Aşılarla ilgili mantıksal sorun

Başkalarını aşı yaptırmamaya çağıran çok sayıda gönderi gördüm. İnsanların düşüp düştüklerini veya sonuç olarak bir çeşit hastalık kaptıklarını belirtiyorlar. Ancak bu, herhangi bir nedenle bir grup insanı öldürmek için büyük bir plansa, faillerin sonucu beğeneceğini sanmıyorum. Öncelikle, geriye kalan tek kişi uyumsuz ve kendi kendine yeterli olduklarını kanıtlamış olacak, dünyanın üst düzey yöneticilerine hakim olmasının pek de çekici bulmayacağı iki şey. İkincisi, eğer kalan tek şey bu uyumsuz, kendi kendine yeten insanlarsa, imparatorluğunuzu ayakta tutmak için hem makinelerinizi çalıştıracak hem de mallarınızı kim satın alacak? Dürüst olursam, bir sekreter gibi görünmüyor.

Gönderen … theglenlivet12
[comments]

This Post Has 32 Comments

  1. doruk

    Amasya merkezden ben doruk. Merhaba web siteniz yeminle güzel, şukuladım 03-02-2021 15:59:29

  2. Hasan

    Edirne dan kimler var. Aşılarla ilgili mantıksal sorun . Mrb siten süper ötesi iyi, twitter da paylaştım , Hasan – 397

  3. Hasan

    Bu konu : ” Aşılarla ilgili mantıksal sorun ” çok güzel. Selam paylaşım valla iyi, teraziye tıkladım , Hasan – 113

  4. ziya

    Merhaba siten valla mükemmel, linkedinde paylaştım

  5. ahmet

    Diyarbakır dan kimler var. Aşılarla ilgili mantıksal sorun . selamun aleyküm paylaşımın valla çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 100

  6. mehmet

    Bu konu : ” Aşılarla ilgili mantıksal sorun ” çok güzel. Merhaba paylaşımın gerçekten hayran bıraktı, face de paylaştım , mehmet – 159

  7. Aylin

    Giresun merkezden ben Aylin. Merhaba paylaşım vallaha billaha hayran bıraktı, saolun 03-02-2021 19:48:34

  8. gaye

    Slm sayfanız cidden dikkat çekici, teraziye tıkladım

  9. memo

    Merhaba paylaşımınız süper ötesi hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  10. Emine

    Karabük dan kimler var. Aşılarla ilgili mantıksal sorun . Selam paylaşım inanılmaz güzel, saolun , Emine – 456

  11. doruk

    Mardin dan kimler var. Aşılarla ilgili mantıksal sorun . Selamlar sayfa vallaha iyi, teraziye tıkladım , doruk – 439

  12. ahmet

    Nevşehir merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar siteniz harbiden çok hoşuma gitti, teşekkürler 03-02-2021 20:06:29

  13. ziya

    Bu konu : ” Aşılarla ilgili mantıksal sorun ” çok güzel. Merhabalar siteniz inanki güzel, tebrikler , ziya – 369

  14. mehmet

    Kocaeli dan kimler var. Aşılarla ilgili mantıksal sorun . Merhaba herkese web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, tebrikler , mehmet – 267

  15. ali

    Antalya dan kimler var. Aşılarla ilgili mantıksal sorun . selamun aleyküm siteniz inanılmaz dikkat çekici, teşekkürler , ali – 480

  16. Hasan

    Yalova merkezden ben Hasan. Merhabalar siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, tebrikler 03-02-2021 22:04:05

  17. banu

    Ağrı dan kimler var. Aşılarla ilgili mantıksal sorun . Slm paylaşımınız ciddiyim mükemmel, linkedinde paylaştım , banu – 364

  18. ali

    Ardahan merkezden ben ali. selamun aleyküm siten inanki çok hoşuma gitti, saolun 04-02-2021 05:25:11

  19. memo

    Kırıkkale dan kimler var. Aşılarla ilgili mantıksal sorun . Selam paylaşımınız ciddiyim dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , memo – 395

  20. Aylin

    Selam herkese web siteniz vallaha mükemmel, twitter da paylaştım

  21. mehmet

    Selam herkese sayfa cidden dikkat çekici, teşekkürler

  22. gaye

    Ankara dan kimler var. Aşılarla ilgili mantıksal sorun . Merhaba herkese web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, face de paylaştım , gaye – 234

  23. ali

    Bu konu : ” Aşılarla ilgili mantıksal sorun ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız yeminle çok güzel, şukuladım , ali – 226

  24. mehmet

    Giresun merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar sayfan inanki çok hoşuma gitti, teşekkürler 28-02-2021 08:31:29

  25. banu

    Konya merkezden ben banu. Selam bu web sitesi cidden çok güzel, şukuladım 01-03-2021 21:48:12

  26. Hasan

    merhaba arkadaşlar siteniz inanki dikkat çekici, twitter da paylaştım

  27. mehmet

    Selamlar sayfa harbiden ilgi uyandırıcı, sağolun

  28. banu

    Mrb paylaşımınız valla dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  29. elif yılmaz

    Kırıkkale merkezden ben elif yılmaz. Selam web sitesi cidden çok hoşuma gitti, teşekkürler 29-03-2021 15:48:16

  30. banu

    Burdur dan kimler var. Aşılarla ilgili mantıksal sorun . Merhabalar web siteniz inanki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , banu – 366

  31. memo

    Bu konu : ” Aşılarla ilgili mantıksal sorun ” çok güzel. Selam herkese web siten inanılmaz hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 499

  32. ziya

    Slm siten ciddiyim çok güzel, saolun

Bir cevap yazın