Kategoriler
Genel

Artık onlara Elit demeye son. Onları tanımlamak için güçlendirici kelimeler kullanmamalıyız

Esinlenen u / mistahbang

Kelimelerin arkasında güç var. Neden nesnel olarak yozlaşmış ve kontrol eden insanları elit dünyayı zehirleyen olarak adlandırıyoruz? Onları çağırdığımızda onları güçlendiriyoruz. Onlara bizim üzerimizde statü vermek Hepimiz aynı statüyle doğarız. Bizi Özgür İrade’imizden bir ölçüde çıkaran bu insanlar “elit” değiller.

Biz Elitiz. Bizi güçlendirmek ve gerçek bir değişiklik yapmak için gereken tek şey bu gerçeğin tanınması. Önümüzdeki dünyayı şekillendirme gücüne sahip olan biziz.

Tekrar söylüyorum. Elit unvanını vererek dejenerasyona güç vermeyin. Onlara sadece yozlaşmış grup ya da kötülük demenizi öneririm. “Elit” dışında herhangi bir şey

“Artık onlara Elit demeye son. Onları tanımlamak için güçlendirici kelimeler kullanmamalıyız” için 26 yanıt

Hakkari merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfan ciddiyim çok hoşuma gitti, face de paylaştım 07-04-2020 22:40:21

Giresun merkezden ben Emine. Merhaba paylaşımın süper ötesi ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 08-04-2020 03:08:46

Kastamonu merkezden ben Gürbüz. Slm web siten süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım 11-04-2020 06:44:14

Kilis merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşımınız inan ki dikkatimi çekti, face de paylaştım 17-04-2020 07:42:24

Afyon merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar siten yeminle hayran edici, sağolun 21-04-2020 09:24:46

Ordu merkezden ben ali. Mrb paylaşımınız harbiden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 23-04-2020 04:56:41

Tekirdağ merkezden ben Emine. Merhabalar web sitesi valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 28-04-2020 00:29:09

Ardahan merkezden ben doruk. Merhaba paylaşımın inan ki mükemmel, sosyal medyada paylaştım 28-04-2020 05:14:51

Diyarbakır merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siteniz ciddiyim güzel, face de paylaştım 04-05-2020 18:37:46

Muğla merkezden ben Aylin. Slm bu web sitesi cidden dikkat çekici, şukuladım 05-05-2020 23:21:38

Aksaray merkezden ben ziya. Merhabalar web siten süper ötesi mükemmel, sağolun 07-05-2020 15:23:30

Konya merkezden ben ali. Selamlar paylaşım ciddiyim çok hoşuma gitti, face de paylaştım 09-05-2020 16:03:49

Van merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfa süper ötesi ilgi uyandırıcı, sağolun 12-05-2020 01:01:22

Isparta merkezden ben elif yılmaz. Mrb bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 13-05-2020 02:49:52

Gümüşhane merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşımınız vallaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 24-05-2020 17:49:17

Bayburt merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web siten inanılmaz mükemmel, twitter da paylaştım 04-06-2020 00:59:31

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir