Amerika'da 1 vaka.

Fransa'da 2 vaka.

Bu tam olarak habere layık değil. Korku çığlıkları atıyor. Ben bildirilen Googling chrono virüsü 1 denedim ve tüm ben Batı davaları alıyorum. Haberleri takip ettim ve belki 2 gün önce duydum. Batı medyası, 11 milyondan fazla bir şehir olduğunda 830 kişinin enfekte olduğunu ve 25 kişinin öldüğünü nasıl biliyor? Bu son derece düşük bir rakam. Bu Çin hükümetinin saf propagandası. Rakam çok daha yüksek, aksi takdirde Çin hükümeti 6+ şehri kilitlemekten rahatsız olmaz.

Ancak şimdi bildirilen ilk vakanın Virüs Merkez Merkezinin dışında olduğunu söylediler. Ya Nüfus Kontrolü ve kontrollü Biyolojik Savaş çığlık atıyor. Sanırım bu, Kuzey Kore'nin Çin hükümetlerinden birinin kontrolünü kaybetmesi halinde Çinlilerin test etmek için Kuzey Kore'ye verdikleri biyolojik silahlara sahip olmaları durumunda Çin'in nasıl tepki verdiğini görmek için yapılan bir test. Bu yüzden 11 milyondan fazla insanla bir şehri kilitliyorlar. Amerika'da bu imkansız olurdu. Hükümet insanları orada evlere kilitlemeden önce isyanlar yaşanacak ve şehir yakılacaktı. Bunun mümkün olabileceği ve kontrolü sürdüreceği tek yer, nüfus üzerinde tam kontrole sahip bir komünist diktatörlük olurdu.

Author

136 Comments

  1. Bartın merkezden ben gaye. Selamın aleyküm siten inan ki mükemmel, sosyal medyada paylaştım 25-01-2020 06:12:31

  2. Siirt merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar web siten inanki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 25-01-2020 11:47:44

  3. elif yılmaz Reply

    İstanbul merkezden ben elif yılmaz. Mrb bu web sitesi yeminle çok güzel, teraziye tıkladım 27-01-2020 09:45:05

  4. elif yılmaz Reply

    İstanbul merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşımınız süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım 28-01-2020 03:02:42

  5. Manisa merkezden ben Aylin. Merhaba paylaşımınız yeminle dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 03-02-2020 07:53:23

  6. merhaba arkadaşlar web siteniz ciddiyim hayran edici, saolun

  7. selam arkadaşlar web siten yeminle dikkatimi çekti, tebrikler

  8. Merhaba paylaşımın ciddiyim çok iyi, twitter da paylaştım

  9. Gümüşhane merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm siten ciddiyim dikkat çekici, twitter da paylaştım 05-02-2020 23:12:41

  10. Edirne merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar web siten vallaha billaha hayran edici, saolun 08-02-2020 15:55:14

  11. elif yılmaz Reply

    Erzincan merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşım cidden çok güzel, teşekkürler 21-02-2020 13:06:44

  12. Sakarya merkezden ben mehmet. selamun aleyküm sayfa inan ki dikkatimi çekti, saolun 23-02-2020 07:49:22

  13. Kırklareli merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web siten yeminle mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 02-03-2020 11:21:34

  14. Trabzon merkezden ben banu. Merhaba sayfan ciddiyim hayran bıraktı, sağolun 02-03-2020 17:18:26

  15. Bursa merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşımın inan ki dikkat çekici, teşekkürler 07-03-2020 06:23:44

  16. Kocaeli merkezden ben ali. selamun aleyküm web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 11-03-2020 05:21:34

  17. Ordu merkezden ben Aylin. Merhaba sayfanız vallaha dikkatimi çekti, face de paylaştım 11-03-2020 19:09:39

  18. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım

  19. selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler

  20. Siirt merkezden ben ziya. selam arkadaşlar web sitesi inanki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 19-03-2020 20:34:44

  21. Trabzon merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar web siteniz valla ilgi uyandırıcı, sağolun 21-03-2020 10:19:52

  22. merhaba arkadaşlar siteniz inanılmaz hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  23. Selam herkese bu web sitesi cidden dikkat çekici, facebookta paylaştım

  24. elif yılmaz Reply

    Erzurum merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşım inanılmaz ilgi uyandırıcı, şukuladım 02-04-2020 19:34:20

  25. Burdur merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşım süper ötesi çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 06-04-2020 17:01:34

  26. Bolu merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar siten vallaha hayran edici, teraziye tıkladım 18-04-2020 16:37:05

  27. Kocaeli merkezden ben Aylin. Selamlar paylaşımınız vallaha billaha güzel, tebrikler 19-04-2020 13:44:33

  28. Kayseri merkezden ben ali. Merhaba web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 24-04-2020 03:39:05

  29. Uşak merkezden ben ali. Merhaba herkese siten cidden dikkat çekici, saolun 29-04-2020 07:14:39

  30. Karaman merkezden ben Emine. Selamlar siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 03-05-2020 12:15:28

  31. Amasya merkezden ben ziya. Slm paylaşımınız cidden çok iyi, linkedinde paylaştım 05-05-2020 03:29:11

  32. Karabük merkezden ben doruk. Merhaba herkese web sitesi valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 06-05-2020 03:37:07

  33. Merhaba paylaşımınız yeminle iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  34. Merhaba web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  35. Selamlar siten vallaha billaha hayran bıraktı, sağolun

  36. Kars merkezden ben ziya. selamun aleyküm siteniz valla çok iyi, face de paylaştım 28-05-2020 00:25:05

  37. Selamın aleyküm sayfan yeminle hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  38. Yozgat merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar web siteniz valla güzel, şukuladım 07-06-2020 02:51:51

  39. Erzurum merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfa inan ki mükemmel, teşekkürler 19-06-2020 08:55:07

  40. Batman merkezden ben Aylin. selamun aleyküm web sitesi inanılmaz güzel, şukuladım 23-06-2020 17:29:00

  41. Kayseri merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfanız vallaha çok güzel, teraziye tıkladım 04-07-2020 23:37:44

  42. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm web siteniz harbiden hoşuma gitti, tebrikler

  43. Merhaba herkese siteniz süper ötesi dikkat çekici, facebookta paylaştım

  44. Merhaba herkese siten vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler

  45. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm sayfanız ciddiyim çok güzel, teraziye tıkladım

  46. Aydın merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siten ciddiyim dikkatimi çekti, teşekkürler 06-08-2020 23:10:50

  47. Merhaba herkese sayfa cidden dikkat çekici, teraziye tıkladım

  48. Gürbüz Reply

    Denizli merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web siteniz harbiden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 18-08-2020 15:18:26

  49. Edirne merkezden ben ziya. Selamlar sayfa valla dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 22-08-2020 18:31:31

  50. elif yılmaz Reply

    Manisa merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfanız gerçekten güzel, saolun 26-08-2020 17:36:19

  51. Siirt merkezden ben Aylin. Mrb web sitesi gerçekten dikkat çekici, linkedinde paylaştım 27-08-2020 04:13:37

  52. Kütahya merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siteniz inanılmaz hayran edici, şukuladım 30-08-2020 10:39:21

  53. Gürbüz Reply

    Kırklareli merkezden ben Gürbüz. Slm sayfan vallaha hoşuma gitti, face de paylaştım 07-09-2020 22:22:57

  54. Tokat merkezden ben ali. Selam siteniz vallaha hayran edici, saolun 08-09-2020 23:25:22

  55. elif yılmaz Reply

    Selam sayfan vallaha dikkat çekici, facebookta paylaştım

  56. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar siten inan ki hoşuma gitti, saolun

  57. selamun aleyküm sayfa gerçekten çok güzel, linkedinde paylaştım

  58. Slm web siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  59. Selamın aleyküm sayfan vallaha billaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  60. Bu konu : ” Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? ” çok güzel. Selam herkese web sitesi süper ötesi iyi, sağolun , – 210

  61. Merhabalar siteniz inanki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  62. Kocaeli merkezden ben memo. merhaba arkadaşlar paylaşımın süper ötesi çok iyi, teşekkürler 28-10-2020 22:46:03

  63. Bayburt merkezden ben banu. selamun aleyküm paylaşımın ciddiyim çok iyi, sosyal medyada paylaştım 01-11-2020 15:24:56

  64. Sakarya dan kimler var. Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? . Merhaba siteniz vallaha güzel, face de paylaştım , Hasan – 343

  65. Bu konu : ” Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? ” çok güzel. Slm sayfa inanılmaz dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , memo – 373

  66. İstanbul dan kimler var. Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? . Selamın aleyküm sayfa inanılmaz çok güzel, teraziye tıkladım , Emine – 110

  67. Bu konu : ” Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımın süper ötesi çok iyi, şukuladım , ahmet – 246

  68. elif yılmaz Reply

    Slm web sitesi inanki mükemmel, linkedinde paylaştım

  69. Gürbüz Reply

    selamun aleyküm web sitesi cidden dikkatimi çekti, face de paylaştım

  70. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız harbiden iyi, saolun , Gürbüz – 478

  71. Isparta dan kimler var. Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? . Merhaba herkese siteniz valla hayran bıraktı, twitter da paylaştım , banu – 338

  72. Bu konu : ” Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? ” çok güzel. Selam web siten inan ki güzel, şukuladım , doruk – 41

  73. Karaman merkezden ben memo. selam arkadaşlar paylaşımın harbiden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 10-11-2020 08:51:26

  74. Selamlar web siten ciddiyim dikkat çekici, tebrikler

  75. Hatay merkezden ben ziya. Merhaba herkese siteniz cidden güzel, sosyal medyada paylaştım 11-11-2020 00:38:01

  76. Bu konu : ” Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? ” çok güzel. Slm sayfan süper ötesi dikkat çekici, saolun , ahmet – 75

  77. Bu konu : ” Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? ” çok güzel. Selam web siten inanılmaz hoşuma gitti, facebookta paylaştım , banu – 134

  78. merhaba arkadaşlar sayfa inan ki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  79. Trabzon merkezden ben Hasan. selamun aleyküm siteniz inanılmaz çok güzel, teraziye tıkladım 12-11-2020 12:00:46

  80. Kırşehir merkezden ben banu. Merhaba herkese paylaşım ciddiyim iyi, twitter da paylaştım 12-11-2020 20:38:39

  81. Osmaniye merkezden ben Emine. Selam sayfan valla dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 13-11-2020 00:32:09

  82. Kırıkkale merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanki güzel, twitter da paylaştım 13-11-2020 12:52:49

  83. Slm bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  84. Merhaba paylaşımın vallaha hoşuma gitti, sağolun

  85. elif yılmaz Reply

    Mrb siten vallaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  86. Merhaba herkese siteniz gerçekten dikkatimi çekti, tebrikler

  87. Bu konu : ” Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz cidden iyi, tebrikler , gaye – 349

  88. selam arkadaşlar bu web sitesi inanki hayran edici, sağolun

  89. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar sayfan vallaha billaha iyi, sosyal medyada paylaştım

  90. elif yılmaz Reply

    Kahramanmaraş dan kimler var. Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? . Merhaba herkese paylaşımınız ciddiyim iyi, teşekkürler , elif yılmaz – 404

  91. Bu konu : ” Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız vallaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 134

  92. Kahramanmaraş merkezden ben mehmet. Merhaba web siteniz süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım 01-12-2020 11:39:31

  93. Karaman merkezden ben ahmet. Mrb web siten harbiden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 06-12-2020 14:32:20

  94. Gümüşhane merkezden ben Hasan. Mrb bu web sitesi yeminle çok güzel, şukuladım 12-12-2020 15:27:04

  95. Bu konu : ” Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? ” çok güzel. Selam herkese web sitesi vallaha güzel, sağolun , – 132

  96. selam arkadaşlar paylaşımın harbiden hayran bıraktı, teşekkürler

  97. Bu konu : ” Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? ” çok güzel. Mrb sayfanız inan ki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , doruk – 94

  98. Gürbüz Reply

    Eskişehir merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, saolun 25-12-2020 03:27:44

  99. Şırnak merkezden ben memo. Selamın aleyküm sayfanız yeminle çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 01-01-2021 08:37:53

  100. Siirt dan kimler var. Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? . merhaba arkadaşlar siten cidden hayran bıraktı, şukuladım , gaye – 172

  101. selam arkadaşlar sayfa süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım

  102. Selamlar paylaşımın vallaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  103. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımın inan ki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , Gürbüz – 128

  104. Tunceli merkezden ben Emine. Selamlar web siteniz inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 15-01-2021 22:49:34

  105. Merhaba siteniz inanki çok hoşuma gitti, şukuladım

  106. Merhabalar sayfanız inanılmaz hayran bıraktı, sağolun

  107. Şanlıurfa merkezden ben ziya. Merhaba paylaşım inanki hayran edici, teraziye tıkladım 03-02-2021 13:57:24

  108. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha hayran bıraktı, teşekkürler , Gürbüz – 11

  109. Rize merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşım süper ötesi iyi, twitter da paylaştım 18-02-2021 01:18:21

  110. Merhaba herkese sayfan inan ki dikkatimi çekti, sağolun

  111. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha hayran bıraktı, şukuladım

  112. Bartın merkezden ben Hasan. selam arkadaşlar bu web sitesi inan ki çok güzel, şukuladım 19-03-2021 19:52:27

  113. Kayseri merkezden ben ziya. Selamın aleyküm web siten vallaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 29-03-2021 15:25:44

  114. Elazığ merkezden ben Hasan. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha iyi, şukuladım 31-03-2021 04:41:59

  115. elif yılmaz Reply

    Slm web siteniz gerçekten dikkat çekici, face de paylaştım

  116. elif yılmaz Reply

    Mrb sayfa süper ötesi ilgi uyandırıcı, şukuladım

  117. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? ” çok güzel. Selam herkese sayfa süper ötesi hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 254

  118. Selamın aleyküm paylaşımın harbiden çok iyi, teraziye tıkladım

  119. Kütahya dan kimler var. Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? . Merhaba herkese paylaşımınız inanki dikkatimi çekti, face de paylaştım , – 332

  120. Ardahan dan kimler var. Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? . Selam herkese sayfa cidden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , – 306

  121. Bu konu : ” Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? ” çok güzel. Merhaba paylaşımınız inan ki çok hoşuma gitti, teşekkürler , memo – 11

  122. selam arkadaşlar web siteniz cidden çok iyi, facebookta paylaştım

  123. Bursa dan kimler var. Batı medyası Chrono virüsü hakkında ne biliyor? . selam arkadaşlar web siten ciddiyim iyi, facebookta paylaştım , – 439

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link