Profesyonel topluluğumda aşıya kötü tepki verdiklerini söyleyen pek çok insan görüyorum ama TAMAMEN DEĞER!

Kendi kendime, buna değdiğinin ne anlama geldiğini düşünüyordum. Bu insanlar maske takmıyorlar mı yoksa aşının dünyayı normale döndüreceğini mi düşünüyorlar? Bunu yılda iki kez zorlayacaklar.

Yılda iki kez, insanların aşı yaptırmanızı ve kötü reaksiyonun buna değer olduğunu söyleyen insanlar göreceksiniz. Bu grip aşısı x10 gibi. Gittiğiniz her yerde grip aşısı isteyip istemediğinizi sormalarının hep tuhaf olduğunu düşünmüşümdür. Duvardaki yazıyı görmeliydim.

Author

38 Comments

  1. Şırnak dan kimler var. Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle . Merhaba sayfa inan ki mükemmel, facebookta paylaştım , ahmet – 80

  2. Ardahan merkezden ben ali. Selamlar web siteniz inan ki çok güzel, tebrikler 07-04-2021 20:11:13

  3. Gürbüz Reply

    Selam herkese sayfan valla hayran edici, facebookta paylaştım

  4. Bu konu : ” Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle ” çok güzel. Mrb paylaşımınız valla çok iyi, şukuladım , emin – 421

  5. Bursa merkezden ben hatice. Selam herkese sayfanız gerçekten çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 07-04-2021 21:09:43

  6. Bu konu : ” Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle ” çok güzel. Selamlar web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, tebrikler , – 239

  7. Kırıkkale dan kimler var. Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle . Slm bu web sitesi cidden çok iyi, teraziye tıkladım , ali – 192

  8. elif yılmaz Reply

    Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web siteniz inan ki iyi, twitter da paylaştım 09-04-2021 20:15:26

  9. Karaman merkezden ben Hasan. Selam herkese web siten süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım 10-04-2021 01:33:58

  10. Trabzon merkezden ben ali. Merhabalar paylaşımın inanki güzel, saolun 10-04-2021 11:50:25

  11. Gürbüz Reply

    Adıyaman merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfan vallaha billaha güzel, face de paylaştım 10-04-2021 15:43:35

  12. Malatya dan kimler var. Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle . Merhaba herkese siteniz gerçekten iyi, şukuladım , – 65

  13. Adıyaman merkezden ben memo. Merhabalar web sitesi valla hoşuma gitti, teraziye tıkladım 26-04-2021 06:03:10

  14. Kütahya dan kimler var. Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle . Merhaba web sitesi inanki mükemmel, facebookta paylaştım , emin – 200

  15. Selamın aleyküm paylaşım yeminle güzel, linkedinde paylaştım

  16. merhaba arkadaşlar sayfa harbiden hoşuma gitti, teşekkürler

  17. Bu konu : ” Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle ” çok güzel. Selamın aleyküm siten cidden güzel, saolun , ali – 365

  18. Merhaba sayfanız vallaha billaha çok güzel, face de paylaştım

  19. Uşak dan kimler var. Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle . Slm paylaşımın cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım , emin – 438

  20. Trabzon dan kimler var. Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle . Selam web siten cidden çok hoşuma gitti, tebrikler , gaye – 288

  21. Bu konu : ” Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın cidden çok güzel, teşekkürler , gaye – 232

  22. Gümüşhane dan kimler var. Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle . Selam herkese siteniz vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 422

  23. Slm web siten vallaha billaha hayran bıraktı, face de paylaştım

  24. Bu konu : ” Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle ” çok güzel. Merhaba sayfanız yeminle hayran edici, saolun , mehmet – 214

  25. Merhabalar paylaşımın vallaha billaha dikkat çekici, face de paylaştım

  26. Gürbüz Reply

    Konya dan kimler var. Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle . Selam sayfanız yeminle iyi, twitter da paylaştım , Gürbüz – 426

  27. Kırıkkale merkezden ben banu. Merhaba web siten inanki dikkat çekici, sağolun 17-06-2021 19:33:49

  28. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle ” çok güzel. Selamlar paylaşım gerçekten hoşuma gitti, sağolun , Gürbüz – 473

  29. Muğla merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfanız süper ötesi güzel, teraziye tıkladım 24-06-2021 01:48:29

  30. Adana dan kimler var. Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle . Selamlar siteniz ciddiyim hayran edici, tebrikler , Aylin – 282

  31. Denizli dan kimler var. Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle . selam arkadaşlar bu web sitesi inanki dikkat çekici, tebrikler , banu – 496

  32. Çorum dan kimler var. Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle . Selam sayfan gerçekten ilgi uyandırıcı, saolun , banu – 376

  33. Bu konu : ” Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi inan ki çok güzel, facebookta paylaştım , hatice – 463

  34. Bu konu : ” Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle ” çok güzel. Selam web sitesi vallaha çok güzel, twitter da paylaştım , memo – 131

  35. Çankırı merkezden ben gaye. Merhaba herkese web siten ciddiyim hayran edici, teraziye tıkladım 29-07-2021 00:21:51

  36. Bu konu : ” Aşıya değermiş gibi davranan insanlar yan etkilerle ” çok güzel. Merhaba sayfanız ciddiyim çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Hasan – 323

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link