Aşı alma ya da almama konusunda çok ileri geri gittim. En başından beri bildiğim tek şey, bunların hepsinin planlanmış olduğu. Virüsün gerçek olup olmadığından hala emin değilim. Ama benim gördüğüm kadarıyla 2 seçenek var; aşıyı yaptıran insanlar ölür YA DA gerçek bir virüs düşürürler ve aşı olmayan herkesi öldürürler.

Şimdi kendinize sorun, bunlardan hangisi daha olası? Bunlardan hangisinin gerçekleşmesi en olasıdır? Sonuncusu olduğu çok açık. Aşı yapmayanları öldürecekler ve suçu komplo teorisyenlerine atacaklar. Bu şekilde sadece koyunlar kalır ve bu saçmalıkları gören herkes tüm bu insanların ölmesinin nedenidir.

Şimdi bir çok insan bu denizaltıya aşı olmayın diyor. Ben de aynı şeyi düşünüyordum ama sonuç bir anlam ifade etmiyordu.

Söylemesi üzücü ama bu savaşı kaybediyoruz ve daha gidecek çok yolumuz var. Yapmak istedikleri her şey yapılacaktır. Buradaki koyunları İSTİYORLAR çünkü bu gelecek çağlarda buna uymak zorunda kalacaksın.

Birçoğunuz köle olmaktansa özgür bir adam olarak çıkmayı tercih edebilirsiniz. Bu doğruysa, gerçek bir kahramansın. Diğerleri için bazen iki tarafı da oynamanız gerekir. Bütün koyunları burada besleyemeyiz.

Düşüncelerimi okuduğunuz için teşekkürler, bu konudaki görüşlerinizi bana bildirin!

41 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Aşı Kontrollü Muhalefet ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi yeminle çok iyi, saolun , elif yılmaz – 184

  2. Bu konu : ” Aşı Kontrollü Muhalefet ” çok güzel. Selamlar sayfan inanki güzel, saolun , ahmet – 368

  3. Yozgat dan kimler var. Aşı Kontrollü Muhalefet . Merhaba herkese web siteniz gerçekten hayran edici, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 427

  4. Iğdır merkezden ben hatice. Merhaba sayfanız cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 05-06-2021 00:52:17

  5. Merhaba paylaşımınız vallaha billaha iyi, sağolun

  6. selam arkadaşlar sayfa cidden hayran bıraktı, şukuladım

  7. Karabük dan kimler var. Aşı Kontrollü Muhalefet . selam arkadaşlar sayfanız inanılmaz hoşuma gitti, twitter da paylaştım , – 1

  8. Bu konu : ” Aşı Kontrollü Muhalefet ” çok güzel. Selamın aleyküm siten gerçekten iyi, saolun , banu – 88

  9. Aksaray dan kimler var. Aşı Kontrollü Muhalefet . merhaba arkadaşlar paylaşım valla çok iyi, twitter da paylaştım , ali – 396

  10. Muş merkezden ben hatice. merhaba arkadaşlar siteniz süper ötesi dikkat çekici, tebrikler 09-06-2021 15:16:41

  11. Bu konu : ” Aşı Kontrollü Muhalefet ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım vallaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 400

  12. Bu konu : ” Aşı Kontrollü Muhalefet ” çok güzel. Merhabalar web siten gerçekten iyi, facebookta paylaştım , ahmet – 403

  13. Elazığ merkezden ben Emine. Selamlar paylaşım inanki çok güzel, sağolun 22-06-2021 14:30:27

  14. Bu konu : ” Aşı Kontrollü Muhalefet ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa yeminle ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , mehmet – 171

  15. Yozgat merkezden ben ziya. Selam herkese siteniz süper ötesi çok güzel, linkedinde paylaştım 22-06-2021 21:09:19

  16. Aksaray dan kimler var. Aşı Kontrollü Muhalefet . Slm bu web sitesi valla dikkat çekici, linkedinde paylaştım , Aylin – 111

  17. Bitlis dan kimler var. Aşı Kontrollü Muhalefet . selam arkadaşlar sayfan gerçekten dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , memo – 93

  18. Gürbüz Reply

    Bingöl merkezden ben Gürbüz. Selamlar web siteniz valla çok iyi, şukuladım 27-06-2021 14:40:53

  19. Karaman merkezden ben hatice. Selam herkese siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 28-06-2021 05:34:02

  20. Selam web sitesi süper ötesi çok iyi, face de paylaştım

  21. Mrb siten gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım

  22. Muş dan kimler var. Aşı Kontrollü Muhalefet . Merhaba sayfa harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım , ali – 155

  23. elif yılmaz Reply

    Şanlıurfa merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşımınız süper ötesi dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 10-07-2021 11:50:30

  24. Bu konu : ” Aşı Kontrollü Muhalefet ” çok güzel. Merhaba paylaşım yeminle hayran bıraktı, tebrikler , Hasan – 5

  25. selamun aleyküm siten vallaha billaha çok güzel, şukuladım

  26. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Aşı Kontrollü Muhalefet ” çok güzel. Merhabalar web sitesi harbiden çok iyi, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 242

  27. Gümüşhane merkezden ben emin. selamun aleyküm paylaşımın vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 27-07-2021 21:08:53

  28. Gürbüz Reply

    merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha çok güzel, twitter da paylaştım

  29. Merhaba herkese paylaşım inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  30. Selam herkese web siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, saolun

  31. Kars dan kimler var. Aşı Kontrollü Muhalefet . Selamın aleyküm web sitesi cidden çok güzel, şukuladım , memo – 39

  32. Selam web siten vallaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  33. Selamlar paylaşım inan ki iyi, face de paylaştım

  34. Isparta merkezden ben Emine. Mrb web siten inanki güzel, saolun 24-08-2021 06:54:00

  35. Bu konu : ” Aşı Kontrollü Muhalefet ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz çok güzel, sağolun , hatice – 437

  36. Sinop merkezden ben ali. Slm siten vallaha billaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 01-09-2021 15:27:26

  37. Bu konu : ” Aşı Kontrollü Muhalefet ” çok güzel. Merhaba siteniz valla hoşuma gitti, şukuladım , ziya – 423

Write A Comment