Hey millet, uzun vadeli pusuda. İlk kez poster.

Virüs hakkında bir teorim var. Hepimiz Fauci’nin derin devlet olduğunu biliyoruz. Amerikan ekonomisini devirmek için virüsü Çinlilere sattı ve Çin’e ekonomik olarak avantaj sağladı. Amerikan ordusunu onlara virüs vermekle suçlayan Çinli senatörü hatırlıyor musunuz? Muhtemelen bunu yaptılar … Fauci’nin kontrolü altında. Sonra Çinliler, yoksul nüfusun temizlenmesine yardımcı olmak için kendi halkına dikti. (Bunun organ hasatına onlarca yıldır baktıklarını düşünüyorsanız,)

Derin devletler ve seçkinler, hepsi düşmeden önce antivirüs enjekte ettiler, bu yüzden güvende olacaklar. Trump altında Amerika’nın başarısız olmasını istiyorlar! Küresel bir Çin destekli komünist devralma olabilmesi için Amerika’yı zayıf olarak konumlandırmaya çalışıyorlar. Çin’in dünya çapında ne kadar arazi satın aldığına bakın. Bu sessiz Çin istilasına karşı savaşan tek yer Amerika, bu yüzden bu virüsle bizi en zor hedefliyorlar.

https://www.google.com/amp/s/www.nbcnews.com/news/amp/ncna1018646

Author

92 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Batman merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşımın ciddiyim çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 13-04-2020 20:54:50

  2. Gaziantep merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar sayfanız gerçekten dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 14-04-2020 01:44:38

  3. elif yılmaz Reply

    Merhaba web siteniz valla dikkat çekici, teşekkürler

  4. Konya merkezden ben ahmet. Selam web siten valla hoşuma gitti, face de paylaştım 15-04-2020 08:35:37

  5. Merhabalar paylaşımınız vallaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  6. Hatay merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşımınız inan ki mükemmel, face de paylaştım 19-04-2020 06:34:18

  7. Manisa merkezden ben gaye. selam arkadaşlar web siteniz yeminle hayran edici, teraziye tıkladım 25-04-2020 05:30:35

  8. Niğde merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşımın ciddiyim iyi, teraziye tıkladım 27-04-2020 14:50:00

  9. Uşak merkezden ben doruk. Slm paylaşımınız harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım 29-04-2020 17:44:17

  10. Şanlıurfa merkezden ben ali. Mrb web siten gerçekten hayran bıraktı, face de paylaştım 05-05-2020 20:32:35

  11. Bilecik merkezden ben banu. Mrb siteniz vallaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım 06-05-2020 03:20:40

  12. Antalya merkezden ben Aylin. Selam herkese paylaşımınız valla iyi, teraziye tıkladım 09-05-2020 04:39:35

  13. elif yılmaz Reply

    Gümüşhane merkezden ben elif yılmaz. Mrb web siteniz yeminle dikkatimi çekti, tebrikler 12-05-2020 05:56:08

  14. elif yılmaz Reply

    Ardahan merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese bu web sitesi süper ötesi güzel, sağolun 14-05-2020 08:40:18

  15. Merhabalar paylaşımın inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  16. Muğla merkezden ben Gürbüz. Selam sayfa inanki hayran edici, twitter da paylaştım 24-05-2020 17:55:37

  17. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar siten valla iyi, sosyal medyada paylaştım

  18. Bitlis merkezden ben ziya. Merhabalar web siteniz cidden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 07-06-2020 12:46:31

  19. Selamın aleyküm siteniz süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım

  20. Iğdır merkezden ben ali. Slm siten süper ötesi hayran bıraktı, saolun 12-06-2020 21:21:31

  21. Eskişehir merkezden ben Aylin. Selam herkese paylaşım vallaha güzel, tebrikler 16-06-2020 04:33:41

  22. elif yılmaz Reply

    Ordu merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese paylaşımınız inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 28-06-2020 02:40:14

  23. Yozgat merkezden ben ziya. Merhaba bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, şukuladım 28-06-2020 10:03:52

  24. Elazığ merkezden ben ali. Selam sayfanız gerçekten hayran bıraktı, sağolun 05-07-2020 06:27:17

  25. Selam paylaşımın süper ötesi çok güzel, face de paylaştım

  26. Aydın merkezden ben banu. Selam siten ciddiyim hoşuma gitti, sağolun 11-07-2020 21:02:57

  27. merhaba arkadaşlar sayfan inan ki hayran edici, şukuladım

  28. Bilecik merkezden ben gaye. Selamlar sayfan inan ki hayran bıraktı, teraziye tıkladım 22-07-2020 22:09:17

  29. Kırıkkale merkezden ben doruk. Slm siteniz gerçekten dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 07-08-2020 00:12:34

  30. Kahramanmaraş merkezden ben gaye. Selamlar bu web sitesi cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 07-08-2020 04:46:20

  31. Muş merkezden ben gaye. Mrb paylaşımınız yeminle çok güzel, twitter da paylaştım 09-08-2020 16:37:27

  32. selamun aleyküm bu web sitesi cidden hayran bıraktı, şukuladım

  33. Merhaba herkese paylaşımınız gerçekten hayran edici, twitter da paylaştım

  34. merhaba arkadaşlar paylaşımın cidden iyi, facebookta paylaştım

  35. Kars merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfan valla güzel, sosyal medyada paylaştım 07-09-2020 16:33:41

  36. Bursa merkezden ben mehmet. Merhaba siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 08-09-2020 23:39:26

  37. Samsun merkezden ben ziya. Merhabalar web siteniz harbiden hoşuma gitti, saolun 11-09-2020 15:20:48

  38. Gaziantep merkezden ben mehmet. Selam herkese sayfa vallaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 27-09-2020 04:36:44

  39. Tokat merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siten inan ki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 29-09-2020 15:58:47

  40. Selam paylaşım ciddiyim hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  41. Yalova dan kimler var. Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … . Slm siteniz inanki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , memo – 270

  42. Selamın aleyküm paylaşım inan ki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  43. Kırıkkale dan kimler var. Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … . Merhaba bu web sitesi inan ki mükemmel, tebrikler , ali – 387

  44. Selam herkese bu web sitesi inanki çok güzel, twitter da paylaştım

  45. selamun aleyküm web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  46. selam arkadaşlar sayfa ciddiyim ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  47. Bu konu : ” Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, tebrikler , Emine – 409

  48. Bu konu : ” Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız cidden hoşuma gitti, saolun , Hasan – 41

  49. Çorum merkezden ben mehmet. Merhabalar paylaşımın cidden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 12-12-2020 03:02:43

  50. Artvin merkezden ben emin. merhaba arkadaşlar web siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 15-12-2020 23:02:50

  51. Bu konu : ” Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz harbiden güzel, sağolun , mehmet – 157

  52. Bu konu : ” Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … ” çok güzel. merhaba arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , – 359

  53. selamun aleyküm paylaşımın inanılmaz çok güzel, şukuladım

  54. Bu konu : ” Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … ” çok güzel. Merhaba siten ciddiyim hayran bıraktı, teşekkürler , Emine – 92

  55. Çankırı merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşımınız cidden iyi, teraziye tıkladım 13-01-2021 23:22:49

  56. Afyon dan kimler var. Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … . merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden güzel, facebookta paylaştım , memo – 34

  57. Bu konu : ” Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … ” çok güzel. Selam paylaşımınız cidden hoşuma gitti, teşekkürler , ziya – 415

  58. Gürbüz Reply

    Kastamonu dan kimler var. Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … . Selam sayfanız harbiden çok hoşuma gitti, teşekkürler , Gürbüz – 193

  59. Diyarbakır merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 30-01-2021 01:12:22

  60. Elazığ dan kimler var. Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … . Selamın aleyküm paylaşım yeminle dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 2

  61. Selam sayfan harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım

  62. selam arkadaşlar paylaşımın valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  63. Gürbüz Reply

    Karaman merkezden ben Gürbüz. Merhaba sayfan yeminle çok iyi, saolun 08-02-2021 03:16:47

  64. Bu konu : ” Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … ” çok güzel. Selam siten inanılmaz iyi, face de paylaştım , Hasan – 157

  65. Selamlar paylaşımın gerçekten güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  66. Muğla dan kimler var. Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … . Merhaba herkese web sitesi cidden mükemmel, twitter da paylaştım , emin – 476

  67. Bu konu : ” Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … ” çok güzel. Selamlar paylaşımın yeminle dikkat çekici, saolun , hatice – 393

  68. Gümüşhane dan kimler var. Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … . Slm sayfan valla çok iyi, face de paylaştım , ali – 472

  69. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha çok hoşuma gitti, saolun , Gürbüz – 133

  70. Ordu dan kimler var. Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … . Selam paylaşım ciddiyim çok iyi, linkedinde paylaştım , Emine – 42

  71. Artvin dan kimler var. Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … . Merhabalar bu web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , banu – 77

  72. Selam herkese siteniz gerçekten hoşuma gitti, sağolun

  73. Bu konu : ” Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız harbiden çok güzel, facebookta paylaştım , ali – 487

  74. Merhaba web siteniz vallaha çok güzel, linkedinde paylaştım

  75. Selamın aleyküm siten valla dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  76. Sakarya merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar web siten harbiden çok güzel, twitter da paylaştım 16-05-2021 16:25:24

  77. Çankırı merkezden ben . Slm sayfan yeminle mükemmel, linkedinde paylaştım 19-05-2021 00:50:30

  78. elif yılmaz Reply

    Merhabalar paylaşım gerçekten dikkatimi çekti, sağolun

  79. Merhabalar siten vallaha billaha mükemmel, facebookta paylaştım

  80. Tekirdağ merkezden ben gaye. Merhaba bu web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 02-06-2021 18:52:04

  81. Gaziantep merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web sitesi valla hayran bıraktı, şukuladım 05-06-2021 09:17:07

  82. Bu konu : ” Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi ciddiyim hayran edici, sosyal medyada paylaştım , Emine – 329

  83. Bu konu : ” Arkadaşım bana virüs hakkında bu teoriyi verdi … ” çok güzel. selam arkadaşlar web sitesi inan ki iyi, şukuladım , memo – 106

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link