Kategoriler
Genel

Bana önerilen birçok YouTube videosu ve telefonumdaki Google reklamları, DÜŞÜNDÜĞÜM şeylerle ilgili (ve asla sözlü olarak ifade edilmedi)

Telefonlarımızın reklam özelleştirmesi vb. (Yeterince ürkütücü) için konuşmamızı dinlediğini biliyorum, ancak son birkaç ay içinde daha da tuhaf ve kesinlikle açıklanamayan bir şey fark ettim. Şimdi, arka plan kaydı ile nasıl çalıştığını biliyorum ve (ne yazık ki) buna oldukça alışkınım. Telefonumdaki reklamlar veya önerilen yt vids'im anlar hakkında daha önce bahsettiğim şeyler hakkında olduğunda, garip bulmuyorum, ancak son birkaç haftadır, önerilerimin olması beni şaşırttı SADECE üzerinde düşündüğüm şeylerle giderek daha ilgili.

Bunu ilk olarak Kasım ayı sonlarında fark ettim, otobüste müzik dinledim ve kelimenin tam anlamıyla pencereden yeni gördüğüm bir ağacın ne olduğunu düşündüm. En fazla 3-4 dakika merak ediyordum (sadece güzel görünüyordu aptal değilim) ve sonra aramak için Google'ı açtım. "Tre" yazdım ve İLK önerilen arama "ağaçlar ve çalılar (benim şehrimin adı)" idi. Bunu son derece garip buldum ve dürüstçe garipti. Şimdi, açık olmak gerekirse, bunun ilk kez olup olmadığından emin değilim, ama kesinlikle ilk kez fark ettim.

O zamandan beri, belki 15-20 kez oldu. Bunu her fark ettiğimde kendimi çok rahatsız hissediyorum. Neredeyse ihlal edildiğimi hissediyorum. Paranoyak gibi gelebileceğimi biliyorum ama bu bir tesadüf olamaz. İlk başta bunun olduğunu düşündüm, ama bunun olması için çok fazla kez oldu. Reklamlar / vid önerileri de çok spesifik. Mesela ertesi gece, birinin papa olması için neler gerektiğini merak ediyordum. Tam anlamıyla uykuya dalmak üzereyken kafanızda ortaya çıkan bu rastgele düşüncelerden biriydi. Bu sabah uyandım ve YouTube ana sayfamda ilk tavsiye edilen video, hayatımda hiç izlemediğim bir kanalın "Nasıl papa olunur?"

Lütfen nefret yorumları göndermeyin. Bir tür trol ya da basitçe bir somun gibi gelebileceğimin farkındayım ama yemin ederim ki tüm durumdan biraz endişe duyan sıradan bir adamım. Keşke bunu kanıtlayabileceğim bir yol olsaydı, ama sana kafamda ne olduğunu gösteremem, sadece reklamları / önerileri, ama sonra tekrar kanıt olmaktan uzak; Bunları önceden düşünmüş olabilirim. Söyleyebileceğim tek şey değilim. Yalan söylemiyorum. Bu yazıyı yapmamın tek nedeni, bunun başkalarına olup olmadığını veya neler olup bittiğine dair herhangi bir fikriniz olup olmadığını öğrenmek. Kendimi bir çeşit laboratuvar faresi gibi hissediyorum.

Söylediklerimi dinlediğiniz için teşekkür ederim. Teşekkür ederim! İyi günler ve mutlu yıllar x

“Bana önerilen birçok YouTube videosu ve telefonumdaki Google reklamları, DÜŞÜNDÜĞÜM şeylerle ilgili (ve asla sözlü olarak ifade edilmedi)” için 110 yanıt

Tunceli merkezden ben gaye. Selamlar sayfan cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 02-01-2020 16:28:42

İstanbul merkezden ben doruk. Selam paylaşımın inanılmaz mükemmel, şukuladım 02-01-2020 16:33:57

Van merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim güzel, twitter da paylaştım 02-01-2020 22:01:04

Kırşehir merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşımın süper ötesi dikkat çekici, sağolun 03-01-2020 12:46:27

Antalya merkezden ben mehmet. Selam web siten inan ki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 03-01-2020 20:56:34

Konya merkezden ben ziya. Merhaba herkese siten valla hoşuma gitti, teraziye tıkladım 06-01-2020 20:32:16

Osmaniye merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfa vallaha dikkat çekici, sağolun 08-01-2020 04:43:46

Burdur merkezden ben Emine. Selamlar sayfan inan ki çok hoşuma gitti, saolun 13-01-2020 08:26:07

Yozgat merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfa vallaha billaha güzel, teraziye tıkladım 19-01-2020 21:55:12

Şırnak merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web sitesi vallaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 02-02-2020 22:32:52

Hakkari merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşımın inanılmaz hayran edici, tebrikler 07-02-2020 07:23:41

Niğde merkezden ben banu. Selamın aleyküm bu web sitesi ciddiyim çok iyi, face de paylaştım 07-02-2020 15:29:12

Siirt merkezden ben banu. Selamlar web siteniz vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım 09-02-2020 01:29:16

Balıkesir merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar siten süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım 09-02-2020 03:31:51

Antalya merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar sayfanız inan ki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 14-02-2020 20:42:17

Denizli merkezden ben elif yılmaz. Selamlar siteniz vallaha billaha güzel, tebrikler 17-02-2020 08:49:49

Kastamonu merkezden ben doruk. Slm web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, tebrikler 08-03-2020 04:00:26

Bayburt merkezden ben banu. selamun aleyküm web siten inan ki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 18-03-2020 11:34:51

Siirt merkezden ben banu. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 23-03-2020 06:36:35

Kırıkkale merkezden ben Emine. Selam herkese paylaşım gerçekten çok iyi, tebrikler 01-04-2020 12:17:18

Hatay merkezden ben ali. Merhaba herkese web siteniz valla çok güzel, şukuladım 03-04-2020 02:26:41

Elazığ merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfa harbiden çok iyi, şukuladım 08-04-2020 03:39:40

Burdur merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar web siten valla çok güzel, tebrikler 09-04-2020 01:43:29

Isparta merkezden ben Aylin. Merhabalar sayfanız cidden mükemmel, sosyal medyada paylaştım 09-04-2020 12:40:12

Muğla merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web sitesi gerçekten hayran edici, face de paylaştım 09-04-2020 21:41:30

Giresun merkezden ben banu. Merhaba herkese siten harbiden çok iyi, teşekkürler 18-04-2020 10:40:28

Adana merkezden ben doruk. Mrb web siteniz inanılmaz güzel, face de paylaştım 19-04-2020 12:26:42

Kırşehir merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşımınız ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 20-04-2020 04:15:43

Nevşehir merkezden ben ahmet. Mrb paylaşımın gerçekten çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 20-04-2020 13:14:47

Nevşehir merkezden ben ahmet. Selam herkese bu web sitesi vallaha billaha iyi, sağolun 04-05-2020 06:29:43

Kırıkkale merkezden ben gaye. selamun aleyküm paylaşımınız ciddiyim çok hoşuma gitti, saolun 04-05-2020 13:58:12

Kahramanmaraş merkezden ben banu. Mrb sayfanız inanki mükemmel, sosyal medyada paylaştım 04-05-2020 17:42:03

Aksaray merkezden ben ali. Merhabalar paylaşımınız inanılmaz çok iyi, twitter da paylaştım 11-05-2020 00:12:41

Trabzon merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese sayfanız valla çok güzel, sağolun 11-05-2020 20:42:42

Kahramanmaraş merkezden ben ziya. Slm siteniz gerçekten hayran edici, twitter da paylaştım 27-05-2020 00:19:31

Osmaniye merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten dikkatimi çekti, teşekkürler 06-06-2020 14:02:15

Karaman merkezden ben elif yılmaz. Mrb paylaşım süper ötesi çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 11-06-2020 02:05:42

Batman merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşımınız cidden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 20-06-2020 03:32:53

Bursa merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar siteniz cidden güzel, sosyal medyada paylaştım 03-07-2020 09:42:42

Nevşehir merkezden ben ahmet. Selamlar paylaşım gerçekten çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 10-07-2020 16:53:01

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir