Ben iyiyim, bu bir araya getirilmemiş, ama işte burada. Siyah insanlar üstün ırktır. Bildiğim kadarıyla, herhangi bir ırkın zihinsel olarak birbirinden üstün olduğuna dair kesin bir kanıt yoktur. Bununla birlikte, Siyah insanların fiziksel olarak üstün olduklarının kanıtı vardır. Bu, seçkinlerin onları tutmak için ekstra çaba göstermesinin başka bir nedeni olabileceğini düşünüyorum. Lütfen, bu fikri açıklamaktan ya da reddetmekten çekinmeyin.

… FringePhilosophy tarafından gönderildi
[comments]

Author

182 Comments

  1. Aydın merkezden ben ahmet. Mrb paylaşımınız inanılmaz hayran bıraktı, tebrikler 23-06-2020 00:57:17

  2. Tekirdağ merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm web sitesi vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 23-06-2020 01:43:56

  3. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha dikkatimi çekti, tebrikler

  4. Selam sayfa süper ötesi hayran bıraktı, şukuladım

  5. Merhaba herkese siten inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  6. Zonguldak merkezden ben banu. Merhabalar sayfa süper ötesi hayran edici, sosyal medyada paylaştım 08-07-2020 21:59:54

  7. Hatay merkezden ben ali. Selam herkese paylaşımın inan ki iyi, sosyal medyada paylaştım 09-07-2020 00:27:32

  8. Ordu merkezden ben mehmet. Selam herkese siteniz vallaha billaha çok güzel, şukuladım 17-07-2020 03:24:02

  9. Kilis merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfanız inanki güzel, sağolun 18-07-2020 04:47:28

  10. selamun aleyküm sayfa ciddiyim ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  11. Manisa merkezden ben ahmet. Selam paylaşımınız inanılmaz dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 03-08-2020 00:58:44

  12. Merhaba herkese sayfan vallaha hayran edici, şukuladım

  13. Bingöl merkezden ben Aylin. Merhabalar sayfan ciddiyim güzel, face de paylaştım 06-08-2020 20:20:46

  14. Merhaba herkese web siten inanılmaz hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  15. Selamlar web sitesi vallaha billaha iyi, sosyal medyada paylaştım

  16. Merhaba paylaşım süper ötesi güzel, sosyal medyada paylaştım

  17. Malatya merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar sayfa valla çok iyi, teraziye tıkladım 16-08-2020 10:46:22

  18. Selamın aleyküm web siten süper ötesi güzel, şukuladım

  19. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese paylaşımınız harbiden güzel, şukuladım

  20. Selam herkese web siteniz vallaha billaha çok güzel, saolun

  21. Düzce merkezden ben ali. selamun aleyküm web siten ciddiyim dikkat çekici, tebrikler 28-08-2020 05:46:28

  22. Merhabalar web siten süper ötesi çok güzel, teraziye tıkladım

  23. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm sayfan inan ki çok iyi, linkedinde paylaştım

  24. Uşak merkezden ben Aylin. Slm sayfa gerçekten güzel, facebookta paylaştım 05-09-2020 17:27:30

  25. Selamın aleyküm siten cidden hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  26. Sinop merkezden ben mehmet. Selam herkese web sitesi gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım 14-09-2020 13:33:42

  27. Batman merkezden ben gaye. Selamın aleyküm web sitesi yeminle çok iyi, tebrikler 18-09-2020 13:21:54

  28. Yozgat merkezden ben gaye. Merhabalar sayfan cidden çok iyi, tebrikler 21-09-2020 13:44:34

  29. Selamlar sayfanız valla hayran bıraktı, tebrikler

  30. Gaziantep merkezden ben ziya. selamun aleyküm sayfa valla güzel, şukuladım 02-10-2020 13:10:15

  31. Tunceli merkezden ben mehmet. Merhaba siteniz cidden hayran edici, teraziye tıkladım 04-10-2020 19:47:53

  32. Bitlis merkezden ben mehmet. Merhaba herkese bu web sitesi inanki dikkat çekici, teşekkürler 14-10-2020 00:05:45

  33. Ankara merkezden ben memo. Merhabalar web sitesi yeminle çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 26-10-2020 23:47:08

  34. Burdur dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Merhabalar bu web sitesi yeminle dikkat çekici, teşekkürler , memo – 470

  35. merhaba arkadaşlar sayfanız valla çok güzel, teşekkürler

  36. Muğla merkezden ben banu. Selam herkese paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, teşekkürler 27-10-2020 00:07:32

  37. elif yılmaz Reply

    Balıkesir merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web siteniz harbiden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 27-10-2020 00:23:53

  38. Elazığ dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Selamlar web siten ciddiyim hayran bıraktı, sağolun , ahmet – 227

  39. Merhabalar paylaşımınız inan ki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  40. Artvin merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web sitesi harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım 27-10-2020 00:37:11

  41. Kars dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . selam arkadaşlar sayfa valla hayran bıraktı, sağolun , emin – 175

  42. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Mrb sayfan ciddiyim hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ali – 198

  43. Kırşehir merkezden ben ali. Merhaba sayfanız inanki iyi, sağolun 27-10-2020 01:05:01

  44. selam arkadaşlar siten inanki ilgi uyandırıcı, tebrikler

  45. Bingöl dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . selam arkadaşlar sayfanız inanılmaz hayran bıraktı, saolun , ali – 326

  46. Kahramanmaraş merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 27-10-2020 01:40:01

  47. Yozgat dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Mrb paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , Aylin – 288

  48. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız harbiden çok güzel, twitter da paylaştım , Gürbüz – 389

  49. Selam sayfan valla çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  50. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Selam paylaşım harbiden çok hoşuma gitti, teşekkürler , ali – 473

  51. Siirt merkezden ben Aylin. Merhaba sayfanız ciddiyim hayran edici, face de paylaştım 27-10-2020 03:01:10

  52. selamun aleyküm sayfanız cidden dikkat çekici, şukuladım

  53. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz vallaha iyi, sağolun , mehmet – 102

  54. Bingöl dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Merhaba paylaşım vallaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , hatice – 138

  55. Gümüşhane merkezden ben Emine. Mrb web siteniz gerçekten çok iyi, teraziye tıkladım 27-10-2020 03:46:01

  56. elif yılmaz Reply

    Şanlıurfa merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm paylaşımın vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 27-10-2020 03:50:22

  57. Çanakkale dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Merhabalar paylaşım süper ötesi güzel, twitter da paylaştım , Emine – 181

  58. Eskişehir dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Slm paylaşım inanki dikkatimi çekti, saolun , Emine – 104

  59. Edirne merkezden ben . Merhaba siten valla çok hoşuma gitti, sağolun 27-10-2020 04:08:48

  60. Gürbüz Reply

    Yalova merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşım gerçekten çok güzel, teşekkürler 27-10-2020 04:09:06

  61. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın ciddiyim ilgi uyandırıcı, sağolun , Aylin – 314

  62. Kırıkkale dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . selamun aleyküm web siten inanılmaz dikkat çekici, teraziye tıkladım , ali – 289

  63. İstanbul dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Merhaba paylaşımınız süper ötesi mükemmel, face de paylaştım , mehmet – 38

  64. Merhaba herkese bu web sitesi inanılmaz hayran edici, teşekkürler

  65. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın valla çok iyi, face de paylaştım , ahmet – 221

  66. Selam herkese paylaşımın harbiden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  67. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım yeminle çok güzel, facebookta paylaştım , ali – 154

  68. Slm paylaşımınız gerçekten dikkat çekici, teraziye tıkladım

  69. Merhabalar paylaşımın vallaha billaha iyi, face de paylaştım

  70. Çorum dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Merhaba paylaşımın vallaha billaha hoşuma gitti, sağolun , ziya – 458

  71. Kahramanmaraş merkezden ben hatice. Merhabalar siteniz vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 01-12-2020 03:04:30

  72. Hatay dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . selam arkadaşlar siteniz yeminle güzel, tebrikler , mehmet – 346

  73. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz gerçekten mükemmel, sağolun , ali – 318

  74. Gürbüz Reply

    Amasya merkezden ben Gürbüz. Merhaba paylaşımınız yeminle ilgi uyandırıcı, saolun 09-12-2020 23:38:00

  75. Rize dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Selamın aleyküm sayfa inanki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , memo – 98

  76. Kilis merkezden ben ali. selamun aleyküm siteniz cidden hayran edici, sosyal medyada paylaştım 15-12-2020 22:54:20

  77. Gürbüz Reply

    Merhabalar sayfanız cidden çok iyi, face de paylaştım

  78. Ankara dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Mrb bu web sitesi inan ki mükemmel, şukuladım , ali – 436

  79. Rize dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Slm web sitesi cidden çok hoşuma gitti, şukuladım , mehmet – 174

  80. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. selamun aleyküm web siten yeminle hayran bıraktı, saolun , emin – 358

  81. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi gerçekten iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 33

  82. Batman merkezden ben ali. Selamlar paylaşımınız inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 14-01-2021 05:31:30

  83. Selam herkese sayfanız gerçekten hayran edici, tebrikler

  84. Antalya dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Merhabalar web siten inanılmaz çok güzel, saolun , – 83

  85. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Slm paylaşımınız gerçekten dikkatimi çekti, tebrikler , elif yılmaz – 279

  86. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Slm siten cidden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , gaye – 160

  87. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Selam paylaşımınız inan ki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 141

  88. Selamın aleyküm sayfan süper ötesi dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  89. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Merhaba web siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, teşekkürler , Emine – 25

  90. Sivas dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Selam siteniz inan ki hayran edici, teraziye tıkladım , emin – 217

  91. Afyon merkezden ben Hasan. merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi güzel, teşekkürler 27-01-2021 08:01:46

  92. Selamlar web siten vallaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  93. Merhaba web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, sağolun

  94. elif yılmaz Reply

    Bilecik dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Selamın aleyküm web siteniz inanki çok güzel, saolun , elif yılmaz – 409

  95. Gürbüz Reply

    Selam sayfanız inanılmaz çok güzel, facebookta paylaştım

  96. Samsun dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Mrb web siteniz ciddiyim iyi, sağolun , mehmet – 60

  97. Bilecik merkezden ben banu. Selamlar paylaşımınız ciddiyim dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 31-01-2021 21:14:49

  98. elif yılmaz Reply

    Burdur merkezden ben elif yılmaz. Slm siteniz inan ki iyi, linkedinde paylaştım 01-02-2021 04:33:31

  99. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. selam arkadaşlar siten gerçekten ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 381

  100. Sivas merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 05-02-2021 03:52:22

  101. Kastamonu dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Merhabalar siten inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 60

  102. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha hayran edici, saolun , elif yılmaz – 468

  103. elif yılmaz Reply

    Iğdır dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . merhaba arkadaşlar paylaşım gerçekten hayran bıraktı, şukuladım , elif yılmaz – 107

  104. Bilecik dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Selam herkese paylaşım cidden dikkatimi çekti, face de paylaştım , emin – 493

  105. Gaziantep dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi dikkatimi çekti, sağolun , emin – 235

  106. Ardahan merkezden ben hatice. selam arkadaşlar web sitesi harbiden dikkat çekici, saolun 18-02-2021 20:09:10

  107. Siirt dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Merhaba herkese siteniz süper ötesi çok güzel, linkedinde paylaştım , memo – 192

  108. Eskişehir merkezden ben . Merhaba herkese sayfanız inan ki hoşuma gitti, twitter da paylaştım 21-02-2021 12:45:12

  109. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, saolun , hatice – 169

  110. Gürbüz Reply

    Selamlar siteniz gerçekten mükemmel, facebookta paylaştım

  111. selam arkadaşlar web siteniz yeminle mükemmel, şukuladım

  112. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Mrb web sitesi yeminle hoşuma gitti, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 226

  113. Selamlar siteniz inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  114. Hakkari dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Slm siten valla hoşuma gitti, face de paylaştım , gaye – 86

  115. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz çok güzel, şukuladım , ahmet – 212

  116. Bingöl merkezden ben Aylin. selamun aleyküm web sitesi gerçekten mükemmel, teşekkürler 03-04-2021 23:41:21

  117. Selamlar sayfan inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  118. Rize merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfa ciddiyim çok iyi, facebookta paylaştım 07-04-2021 15:34:34

  119. Sakarya merkezden ben gaye. selamun aleyküm sayfa cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 07-04-2021 15:34:37

  120. Merhaba herkese paylaşımınız süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım

  121. Denizli dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Merhaba siten süper ötesi çok iyi, sağolun , ali – 321

  122. Selam sayfa valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  123. elif yılmaz Reply

    Eskişehir dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . selamun aleyküm sayfa gerçekten dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 225

  124. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Selam sayfan yeminle ilgi uyandırıcı, şukuladım , Hasan – 414

  125. Selamın aleyküm web sitesi vallaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  126. Şırnak dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Selam web siteniz vallaha hayran edici, şukuladım , memo – 343

  127. Nevşehir merkezden ben . Merhaba web sitesi valla çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 07-04-2021 15:35:03

  128. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa vallaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , gaye – 285

  129. Rize merkezden ben emin. selam arkadaşlar web siteniz cidden çok iyi, facebookta paylaştım 07-04-2021 15:35:09

  130. Nevşehir dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Mrb sayfan valla mükemmel, şukuladım , ali – 203

  131. Şırnak dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Selam bu web sitesi süper ötesi dikkat çekici, saolun , memo – 362

  132. Mardin dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Slm web siten inan ki çok güzel, saolun , – 381

  133. Çankırı merkezden ben emin. Selamlar web siten inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 07-04-2021 15:35:22

  134. Manisa dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . selam arkadaşlar siten yeminle çok iyi, sosyal medyada paylaştım , hatice – 21

  135. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten vallaha billaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , – 82

  136. Gürbüz Reply

    Zonguldak dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Selamlar sayfa inanılmaz güzel, facebookta paylaştım , Gürbüz – 245

  137. Tunceli merkezden ben ziya. Merhaba sayfanız vallaha hayran edici, şukuladım 07-04-2021 15:35:36

  138. Isparta merkezden ben ahmet. Selamlar siten vallaha billaha hayran edici, face de paylaştım 07-04-2021 15:35:39

  139. Zonguldak dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . merhaba arkadaşlar siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, şukuladım , ahmet – 419

  140. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan ciddiyim dikkatimi çekti, face de paylaştım , memo – 105

  141. merhaba arkadaşlar siten vallaha güzel, şukuladım

  142. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Slm web siten ciddiyim çok hoşuma gitti, sağolun , Gürbüz – 73

  143. Yalova dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Selam herkese paylaşımınız ciddiyim çok iyi, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 497

  144. Niğde merkezden ben Emine. Selam herkese sayfan inanki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 07-04-2021 15:36:00

  145. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, saolun

  146. Trabzon merkezden ben ali. selamun aleyküm sayfa süper ötesi dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 07-04-2021 15:36:08

  147. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Selam herkese sayfa inan ki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 387

  148. Şırnak merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfanız ciddiyim çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 16-04-2021 22:50:27

  149. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Merhaba sayfa gerçekten hoşuma gitti, teraziye tıkladım , hatice – 297

  150. Artvin merkezden ben hatice. Merhaba herkese sayfa süper ötesi çok iyi, şukuladım 27-04-2021 17:57:24

  151. Giresun merkezden ben ahmet. selamun aleyküm paylaşımınız inan ki dikkatimi çekti, teşekkürler 01-05-2021 08:24:45

  152. Erzincan merkezden ben ahmet. Merhaba paylaşım yeminle dikkat çekici, tebrikler 04-05-2021 15:29:44

  153. Bayburt dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Selamın aleyküm paylaşımınız cidden hoşuma gitti, sağolun , gaye – 393

  154. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Merhaba siten valla hayran bıraktı, twitter da paylaştım , banu – 26

  155. Merhaba sayfan ciddiyim hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  156. Giresun dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . selamun aleyküm web siteniz harbiden çok iyi, saolun , Aylin – 221

  157. elif yılmaz Reply

    Giresun merkezden ben elif yılmaz. Mrb web sitesi gerçekten hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 09-05-2021 16:52:23

  158. Ardahan merkezden ben ali. Mrb bu web sitesi cidden dikkatimi çekti, face de paylaştım 12-05-2021 06:13:24

  159. elif yılmaz Reply

    Tunceli dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Merhaba herkese sayfan süper ötesi dikkat çekici, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 185

  160. Tokat merkezden ben Hasan. Selam herkese paylaşımınız gerçekten hayran bıraktı, twitter da paylaştım 19-05-2021 13:49:14

  161. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Mrb sayfanız cidden dikkat çekici, twitter da paylaştım , hatice – 290

  162. İzmir dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . merhaba arkadaşlar sayfa yeminle ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 189

  163. elif yılmaz Reply

    Diyarbakır dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . merhaba arkadaşlar web siten inan ki çok güzel, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 37

  164. Siirt dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Merhaba bu web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, tebrikler , emin – 487

  165. Bu konu : ” Belki burada bir şey vardır. ” çok güzel. Selam web siten harbiden güzel, twitter da paylaştım , Hasan – 53

  166. elif yılmaz Reply

    Ankara merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfan valla çok hoşuma gitti, şukuladım 04-06-2021 01:10:42

  167. Gaziantep dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . selam arkadaşlar web sitesi harbiden güzel, linkedinde paylaştım , Aylin – 177

  168. selam arkadaşlar web siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  169. Rize dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Slm web sitesi gerçekten çok iyi, teraziye tıkladım , banu – 86

  170. elif yılmaz Reply

    Bingöl dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Selam siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 41

  171. Tokat dan kimler var. Belki burada bir şey vardır. . Selamlar sayfa vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım , banu – 139

  172. Nevşehir merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar sayfan inanki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 12-06-2021 00:19:52

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link