Bahar Gün Işığından Yararlanma Saatinde Şeytan’ın Bir Ruh Aldığını kim duymuş?

Bahar Gün Işığından Yararlanma Saatinde Şeytan’ın Bir Ruh Aldığını kim duymuş?

Şahsen bu teoriyi hiç duymadım.

https://mysticinvestigations.com/paranormal/daylight-savings-devil/

Daha da ürkütücü olan şey, bu makaleyi okurken, O bokun şimdi Mart olduğunu fark ettim. Dizüstü bilgisayarımdaki saatime tıkladığımda, 14 Mart 2021 Pazar günü bir Hatırlatma Yaz Saati Uygulaması başlıyor. Yani 5 Gün içinde birisinin kayıp olduğu bildirilecek.

Matematiği iyi olan biri Şeytana saatini vermemizden 5 gün önce bu teori hakkında bilgi edinme şansım nedir?

Ben şahsen Yaz Saati Uygulamasını hiç umursamadım ve dikkat etmedim. Ama ben 3 am the Witching Hour’a aşinayım. Ruhların en aktif olduğu ve en çılgın EVPS’mden bazılarını yakaladığım zamandır. Bu yüzden, saat 3’ü seçtikleri olası saatler dışında öğrenen titreme var.

Bu Eksik Persona Veritabanını buldum

https://www.namus.gov/MissingPersons/Search

Ancak Veritabanını bulunan kişilerle güncelleyip güncellemediğini bilmiyorum. Hala ayarlarla oynuyorum.

http://www.webexhibits.org/daylightsaving/b.html

Ayrıca söz konusu tarihlerde sitenin kendisi ile oynamak istiyorsanız bir hesap makinesi.

This Post Has 12 Comments

  1. Hasan

    Nevşehir dan kimler var. Bahar Gün Işığından Yararlanma Saatinde Şeytan’ın Bir Ruh Aldığını kim duymuş? . Merhabalar paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler , Hasan – 55

  2. memo

    Selam herkese sayfanız vallaha dikkatimi çekti, teşekkürler

  3. elif yılmaz

    selam arkadaşlar paylaşım valla hayran edici, saolun

  4. hatice

    Elazığ merkezden ben hatice. Slm bu web sitesi vallaha billaha iyi, facebookta paylaştım 10-03-2021 04:37:43

  5. Anonim

    Bu konu : ” Bahar Gün Işığından Yararlanma Saatinde Şeytan’ın Bir Ruh Aldığını kim duymuş? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten vallaha güzel, linkedinde paylaştım , – 20

  6. elif yılmaz

    Merhaba herkese web siteniz gerçekten iyi, tebrikler

  7. Aylin

    Kilis dan kimler var. Bahar Gün Işığından Yararlanma Saatinde Şeytan’ın Bir Ruh Aldığını kim duymuş? . Selamın aleyküm paylaşımınız ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler , Aylin – 418

  8. hatice

    Mersin dan kimler var. Bahar Gün Işığından Yararlanma Saatinde Şeytan’ın Bir Ruh Aldığını kim duymuş? . Merhaba sayfanız inan ki iyi, twitter da paylaştım , hatice – 199

  9. Emine

    Bu konu : ” Bahar Gün Işığından Yararlanma Saatinde Şeytan’ın Bir Ruh Aldığını kim duymuş? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siteniz gerçekten çok iyi, tebrikler , Emine – 196

  10. ali

    Muş merkezden ben ali. Selamlar paylaşımınız harbiden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 26-03-2021 19:46:03

  11. ali

    Bartın merkezden ben ali. Selam sayfanız cidden çok hoşuma gitti, saolun 31-03-2021 23:17:00

  12. doruk

    Malatya dan kimler var. Bahar Gün Işığından Yararlanma Saatinde Şeytan’ın Bir Ruh Aldığını kim duymuş? . Selam herkese paylaşımınız vallaha mükemmel, face de paylaştım , doruk – 73

Bir cevap yazın