Bunu iki kez yorumladım – Apple o boktan U2 albümünü rızam olmadan ekledi, sonra kaldırdım. Dikkat edin, iOS’umu bile güncellemiyorum, bu yüzden ilk etapta nasıl eklediklerini bilmiyorum.

Albümü ilk kez çıkardıktan sonra, birkaç hafta sonra tekrar geri döndüğünü fark ettim, bu yüzden bu ihlale ilişkin başka bir yazıya yorum yaptım. Yine, bu arada iOS’umu güncellemedim. Bu konuda yorum yaptıktan sonra, bu sefer kaldırmamış olsam da albümün tekrar gittiğini görüyorum.

Author

106 Comments

  1. Diyarbakır merkezden ben mehmet. Merhabalar sayfanız gerçekten hayran bıraktı, sağolun 26-05-2020 03:41:49

  2. Çorum merkezden ben banu. Merhabalar paylaşım inanki iyi, tebrikler 26-05-2020 04:28:04

  3. Merhaba bu web sitesi inanılmaz çok iyi, linkedinde paylaştım

  4. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar sayfa cidden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  5. Selam sayfa inanki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  6. Ordu merkezden ben Aylin. Selam herkese web siten harbiden mükemmel, tebrikler 09-06-2020 15:38:32

  7. Selamlar web siteniz inanki hoşuma gitti, face de paylaştım

  8. Diyarbakır merkezden ben banu. selamun aleyküm web siteniz harbiden hayran edici, sosyal medyada paylaştım 21-06-2020 12:01:33

  9. Kırklareli merkezden ben banu. Selam siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 22-06-2020 22:10:33

  10. Aksaray merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfa cidden çok hoşuma gitti, şukuladım 29-06-2020 02:26:30

  11. Slm web siteniz valla çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  12. Merhaba herkese sayfanız yeminle çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  13. Çankırı merkezden ben Aylin. Merhaba sayfa harbiden çok iyi, tebrikler 09-07-2020 02:08:27

  14. selamun aleyküm web siteniz harbiden çok güzel, teraziye tıkladım

  15. Mardin merkezden ben Gürbüz. Merhabalar paylaşımın yeminle hayran bıraktı, sağolun 10-07-2020 09:27:12

  16. Batman merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşımınız valla hayran bıraktı, şukuladım 10-07-2020 15:56:19

  17. Ağrı merkezden ben Emine. Merhaba sayfanız süper ötesi çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 10-07-2020 19:59:56

  18. Adıyaman merkezden ben gaye. selamun aleyküm sayfa valla çok iyi, linkedinde paylaştım 10-07-2020 21:02:18

  19. Selamlar paylaşım inanılmaz çok iyi, twitter da paylaştım

  20. elif yılmaz Reply

    Van merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfan gerçekten dikkat çekici, tebrikler 13-07-2020 04:08:14

  21. merhaba arkadaşlar web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  22. Kırşehir merkezden ben doruk. Merhabalar paylaşım vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 18-07-2020 03:42:47

  23. elif yılmaz Reply

    Samsun merkezden ben elif yılmaz. Slm bu web sitesi inan ki çok güzel, sosyal medyada paylaştım 18-07-2020 12:55:24

  24. İzmir merkezden ben ali. Slm paylaşımınız inanılmaz çok güzel, sağolun 21-07-2020 15:31:51

  25. Merhaba herkese web sitesi vallaha dikkat çekici, teraziye tıkladım

  26. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm sayfa ciddiyim hayran bıraktı, saolun

  27. Afyon merkezden ben ali. selam arkadaşlar bu web sitesi yeminle hoşuma gitti, şukuladım 28-07-2020 03:32:59

  28. Gaziantep merkezden ben ahmet. Selam siteniz harbiden dikkatimi çekti, tebrikler 01-08-2020 17:12:10

  29. selam arkadaşlar siten inan ki çok iyi, facebookta paylaştım

  30. Merhaba paylaşım vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sağolun

  31. Merhabalar siteniz harbiden hayran bıraktı, face de paylaştım

  32. Ağrı merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm sayfanız harbiden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 11-08-2020 05:57:14

  33. Adana merkezden ben Aylin. Selam siten vallaha dikkat çekici, şukuladım 12-08-2020 03:09:45

  34. Tunceli merkezden ben gaye. Merhaba herkese siten inanki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 20-08-2020 08:31:15

  35. Selam herkese paylaşımınız inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  36. Kayseri merkezden ben doruk. Selamın aleyküm sayfa yeminle ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 24-08-2020 09:33:14

  37. Bilecik merkezden ben Aylin. Slm web sitesi vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 24-08-2020 17:48:32

  38. Antalya merkezden ben gaye. Merhaba herkese paylaşımın yeminle mükemmel, twitter da paylaştım 25-08-2020 00:08:01

  39. selam arkadaşlar paylaşımın valla güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  40. merhaba arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim iyi, teraziye tıkladım

  41. Kırşehir merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha mükemmel, facebookta paylaştım 16-09-2020 05:47:08

  42. Karabük merkezden ben ziya. selamun aleyküm sayfan inan ki mükemmel, linkedinde paylaştım 17-09-2020 14:33:49

  43. Kırıkkale merkezden ben ali. Selam paylaşımın inanki hayran bıraktı, twitter da paylaştım 18-09-2020 12:54:46

  44. elif yılmaz Reply

    Antalya merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşımın vallaha güzel, şukuladım 18-09-2020 13:50:11

  45. elif yılmaz Reply

    Tekirdağ merkezden ben elif yılmaz. Selam paylaşımınız gerçekten hayran edici, sosyal medyada paylaştım 19-09-2020 10:09:13

  46. Adıyaman merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web siteniz harbiden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 22-09-2020 19:56:43

  47. Kayseri merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siten inan ki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 02-10-2020 11:29:08

  48. Merhaba siteniz cidden çok güzel, linkedinde paylaştım

  49. Selam herkese bu web sitesi süper ötesi mükemmel, linkedinde paylaştım

  50. elif yılmaz Reply

    Samsun merkezden ben elif yılmaz. Mrb siteniz valla güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 08-10-2020 08:13:40

  51. selam arkadaşlar sayfan inanki iyi, facebookta paylaştım

  52. Denizli dan kimler var. Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı . Merhaba herkese siten valla çok güzel, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 270

  53. Bu konu : ” Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi çok güzel, facebookta paylaştım , hatice – 185

  54. Bu konu : ” Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız harbiden hoşuma gitti, teşekkürler , ziya – 97

  55. Niğde merkezden ben ali. selamun aleyküm siteniz cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 25-10-2020 13:50:29

  56. Bu konu : ” Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha billaha güzel, sağolun , mehmet – 493

  57. Selamın aleyküm web siten cidden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  58. elif yılmaz Reply

    Selam herkese paylaşım inanılmaz çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  59. Gürbüz Reply

    Merhaba paylaşım ciddiyim çok güzel, teraziye tıkladım

  60. Sakarya merkezden ben memo. selamun aleyküm sayfan ciddiyim iyi, tebrikler 15-11-2020 13:19:58

  61. Bu konu : ” Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi yeminle iyi, şukuladım , emin – 37

  62. Rize merkezden ben hatice. Slm web siten yeminle güzel, sağolun 20-11-2020 01:15:19

  63. Antalya merkezden ben memo. Selam web sitesi vallaha güzel, sağolun 25-11-2020 15:13:18

  64. Bu konu : ” Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız süper ötesi iyi, sağolun , doruk – 304

  65. Hatay dan kimler var. Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı . Merhaba bu web sitesi inanki güzel, teraziye tıkladım , ziya – 179

  66. Slm bu web sitesi inanki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  67. Niğde dan kimler var. Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı . Selam herkese bu web sitesi cidden güzel, tebrikler , banu – 137

  68. Iğdır merkezden ben emin. Selam web siten inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 21-12-2020 05:56:54

  69. Gürbüz Reply

    Aksaray merkezden ben Gürbüz. Selam siten harbiden çok güzel, teşekkürler 22-12-2020 17:51:55

  70. Bu konu : ” Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz vallaha billaha hayran edici, teraziye tıkladım , banu – 384

  71. Mrb sayfa vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  72. Rize merkezden ben Aylin. Slm paylaşım inan ki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 28-12-2020 16:07:29

  73. Rize dan kimler var. Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı . Merhabalar paylaşım ciddiyim hayran edici, teşekkürler , ziya – 271

  74. Aydın dan kimler var. Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı . Mrb siteniz inan ki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ali – 414

  75. Kayseri merkezden ben emin. Mrb web sitesi yeminle hayran edici, face de paylaştım 01-01-2021 07:54:52

  76. Elazığ dan kimler var. Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı . Selamın aleyküm bu web sitesi cidden dikkat çekici, teşekkürler , hatice – 127

  77. Bu konu : ” Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız harbiden hayran bıraktı, sağolun , hatice – 402

  78. Bursa dan kimler var. Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı . Selam sayfanız ciddiyim dikkatimi çekti, sağolun , Emine – 103

  79. Bu konu : ” Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi inan ki iyi, şukuladım , Emine – 195

  80. Trabzon dan kimler var. Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı . Merhabalar siten vallaha billaha hoşuma gitti, face de paylaştım , Aylin – 488

  81. Bu konu : ” Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı ” çok güzel. Mrb paylaşımın ciddiyim ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , emin – 327

  82. Gürbüz Reply

    Şırnak merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm paylaşım cidden mükemmel, tebrikler 09-03-2021 17:34:02

  83. Bitlis merkezden ben ahmet. selamun aleyküm sayfan süper ötesi çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 26-03-2021 03:37:29

  84. Eskişehir dan kimler var. Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı . Selam herkese web sitesi yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ali – 477

  85. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten vallaha billaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 202

  86. Bu konu : ” Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı ” çok güzel. Mrb web siten valla çok güzel, linkedinde paylaştım , Emine – 478

  87. Muş merkezden ben doruk. Merhaba herkese web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım 16-04-2021 10:14:26

  88. elif yılmaz Reply

    Mrb web sitesi harbiden dikkatimi çekti, şukuladım

  89. Muğla dan kimler var. Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı . Merhabalar web siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sağolun , ali – 70

  90. Bu konu : ” Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı ” çok güzel. Mrb paylaşımın harbiden çok hoşuma gitti, saolun , ziya – 69

  91. Selamlar sayfa yeminle dikkatimi çekti, şukuladım

  92. Bu konu : ” Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten vallaha ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , Hasan – 450

  93. Selamın aleyküm paylaşımınız yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım

  94. Samsun merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm paylaşımın inan ki hayran edici, face de paylaştım 20-05-2021 23:22:36

  95. Kastamonu dan kimler var. Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı . Merhabalar web siten inanki hayran bıraktı, saolun , hatice – 111

  96. selam arkadaşlar sayfa süper ötesi çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  97. Karabük merkezden ben ziya. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım 01-06-2021 05:53:33

  98. Bu konu : ” Apple U2 albümünü ekledi ve bu alt bölümden şikayet ettiğimde çıkarttı ” çok güzel. Merhaba web siten inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım , Gürbüz – 358

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link