Kategoriler
Genel

Başka biri CDC’den olduğunu iddia eden bir çağrı alır mı?

Bir Illinois numarasından bir telefon aldım ve kişi evdeki bir çağrı merkezinden açıkça çalışıyordu. CDC’nin halkın aşı algılaması üzerine araştırmalar yaptığını söyledi.

Açıkladım ve CDC’den beklediğinizi mi söyledim? Ve aradığını söylediğinden emin oldu adına CDC.

Ne istediklerini görmek için birlikte oynadım. Çocuklarımın olup olmadığını, yaşlarını ve aşı olup olmadıklarını bilmek istediler. (Hayali) çocuğumun aşılanmadığını söylediğimde, nedenini bilmek istediler ve aralarından seçim yapabileceğim 4 çok seçenekli cevap verdiler. Ayrıca genel olarak grip aşıları ve aşılar hakkındaki duygularımı bilmek istediler. 10 sorusu vardı ama belli bir noktada maskaralıktan bıktım ve cevaplamak istediğim tek şey olduğunu söyledim.

Başka kimse bunu yaşadı mı?

“Başka biri CDC’den olduğunu iddia eden bir çağrı alır mı?” için 40 yanıt

Kırıkkale merkezden ben Aylin. Slm web sitesi vallaha billaha hayran edici, linkedinde paylaştım 01-05-2020 19:26:03

Kırıkkale merkezden ben ali. Merhabalar sayfan ciddiyim hayran edici, teşekkürler 04-05-2020 18:13:35

Zonguldak merkezden ben ahmet. Slm paylaşımınız cidden dikkatimi çekti, şukuladım 05-05-2020 15:56:25

Aksaray merkezden ben doruk. Merhabalar sayfa vallaha billaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım 13-05-2020 05:19:02

Afyon merkezden ben ziya. Selamın aleyküm web siten vallaha billaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 14-05-2020 08:17:17

Kars merkezden ben doruk. Selam herkese sayfanız vallaha billaha dikkat çekici, face de paylaştım 14-05-2020 09:49:54

Eskişehir merkezden ben ali. Selam herkese paylaşımınız inan ki güzel, teraziye tıkladım 14-05-2020 09:49:59

Mardin merkezden ben ahmet. Mrb sayfan cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 14-05-2020 09:50:11

Balıkesir merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web siteniz ciddiyim iyi, şukuladım 03-06-2020 13:51:38

Sivas merkezden ben mehmet. Merhabalar paylaşım harbiden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 06-06-2020 07:56:52

İzmir merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web siteniz yeminle dikkatimi çekti, teşekkürler 12-06-2020 08:33:10

Antalya merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm paylaşım vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 14-06-2020 06:18:01

Sinop merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web sitesi inan ki hayran bıraktı, saolun 20-06-2020 08:27:25

Batman merkezden ben banu. selamun aleyküm paylaşımın vallaha billaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 28-06-2020 09:17:13

gaye için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir