IMO, aşının ülke çapında zorunlu hale gelmesi sadece bir zaman meselesi. Bu söyleniyor, planınız nedir? Şu anda aşı olmadım ve olmak da istemiyorum ama artık aşı olmadan…..herhangi bir şey yapmanın isteğe bağlı olmadığı bir noktaya ulaşacağımızı düşünmeye başlıyorum. Peki ne yapıyoruz? Cidden bilmiyorum.

25 Comments

  1. Bilecik dan kimler var. Aşı zorunlu hale geldiğinde planınız nedir? . Selam paylaşım cidden güzel, linkedinde paylaştım , ali – 271

  2. Hatay dan kimler var. Aşı zorunlu hale geldiğinde planınız nedir? . Slm web siteniz süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım , doruk – 236

  3. Ankara merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siten ciddiyim dikkatimi çekti, sağolun 19-08-2021 23:01:41

  4. Batman merkezden ben Aylin. Selamlar sayfan gerçekten hayran edici, tebrikler 19-08-2021 23:09:02

  5. Bursa dan kimler var. Aşı zorunlu hale geldiğinde planınız nedir? . Merhabalar paylaşım inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , ali – 15

  6. Kırklareli merkezden ben ahmet. selamun aleyküm siten vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım 20-08-2021 01:07:54

  7. selamun aleyküm paylaşımın cidden iyi, şukuladım

  8. Bu konu : ” Aşı zorunlu hale geldiğinde planınız nedir? ” çok güzel. Slm paylaşım vallaha çok hoşuma gitti, teşekkürler , ziya – 203

  9. Bu konu : ” Aşı zorunlu hale geldiğinde planınız nedir? ” çok güzel. Selamlar web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, sağolun , gaye – 437

  10. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Aşı zorunlu hale geldiğinde planınız nedir? ” çok güzel. Selamlar sayfa ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 85

  11. Adıyaman dan kimler var. Aşı zorunlu hale geldiğinde planınız nedir? . Slm paylaşımınız harbiden hoşuma gitti, şukuladım , Aylin – 420

  12. Bu konu : ” Aşı zorunlu hale geldiğinde planınız nedir? ” çok güzel. selamun aleyküm web siten harbiden çok güzel, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 16

  13. İstanbul merkezden ben emin. Merhaba herkese sayfanız inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 24-08-2021 02:42:34

  14. Ağrı dan kimler var. Aşı zorunlu hale geldiğinde planınız nedir? . Merhabalar web siten vallaha billaha dikkatimi çekti, saolun , emin – 266

  15. Diyarbakır dan kimler var. Aşı zorunlu hale geldiğinde planınız nedir? . Selam herkese bu web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, saolun , gaye – 371

  16. Bu konu : ” Aşı zorunlu hale geldiğinde planınız nedir? ” çok güzel. Selam herkese siteniz gerçekten iyi, linkedinde paylaştım , banu – 118

  17. Slm paylaşımın valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  18. Bu konu : ” Aşı zorunlu hale geldiğinde planınız nedir? ” çok güzel. Slm paylaşım cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım , emin – 270

  19. Kars dan kimler var. Aşı zorunlu hale geldiğinde planınız nedir? . Selam paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 167

  20. Mardin merkezden ben banu. selamun aleyküm web sitesi cidden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 08-09-2021 16:21:12

  21. Bu konu : ” Aşı zorunlu hale geldiğinde planınız nedir? ” çok güzel. Selam herkese web siten gerçekten çok hoşuma gitti, tebrikler , gaye – 19

  22. merhaba arkadaşlar paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  23. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Aşı zorunlu hale geldiğinde planınız nedir? ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi gerçekten mükemmel, şukuladım , elif yılmaz – 351

  24. Çankırı dan kimler var. Aşı zorunlu hale geldiğinde planınız nedir? . Selamlar siteniz vallaha çok güzel, saolun , – 286

Write A Comment