Bu salgın 100 yıl önce meydana gelmiş olsaydı ve bir mucize ile bugün sahip olduğumuz bilgiyi koruyabilseydik, atalarımızın toplumu kapatmayacak ve 100-200K ölüm için yaşamları yok edemeyeceğinden kuşkum yok.

Ne zaman ölümden bu kadar korktuk? Ölüm hayatın doğal bir parçasıdır. Bu durumda, ölmekte olan insanlar muhtemelen bir noktada gripten veya başka bir hastalıktan öleceklerdi. Üzücü ve ben kimseye ölüm istemiyorum, ama aynı zamanda hepimizin bu dünyada sınırlı bir zamanımız olduğunu anlıyorum.

Onlar için yas tutmayı ve hatta büyük anıtlar tutmayı anlıyorum. Ama neden Dünya’da birkaç yüz bin ölüm için sağlıklı insanların hayatlarını yok ediyoruz? Burada seçkinlerin niyetlerinden bahsetmiyorum, zaten bunun hakkında her şeyi biliyoruz. Daha çok ortalama Joe’nun zihniyetiyle konuşuyorum.

Author

168 Comments

  1. merhaba arkadaşlar web siten ciddiyim mükemmel, şukuladım

  2. Afyon merkezden ben doruk. Selamın aleyküm web siteniz yeminle çok güzel, teşekkürler 14-05-2020 20:22:30

  3. Siirt merkezden ben Emine. selam arkadaşlar sayfan gerçekten güzel, teşekkürler 18-05-2020 10:56:46

  4. elif yılmaz Reply

    Yozgat merkezden ben elif yılmaz. Selamlar web sitesi yeminle çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 19-05-2020 08:25:25

  5. Çankırı merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşımınız cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım 21-05-2020 04:38:03

  6. Selam herkese sayfanız yeminle hayran edici, face de paylaştım

  7. Selam herkese siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  8. Rize merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm sayfan inanki çok iyi, twitter da paylaştım 30-05-2020 02:52:44

  9. Merhabalar sayfa inan ki hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  10. elif yılmaz Reply

    Denizli merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese paylaşım vallaha çok iyi, sağolun 06-06-2020 23:21:52

  11. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm web sitesi vallaha billaha mükemmel, teşekkürler

  12. selam arkadaşlar siten inan ki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  13. Selamlar sayfan inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  14. Kütahya merkezden ben Emine. selamun aleyküm web siten vallaha çok hoşuma gitti, sağolun 27-06-2020 20:46:46

  15. Kırklareli merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 28-06-2020 06:48:48

  16. İzmir merkezden ben ziya. selam arkadaşlar web sitesi inan ki hayran bıraktı, twitter da paylaştım 03-07-2020 05:29:53

  17. Zonguldak merkezden ben mehmet. Mrb sayfan cidden çok güzel, sağolun 06-07-2020 10:52:30

  18. Elazığ merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfa harbiden çok güzel, facebookta paylaştım 06-07-2020 22:41:25

  19. selamun aleyküm paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  20. Gaziantep merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 06-07-2020 23:48:34

  21. Nevşehir merkezden ben ahmet. Selamlar web siteniz vallaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 06-07-2020 23:52:40

  22. Merhaba herkese web siten süper ötesi hoşuma gitti, tebrikler

  23. Selam sayfanız inan ki çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  24. Sakarya merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar siteniz harbiden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 09-07-2020 01:23:26

  25. elif yılmaz Reply

    Zonguldak merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese siten inanılmaz hayran edici, sosyal medyada paylaştım 10-07-2020 16:16:13

  26. Kütahya merkezden ben banu. Mrb sayfan ciddiyim güzel, tebrikler 10-07-2020 17:10:50

  27. Osmaniye merkezden ben ali. Selamlar paylaşımınız inanılmaz dikkat çekici, tebrikler 12-07-2020 15:12:05

  28. Gaziantep merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar sayfanız cidden hoşuma gitti, sağolun 12-07-2020 21:47:27

  29. Selamın aleyküm siten cidden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  30. elif yılmaz Reply

    Merhabalar sayfan vallaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  31. Kayseri merkezden ben ziya. Slm sayfan yeminle çok hoşuma gitti, sağolun 18-07-2020 14:35:53

  32. Tokat merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşımınız valla hoşuma gitti, saolun 18-07-2020 14:55:41

  33. selam arkadaşlar sayfan ciddiyim hayran edici, twitter da paylaştım

  34. Ankara merkezden ben ali. Selam paylaşımın vallaha hayran edici, teraziye tıkladım 23-07-2020 03:20:24

  35. Elazığ merkezden ben Emine. Selamlar web siteniz harbiden dikkat çekici, facebookta paylaştım 23-07-2020 22:07:31

  36. Zonguldak merkezden ben mehmet. Mrb web siteniz valla iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 24-07-2020 10:51:03

  37. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm web sitesi ciddiyim hayran edici, saolun

  38. Slm sayfanız inanılmaz çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  39. Bingöl merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfan inan ki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 24-07-2020 23:04:15

  40. Adana merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siteniz inanki güzel, tebrikler 29-07-2020 12:03:25

  41. Gümüşhane merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfanız vallaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım 31-07-2020 20:31:35

  42. elif yılmaz Reply

    Sakarya merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha mükemmel, sağolun 01-08-2020 15:01:43

  43. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese sayfa vallaha billaha güzel, teraziye tıkladım

  44. Mrb sayfa süper ötesi ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  45. Osmaniye merkezden ben banu. Merhaba paylaşımınız valla dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 07-08-2020 01:58:25

  46. Erzincan merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfan inan ki dikkat çekici, tebrikler 09-08-2020 18:38:43

  47. Adıyaman merkezden ben ali. Merhabalar siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 09-08-2020 23:49:09

  48. Merhabalar web siteniz yeminle hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  49. Denizli merkezden ben Aylin. Selam sayfan inanki mükemmel, teraziye tıkladım 15-08-2020 02:33:46

  50. selamun aleyküm web siten inanki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  51. Bingöl merkezden ben mehmet. Merhaba herkese sayfa cidden dikkat çekici, saolun 23-08-2020 18:36:46

  52. Adıyaman merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfa süper ötesi hayran edici, teraziye tıkladım 05-09-2020 20:59:28

  53. Selamın aleyküm web siteniz inan ki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  54. selamun aleyküm web sitesi gerçekten dikkat çekici, tebrikler

  55. Nevşehir merkezden ben ali. Mrb paylaşımın ciddiyim iyi, şukuladım 13-09-2020 08:55:53

  56. Denizli merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz dikkatimi çekti, şukuladım 13-09-2020 08:56:03

  57. Van merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşım inanki hoşuma gitti, şukuladım 13-09-2020 11:51:17

  58. Erzurum merkezden ben ahmet. Selamlar paylaşımın vallaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 13-09-2020 11:51:38

  59. Merhabalar bu web sitesi inan ki güzel, facebookta paylaştım

  60. Uşak merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm sayfa yeminle dikkat çekici, sağolun 13-09-2020 13:28:37

  61. Ağrı merkezden ben doruk. Selam herkese sayfan inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 13-09-2020 15:43:04

  62. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar bu web sitesi valla çok güzel, teşekkürler

  63. Merhaba paylaşımınız süper ötesi hayran edici, teşekkürler

  64. Afyon merkezden ben Aylin. selamun aleyküm web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 27-09-2020 04:37:18

  65. Slm web sitesi süper ötesi mükemmel, facebookta paylaştım

  66. Gümüşhane merkezden ben doruk. Selam herkese sayfan inanılmaz dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 30-09-2020 22:47:29

  67. Sakarya merkezden ben ali. Slm paylaşımınız vallaha billaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 01-10-2020 16:26:43

  68. elif yılmaz Reply

    Ağrı merkezden ben elif yılmaz. Slm siten valla dikkat çekici, facebookta paylaştım 01-10-2020 23:45:36

  69. selam arkadaşlar sayfan ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  70. Şırnak merkezden ben doruk. Selam sayfanız inanılmaz hayran edici, teraziye tıkladım 08-10-2020 12:11:48

  71. Gümüşhane merkezden ben doruk. selam arkadaşlar siten süper ötesi güzel, face de paylaştım 08-10-2020 19:13:32

  72. Çankırı merkezden ben ali. Mrb siteniz gerçekten dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 08-10-2020 22:04:53

  73. selam arkadaşlar web siteniz inan ki hayran edici, twitter da paylaştım

  74. Merhabalar web siten süper ötesi mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  75. Selamlar web siteniz vallaha dikkat çekici, teşekkürler

  76. Manisa merkezden ben mehmet. Merhaba web sitesi ciddiyim hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 09-10-2020 05:15:46

  77. elif yılmaz Reply

    Merhabalar paylaşımın vallaha billaha iyi, sağolun

  78. Bayburt merkezden ben ali. Slm paylaşım vallaha billaha dikkat çekici, teraziye tıkladım 09-10-2020 08:40:46

  79. Selamın aleyküm sayfan harbiden çok hoşuma gitti, sağolun

  80. Selam paylaşım vallaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  81. Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. Merhaba paylaşımın vallaha billaha ilgi uyandırıcı, şukuladım , Emine – 338

  82. Merhabalar web sitesi cidden güzel, face de paylaştım

  83. Eskişehir dan kimler var. Batı ne zaman ölümden korktu? . Merhabalar bu web sitesi süper ötesi mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 272

  84. Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. Mrb siten süper ötesi hoşuma gitti, facebookta paylaştım , – 4

  85. Selamlar web siten inan ki iyi, twitter da paylaştım

  86. Diyarbakır dan kimler var. Batı ne zaman ölümden korktu? . Selam web siteniz vallaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım , doruk – 343

  87. Bitlis dan kimler var. Batı ne zaman ölümden korktu? . selamun aleyküm sayfa harbiden iyi, sağolun , emin – 309

  88. selam arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  89. Malatya merkezden ben banu. selamun aleyküm web sitesi yeminle hayran bıraktı, facebookta paylaştım 27-11-2020 15:21:40

  90. elif yılmaz Reply

    Batman merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha çok iyi, twitter da paylaştım 28-11-2020 14:03:20

  91. Iğdır dan kimler var. Batı ne zaman ölümden korktu? . Merhaba sayfa valla çok iyi, facebookta paylaştım , Aylin – 258

  92. Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. Merhabalar sayfanız cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım , ahmet – 59

  93. Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi yeminle hayran bıraktı, teşekkürler , Emine – 287

  94. Karabük dan kimler var. Batı ne zaman ölümden korktu? . selamun aleyküm sayfa valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım , ziya – 457

  95. Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. selamun aleyküm sayfa cidden güzel, facebookta paylaştım , banu – 155

  96. Antalya dan kimler var. Batı ne zaman ölümden korktu? . selam arkadaşlar web siten yeminle hayran edici, tebrikler , doruk – 73

  97. Çankırı merkezden ben ali. Selam siten inan ki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 15-12-2020 22:59:01

  98. Bartın merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 15-12-2020 23:16:04

  99. Amasya merkezden ben memo. merhaba arkadaşlar siten valla hayran edici, twitter da paylaştım 18-12-2020 13:19:06

  100. Mrb web siten süper ötesi çok hoşuma gitti, sağolun

  101. Kırıkkale dan kimler var. Batı ne zaman ölümden korktu? . selamun aleyküm sayfanız vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ahmet – 304

  102. merhaba arkadaşlar web siteniz inanki hoşuma gitti, şukuladım

  103. Malatya dan kimler var. Batı ne zaman ölümden korktu? . Selamın aleyküm sayfan vallaha dikkat çekici, tebrikler , memo – 207

  104. Konya dan kimler var. Batı ne zaman ölümden korktu? . Selamın aleyküm web siten inan ki mükemmel, linkedinde paylaştım , ali – 374

  105. Tunceli dan kimler var. Batı ne zaman ölümden korktu? . Slm web sitesi valla hayran edici, facebookta paylaştım , hatice – 293

  106. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. Selam web siten cidden güzel, şukuladım , Gürbüz – 63

  107. Gaziantep merkezden ben doruk. Selamlar sayfa vallaha ilgi uyandırıcı, saolun 31-12-2020 18:16:15

  108. Mrb paylaşımınız inan ki çok hoşuma gitti, teşekkürler

  109. Iğdır merkezden ben Hasan. Selam sayfa inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım 02-01-2021 21:40:19

  110. Ankara merkezden ben . merhaba arkadaşlar bu web sitesi valla ilgi uyandırıcı, saolun 02-01-2021 22:21:12

  111. Merhabalar siten inan ki çok hoşuma gitti, saolun

  112. Konya merkezden ben ali. Slm paylaşımınız ciddiyim çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 12-01-2021 16:28:54

  113. Selamın aleyküm paylaşımın ciddiyim çok iyi, face de paylaştım

  114. Samsun merkezden ben ali. Mrb web siteniz vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım 15-01-2021 21:13:01

  115. Gürbüz Reply

    Bartın merkezden ben Gürbüz. Merhaba web siten inanki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 19-01-2021 03:07:11

  116. Kocaeli dan kimler var. Batı ne zaman ölümden korktu? . Merhaba herkese paylaşımınız cidden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , – 271

  117. Tekirdağ merkezden ben Emine. Mrb paylaşımın gerçekten ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 23-01-2021 07:28:50

  118. Yalova merkezden ben memo. Selamın aleyküm siten inanılmaz dikkat çekici, face de paylaştım 06-02-2021 01:09:28

  119. Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. Slm siten harbiden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 490

  120. Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. Selam herkese web sitesi süper ötesi çok iyi, şukuladım , Emine – 246

  121. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar web sitesi inanki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  122. Hatay dan kimler var. Batı ne zaman ölümden korktu? . Selam herkese paylaşımın inan ki hoşuma gitti, şukuladım , Aylin – 184

  123. Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi cidden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ziya – 138

  124. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. Mrb siteniz gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım , elif yılmaz – 147

  125. Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. Selam web siten ciddiyim dikkat çekici, saolun , mehmet – 153

  126. Kastamonu dan kimler var. Batı ne zaman ölümden korktu? . Mrb siteniz süper ötesi hayran edici, sağolun , banu – 228

  127. Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. Slm paylaşımın ciddiyim mükemmel, sağolun , ahmet – 110

  128. Slm bu web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  129. Kahramanmaraş merkezden ben emin. Merhaba web sitesi cidden hayran bıraktı, tebrikler 15-04-2021 00:37:58

  130. Isparta merkezden ben emin. Merhaba herkese bu web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, sağolun 30-04-2021 14:58:56

  131. Selamın aleyküm siten inan ki iyi, sosyal medyada paylaştım

  132. Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. Mrb web sitesi inanılmaz hayran edici, face de paylaştım , ziya – 105

  133. Afyon dan kimler var. Batı ne zaman ölümden korktu? . Selam herkese paylaşımın vallaha çok hoşuma gitti, teşekkürler , Hasan – 463

  134. elif yılmaz Reply

    Düzce dan kimler var. Batı ne zaman ölümden korktu? . Merhaba herkese sayfa cidden mükemmel, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 291

  135. Uşak merkezden ben emin. merhaba arkadaşlar web siten harbiden çok iyi, twitter da paylaştım 30-05-2021 02:02:22

  136. Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. Merhaba siteniz valla çok iyi, sağolun , mehmet – 177

  137. Bartın dan kimler var. Batı ne zaman ölümden korktu? . Selam siteniz inan ki hayran bıraktı, facebookta paylaştım , Aylin – 65

  138. Kocaeli merkezden ben . Merhaba herkese sayfanız gerçekten hoşuma gitti, teraziye tıkladım 02-06-2021 03:26:59

  139. Isparta merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşım harbiden hayran bıraktı, tebrikler 09-06-2021 16:32:32

  140. Bursa dan kimler var. Batı ne zaman ölümden korktu? . selamun aleyküm web sitesi inan ki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , memo – 428

  141. Aydın merkezden ben ali. selamun aleyküm web siteniz cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım 20-06-2021 04:47:54

  142. Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. Selamlar siten inanki çok güzel, tebrikler , memo – 497

  143. Düzce merkezden ben ziya. Selam sayfa inan ki mükemmel, face de paylaştım 20-06-2021 04:48:25

  144. Ankara merkezden ben Hasan. selam arkadaşlar siten ciddiyim hoşuma gitti, face de paylaştım 22-06-2021 22:57:51

  145. Gürbüz Reply

    Hatay merkezden ben Gürbüz. Merhabalar bu web sitesi gerçekten hayran edici, twitter da paylaştım 29-06-2021 11:45:23

  146. Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. Slm sayfa süper ötesi dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 111

  147. Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. selam arkadaşlar web sitesi harbiden iyi, linkedinde paylaştım , Aylin – 58

  148. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar paylaşımınız yeminle hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  149. merhaba arkadaşlar web siteniz inanki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  150. Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. Selam herkese sayfan yeminle dikkat çekici, facebookta paylaştım , ali – 353

  151. Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. Selam herkese siten inan ki çok güzel, linkedinde paylaştım , ali – 491

  152. Tunceli merkezden ben Emine. selamun aleyküm web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, saolun 26-07-2021 04:57:29

  153. Bu konu : ” Batı ne zaman ölümden korktu? ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfanız valla mükemmel, saolun , gaye – 184

  154. selam arkadaşlar web siten ciddiyim hayran bıraktı, saolun

Reply To doruk Cancel Reply

Lütfen Paylaşın !

close-link