Ayrı instagram meme sayfaları tek bir kişi tarafından yönetilir.

Yeni başlayanlar için hesaplarımdan birinde 50’den fazla meme sayfasını takip ediyorum, hepsi oldukça popüler ve çoğunda şu aptal reklamlar var “ücretsiz 750 $ talep ediyor, biyo bağlantı”. Bazen 3 veya 4 hesap tarafından gönderilen aynı memleri birbirlerinden 10 dakika sonra görmeye devam ediyorum. Gerçekten bir komplo değil ama oldukça tuhaf

“Ayrı instagram meme sayfaları tek bir kişi tarafından yönetilir.” üzerine 17 yorum

  1. Bu konu : ” Ayrı instagram meme sayfaları tek bir kişi tarafından yönetilir. ” çok güzel. Slm web siten vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 422

    Cevapla
  2. Bu konu : ” Ayrı instagram meme sayfaları tek bir kişi tarafından yönetilir. ” çok güzel. Merhaba web siteniz cidden mükemmel, saolun , doruk – 92

    Cevapla
  3. Kırklareli merkezden ben mehmet. Selam herkese bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, twitter da paylaştım 15-10-2020 07:32:41

    Cevapla
  4. Bu konu : ” Ayrı instagram meme sayfaları tek bir kişi tarafından yönetilir. ” çok güzel. Selam web siteniz ciddiyim iyi, twitter da paylaştım , ziya – 360

    Cevapla
  5. Bu konu : ” Ayrı instagram meme sayfaları tek bir kişi tarafından yönetilir. ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha hayran bıraktı, şukuladım , Aylin – 183

    Cevapla
  6. Bu konu : ” Ayrı instagram meme sayfaları tek bir kişi tarafından yönetilir. ” çok güzel. Slm sayfa süper ötesi ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , ziya – 226

    Cevapla
  7. Diyarbakır dan kimler var. Ayrı instagram meme sayfaları tek bir kişi tarafından yönetilir. . merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım , Gürbüz – 82

    Cevapla
  8. Uşak merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm bu web sitesi cidden iyi, face de paylaştım 16-10-2020 07:59:01

    Cevapla
  9. Bu konu : ” Ayrı instagram meme sayfaları tek bir kişi tarafından yönetilir. ” çok güzel. Selam siteniz inan ki mükemmel, linkedinde paylaştım , – 56

    Cevapla
  10. Bu konu : ” Ayrı instagram meme sayfaları tek bir kişi tarafından yönetilir. ” çok güzel. Merhaba web siten valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 317

    Cevapla
  11. Erzincan dan kimler var. Ayrı instagram meme sayfaları tek bir kişi tarafından yönetilir. . selamun aleyküm sayfanız ciddiyim güzel, sağolun , Emine – 447

    Cevapla
  12. Bu konu : ” Ayrı instagram meme sayfaları tek bir kişi tarafından yönetilir. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten inan ki hoşuma gitti, teraziye tıkladım , banu – 319

    Cevapla
  13. Bu konu : ” Ayrı instagram meme sayfaları tek bir kişi tarafından yönetilir. ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız inan ki dikkat çekici, face de paylaştım , memo – 33

    Cevapla
  14. Van dan kimler var. Ayrı instagram meme sayfaları tek bir kişi tarafından yönetilir. . Merhabalar web sitesi vallaha hayran edici, facebookta paylaştım , gaye – 490

    Cevapla
  15. Kars dan kimler var. Ayrı instagram meme sayfaları tek bir kişi tarafından yönetilir. . Merhaba paylaşım inanılmaz çok güzel, saolun , – 488

    Cevapla
  16. Kars merkezden ben ali. Merhabalar sayfanız ciddiyim hayran bıraktı, teraziye tıkladım 24-10-2020 21:48:42

    Cevapla

Yorum yapın