ABD, Rusya ve Çin’in onlarca yıl süren soğuk bir savaşa gireceğini söyleseydim. Üç taraf, her biri yerel muhalifleriyle (Amerika’daki iki partili pislik) uğraşmak zorunda kalırken ve Avrupa, Latin Amerika sokak çetelerinin son soğuk savaşta Amerika’yı nasıl sular altında bıraktığını. Tüm bunlar boyunca kişisel özgürlüklere daha fazla kısıtlama getirerek daha zengin olmak için birlikte çalışırlar.

Önümüzdeki soğuk savaşı farklı kılacak olan şey, üç tarafın son yarım yüzyılda tasarladıkları tersine çevrilmiş uzaylı teknolojiyi kullanarak inşa ettikleri tüm bu şaşırtıcı oyuncakları açıkça kullanabilmeleridir.

önümüzdeki dünya daha aynı olacak, “yeni normal” ve statüko bozulmadan kalır …

Author

61 Comments

  1. Merhaba bu web sitesi cidden hayran bıraktı, tebrikler

  2. elif yılmaz Reply

    Çorum merkezden ben elif yılmaz. Selamlar sayfanız ciddiyim hoşuma gitti, twitter da paylaştım 06-08-2020 18:47:09

  3. elif yılmaz Reply

    Tokat merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese siteniz cidden mükemmel, sağolun 09-08-2020 23:36:40

  4. Selamın aleyküm sayfan vallaha billaha dikkat çekici, saolun

  5. Gürbüz Reply

    Çanakkale merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, sağolun 26-08-2020 18:57:44

  6. Uşak merkezden ben gaye. Mrb siteniz cidden güzel, sosyal medyada paylaştım 30-08-2020 10:42:15

  7. Selamın aleyküm paylaşım inanılmaz çok güzel, tebrikler

  8. merhaba arkadaşlar sayfa valla dikkatimi çekti, face de paylaştım

  9. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar web siten inanılmaz hayran edici, teşekkürler

  10. Merhaba siteniz ciddiyim hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  11. Mardin merkezden ben ahmet. Selam sayfanız harbiden hayran bıraktı, twitter da paylaştım 20-09-2020 12:12:08

  12. Yozgat merkezden ben ahmet. Merhaba siten valla çok hoşuma gitti, şukuladım 21-09-2020 18:48:02

  13. Mardin merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşımınız inan ki güzel, teraziye tıkladım 02-10-2020 10:26:45

  14. Gürbüz Reply

    Tekirdağ merkezden ben Gürbüz. Selam herkese web siteniz inan ki çok iyi, linkedinde paylaştım 02-10-2020 11:22:49

  15. Merhaba sayfan vallaha billaha güzel, facebookta paylaştım

  16. Merhaba herkese siteniz inanılmaz mükemmel, sağolun

  17. Isparta merkezden ben doruk. Merhabalar siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, teşekkürler 19-10-2020 15:54:14

  18. Batman merkezden ben hatice. Merhaba web siteniz inan ki güzel, twitter da paylaştım 24-10-2020 03:37:05

  19. Bursa merkezden ben Emine. Mrb sayfa süper ötesi çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 25-10-2020 20:10:36

  20. Bu konu : ” Bekleyen parlak gelecek … ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Hasan – 440

  21. Bu konu : ” Bekleyen parlak gelecek … ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi valla çok hoşuma gitti, sağolun , doruk – 162

  22. merhaba arkadaşlar paylaşım cidden çok hoşuma gitti, teşekkürler

  23. Malatya merkezden ben Hasan. selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten çok iyi, teraziye tıkladım 19-11-2020 20:01:54

  24. Mrb paylaşım inan ki mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  25. Gümüşhane dan kimler var. Bekleyen parlak gelecek … . Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz hayran bıraktı, face de paylaştım , mehmet – 285

  26. Bu konu : ” Bekleyen parlak gelecek … ” çok güzel. Selamlar web sitesi valla hayran bıraktı, facebookta paylaştım , banu – 314

  27. Adana dan kimler var. Bekleyen parlak gelecek … . Merhaba sayfan inan ki çok güzel, teşekkürler , Aylin – 126

  28. merhaba arkadaşlar sayfa inanılmaz hayran edici, sağolun

  29. Bu konu : ” Bekleyen parlak gelecek … ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz süper ötesi çok güzel, sağolun , doruk – 69

  30. Bu konu : ” Bekleyen parlak gelecek … ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz harbiden çok hoşuma gitti, face de paylaştım , ahmet – 169

  31. Ardahan dan kimler var. Bekleyen parlak gelecek … . selam arkadaşlar siteniz yeminle hayran bıraktı, teraziye tıkladım , doruk – 39

  32. Adana dan kimler var. Bekleyen parlak gelecek … . Selamlar bu web sitesi gerçekten hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , banu – 261

  33. Gürbüz Reply

    Kırklareli dan kimler var. Bekleyen parlak gelecek … . Selamlar siten inan ki çok iyi, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 348

  34. Bu konu : ” Bekleyen parlak gelecek … ” çok güzel. Selamlar sayfanız cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Hasan – 443

  35. Bu konu : ” Bekleyen parlak gelecek … ” çok güzel. Merhabalar sayfa vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sağolun , Hasan – 244

  36. Bu konu : ” Bekleyen parlak gelecek … ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten inanki dikkatimi çekti, şukuladım , ziya – 42

  37. Bu konu : ” Bekleyen parlak gelecek … ” çok güzel. Slm bu web sitesi ciddiyim mükemmel, linkedinde paylaştım , ali – 74

  38. Konya dan kimler var. Bekleyen parlak gelecek … . selam arkadaşlar web sitesi ciddiyim hayran bıraktı, şukuladım , banu – 108

  39. Selam herkese siteniz cidden çok hoşuma gitti, teşekkürler

  40. Antalya dan kimler var. Bekleyen parlak gelecek … . Merhaba herkese web sitesi vallaha güzel, facebookta paylaştım , Aylin – 245

  41. Selamlar web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  42. Çorum dan kimler var. Bekleyen parlak gelecek … . merhaba arkadaşlar sayfanız ciddiyim ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , banu – 291

  43. Bu konu : ” Bekleyen parlak gelecek … ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz yeminle iyi, linkedinde paylaştım , ali – 354

  44. Kastamonu dan kimler var. Bekleyen parlak gelecek … . merhaba arkadaşlar siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım , emin – 405

  45. Tunceli dan kimler var. Bekleyen parlak gelecek … . Merhaba herkese paylaşım yeminle iyi, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 289

  46. Gürbüz Reply

    Eskişehir merkezden ben Gürbüz. Slm sayfanız valla mükemmel, twitter da paylaştım 03-04-2021 15:08:38

  47. Bu konu : ” Bekleyen parlak gelecek … ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten inanki hayran edici, twitter da paylaştım , banu – 454

  48. Bu konu : ” Bekleyen parlak gelecek … ” çok güzel. selam arkadaşlar web sitesi ciddiyim hayran bıraktı, şukuladım , – 174

  49. Selam herkese web siteniz valla dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  50. Hatay merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfanız harbiden iyi, facebookta paylaştım 30-04-2021 01:19:44

  51. Bu konu : ” Bekleyen parlak gelecek … ” çok güzel. Merhaba siten yeminle ilgi uyandırıcı, sağolun , doruk – 28

  52. Bu konu : ” Bekleyen parlak gelecek … ” çok güzel. Mrb sayfa vallaha billaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , mehmet – 11

  53. Bilecik merkezden ben mehmet. Merhaba herkese bu web sitesi inanki çok iyi, sosyal medyada paylaştım 05-05-2021 11:58:00

  54. Selamın aleyküm web sitesi harbiden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  55. Mrb bu web sitesi vallaha billaha çok iyi, linkedinde paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link