38:49

  52. Aydın merkezden ben ahmet. Slm siteniz vallaha dikkat çekici, şukuladım 23-08-2020 11:46:41

  53. Şırnak merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımınız inan ki dikkatimi çekti, şukuladım 24-08-2020 04:27:40

  54. Mrb bu web sitesi inanki çok güzel, face de paylaştım

  55. Gürbüz Reply

    Burdur merkezden ben Gürbüz. Selam web siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 07-09-2020 09:28:01

  56. elif yılmaz Reply

    Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. Slm web siteniz inanki dikkat çekici, tebrikler 07-09-2020 21:05:42

  57. Gürbüz Reply

    Erzincan merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşım inanki hayran bıraktı, saolun 10-09-2020 15:08:17

  58. Merhaba paylaşım süper ötesi dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  59. Selam siten vallaha billaha güzel, twitter da paylaştım

  60. Gürbüz Reply

    Slm paylaşımın gerçekten çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  61. Artvin merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, sağolun 30-09-2020 08:16:15

  62. Slm web siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, saolun

  63. merhaba arkadaşlar siten cidden mükemmel, twitter da paylaştım

  64. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese siteniz süper ötesi iyi, tebrikler

  65. Bu konu : ” Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? ” çok güzel. Selam sayfan vallaha billaha güzel, saolun , doruk – 167

  66. Merhaba herkese web siten gerçekten çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  67. Erzurum dan kimler var. Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? . Slm web siteniz gerçekten iyi, facebookta paylaştım , ali – 30

  68. Bu konu : ” Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım yeminle güzel, saolun , emin – 63

  69. Merhaba siten harbiden çok iyi, twitter da paylaştım

  70. Mrb paylaşımın inanılmaz dikkatimi çekti, sağolun

  71. Tokat merkezden ben . selamun aleyküm web siteniz gerçekten mükemmel, linkedinde paylaştım 31-10-2020 07:32:08

  72. Bu konu : ” Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? ” çok güzel. Merhaba sayfanız cidden ilgi uyandırıcı, şukuladım , ahmet – 91

  73. elif yılmaz Reply

    Diyarbakır dan kimler var. Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? . selamun aleyküm web siteniz cidden güzel, tebrikler , elif yılmaz – 47

  74. Gürbüz Reply

    Merhaba herkese web siten vallaha güzel, sosyal medyada paylaştım

  75. Aydın merkezden ben doruk. Merhaba siten vallaha billaha mükemmel, teşekkürler 17-11-2020 16:52:03

  76. Gürbüz Reply

    Kilis dan kimler var. Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? . Merhaba web siten yeminle çok hoşuma gitti, teşekkürler , Gürbüz – 143

  77. Selam paylaşımın yeminle hayran edici, şukuladım

  78. Çanakkale dan kimler var. Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? . Selamlar siteniz gerçekten çok güzel, facebookta paylaştım , hatice – 103

  79. Sakarya merkezden ben ali. Merhaba sayfan yeminle ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 07-12-2020 10:01:30

  80. Amasya merkezden ben emin. Mrb web sitesi vallaha hayran edici, tebrikler 08-12-2020 15:15:21

  81. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha çok iyi, face de paylaştım

  82. Bu konu : ” Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? ” çok güzel. Selamlar sayfanız inanki çok güzel, şukuladım , mehmet – 143

  83. Gürbüz Reply

    Gaziantep dan kimler var. Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? . Selamın aleyküm sayfanız harbiden çok güzel, tebrikler , Gürbüz – 270

  84. selam arkadaşlar web sitesi süper ötesi dikkat çekici, twitter da paylaştım

  85. Sivas dan kimler var. Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? . Merhaba herkese web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , banu – 128

  86. Bu konu : ” Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız vallaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 159

  87. Selamın aleyküm sayfan cidden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  88. Mersin dan kimler var. Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? . Selam herkese sayfa vallaha mükemmel, face de paylaştım , – 204

  89. Bu konu : ” Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, sağolun , ziya – 353

  90. Ankara dan kimler var. Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? . Slm paylaşımın yeminle çok iyi, teşekkürler , Aylin – 378

  91. Çanakkale dan kimler var. Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? . Selamlar sayfan yeminle iyi, sağolun , gaye – 442

  92. Elazığ dan kimler var. Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? . Mrb paylaşımın cidden çok hoşuma gitti, tebrikler , hatice – 27

  93. Bolu dan kimler var. Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? . Selam herkese siten vallaha billaha dikkatimi çekti, teşekkürler , Emine – 196

  94. Kayseri dan kimler var. Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? . Slm sayfa süper ötesi ilgi uyandırıcı, sağolun , mehmet – 91

  95. Tunceli merkezden ben memo. selam arkadaşlar sayfa vallaha billaha hayran edici, tebrikler 14-02-2021 15:45:06

  96. Bu konu : ” Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz gerçekten çok iyi, face de paylaştım , ahmet – 21

  97. Selamlar paylaşımın vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım

  98. Antalya dan kimler var. Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? . Slm paylaşım ciddiyim hayran bıraktı, tebrikler , emin – 121

  99. Antalya merkezden ben Emine. Selam paylaşımınız inan ki çok hoşuma gitti, tebrikler 17-03-2021 09:33:18

  100. Kilis dan kimler var. Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? . Slm web siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler , Aylin – 352

  101. Bartın merkezden ben memo. Mrb sayfanız ciddiyim dikkat çekici, face de paylaştım 21-03-2021 13:47:53

  102. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  103. Selam herkese sayfanız inan ki mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  104. Bu konu : ” Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız valla çok iyi, facebookta paylaştım , mehmet – 405

  105. Merhaba herkese sayfa süper ötesi hoşuma gitti, şukuladım

  106. Bu konu : ” Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? ” çok güzel. Slm sayfanız inan ki güzel, saolun , mehmet – 208

  107. Tunceli dan kimler var. Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? . Merhaba paylaşım gerçekten hayran edici, face de paylaştım , gaye – 105

  108. Bu konu : ” Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi çok iyi, sosyal medyada paylaştım , memo – 476

  109. Samsun dan kimler var. Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? . Merhabalar paylaşım inanki dikkatimi çekti, saolun , Emine – 149

  110. Bayburt dan kimler var. Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? . selamun aleyküm web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, saolun , Aylin – 98

  111. Bu konu : ” Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi valla dikkat çekici, facebookta paylaştım , hatice – 35

  112. Bu konu : ” Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa gerçekten hayran edici, teraziye tıkladım , doruk – 351

  113. Mersin dan kimler var. Antarktika altında neler donabileceğine dair herhangi bir spekülasyon veya bilgi var mı? . Merhaba herkese web siten valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , – 402

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link