Son zamanlarda yaşanan olaylar, muhafazakar bir düşünme zihnini büyük ölçüde desteklemeye çalışıyor. Bir azınlık grubu, spor ve sosyal medya şahsiyetlerinin karşı duruş sergileyen, eleştiren ve faşist bir hükümete benzeyen şeye açıkça isyan eden protestoları: Kazanmak için istikrar ve tutarlılık vaat edecek daha muhafazakar bir aday için fazlasıyla hazır görünüyor.

Başkanın başkaları tarafından bir şeyler yapmak için güçlü bir şekilde silahlanacağından bağımsız olarak anlıyorum … ama bu muhafazakar platform en azından bana kazanan bir at gibi görünüyor.

Author

69 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Tekirdağ merkezden ben elif yılmaz. Selamlar siteniz ciddiyim hayran bıraktı, facebookta paylaştım 28-08-2020 10:09:57

  2. Çankırı merkezden ben mehmet. Merhaba web sitesi vallaha çok iyi, teraziye tıkladım 28-08-2020 10:54:18

  3. Yozgat merkezden ben ziya. Slm web sitesi gerçekten iyi, facebookta paylaştım 28-08-2020 19:30:22

  4. Selam web siten gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  5. Gürbüz Reply

    Selamlar paylaşımın inanılmaz hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  6. Bartın merkezden ben mehmet. Mrb web siten yeminle hoşuma gitti, tebrikler 08-09-2020 00:23:30

  7. Mrb bu web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  8. Aksaray merkezden ben Emine. Selam herkese paylaşım süper ötesi güzel, saolun 18-09-2020 13:00:26

  9. Selamın aleyküm web siten ciddiyim hayran bıraktı, teşekkürler

  10. elif yılmaz Reply

    Kırklareli merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar sayfanız inan ki iyi, facebookta paylaştım 23-09-2020 12:36:02

  11. Gürbüz Reply

    Selam sayfanız vallaha billaha mükemmel, tebrikler

  12. Selamlar siteniz inanılmaz çok iyi, facebookta paylaştım

  13. elif yılmaz Reply

    Artvin merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, sağolun 10-10-2020 07:55:28

  14. Gürbüz Reply

    Yalova dan kimler var. Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. . Merhaba bu web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 393

  15. Konya dan kimler var. Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. . Selam web siteniz süper ötesi iyi, teşekkürler , gaye – 385

  16. selamun aleyküm sayfa inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  17. Bu konu : ” Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın süper ötesi dikkat çekici, face de paylaştım , gaye – 242

  18. Manisa dan kimler var. Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. . Selamlar bu web sitesi yeminle dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , emin – 347

  19. Gürbüz Reply

    Niğde dan kimler var. Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. . Selam herkese paylaşımınız vallaha mükemmel, twitter da paylaştım , Gürbüz – 305

  20. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. ” çok güzel. Mrb siteniz inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Gürbüz – 45

  21. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. ” çok güzel. Merhaba herkese web siten yeminle iyi, facebookta paylaştım , Gürbüz – 163

  22. merhaba arkadaşlar sayfa ciddiyim dikkat çekici, face de paylaştım

  23. Eskişehir dan kimler var. Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. . Merhaba herkese siten vallaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 368

  24. Amasya merkezden ben emin. selamun aleyküm web siten gerçekten mükemmel, tebrikler 08-12-2020 22:54:15

  25. Selam web sitesi harbiden çok güzel, twitter da paylaştım

  26. Selam herkese siten vallaha çok güzel, face de paylaştım

  27. selamun aleyküm siten yeminle hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  28. Bu konu : ” Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. ” çok güzel. Slm paylaşımın vallaha billaha çok hoşuma gitti, saolun , ali – 471

  29. selamun aleyküm paylaşım gerçekten hayran edici, şukuladım

  30. Bu konu : ” Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. ” çok güzel. selamun aleyküm sayfa valla hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 323

  31. Bu konu : ” Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden güzel, sağolun , – 393

  32. Ankara merkezden ben Hasan. Merhabalar web siten gerçekten hayran edici, teraziye tıkladım 08-01-2021 21:21:16

  33. Merhaba web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  34. Bu konu : ” Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımın cidden hayran edici, teraziye tıkladım , gaye – 395

  35. selam arkadaşlar siteniz valla dikkat çekici, facebookta paylaştım

  36. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. ” çok güzel. Selamlar siten vallaha güzel, face de paylaştım , Gürbüz – 100

  37. merhaba arkadaşlar web sitesi harbiden dikkat çekici, facebookta paylaştım

  38. Sakarya merkezden ben doruk. Merhaba web siteniz harbiden çok güzel, teraziye tıkladım 03-02-2021 16:54:31

  39. Bu konu : ” Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımınız valla dikkatimi çekti, şukuladım , banu – 339

  40. Tunceli dan kimler var. Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. . selam arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ali – 237

  41. Adana dan kimler var. Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. . Slm sayfan vallaha billaha çok iyi, sağolun , emin – 483

  42. Trabzon merkezden ben Aylin. Selamlar sayfanız ciddiyim mükemmel, saolun 20-02-2021 01:09:12

  43. Selamın aleyküm web siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, sağolun

  44. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha iyi, linkedinde paylaştım

  45. Şırnak dan kimler var. Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. . selamun aleyküm paylaşımınız gerçekten hayran bıraktı, saolun , mehmet – 142

  46. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. ” çok güzel. selamun aleyküm web siten vallaha hayran edici, facebookta paylaştım , Gürbüz – 146

  47. Konya merkezden ben ali. Selam web sitesi harbiden iyi, teşekkürler 06-03-2021 06:23:24

  48. Giresun merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfan valla çok güzel, teşekkürler 09-03-2021 15:53:03

  49. elif yılmaz Reply

    Bingöl merkezden ben elif yılmaz. Selam sayfa cidden dikkatimi çekti, face de paylaştım 15-03-2021 14:26:38

  50. Bu konu : ” Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. ” çok güzel. Selam herkese sayfan inanki güzel, saolun , hatice – 196

  51. Selamlar siteniz gerçekten hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  52. Gürbüz Reply

    Muş merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web siten inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım 05-04-2021 21:58:37

  53. Bursa merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşım ciddiyim iyi, sosyal medyada paylaştım 09-04-2021 14:53:22

  54. Bursa merkezden ben Hasan. Selamlar web sitesi harbiden hayran bıraktı, saolun 12-04-2021 06:54:25

  55. Isparta merkezden ben memo. Selam herkese sayfan gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım 13-04-2021 15:10:19

  56. Kütahya merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşımınız yeminle dikkatimi çekti, şukuladım 24-04-2021 10:16:30

  57. Bu konu : ” Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız cidden çok iyi, sağolun , Hasan – 349

  58. Bu konu : ” Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. ” çok güzel. Mrb bu web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, tebrikler , memo – 117

  59. Merhaba herkese siten süper ötesi hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  60. elif yılmaz Reply

    Çorum dan kimler var. Ben Amerikalı değilim, bu yüzden lütfen kenardan izleyen ve bu dövüşte payı olmayan biri olarak söylediklerimi alın. . merhaba arkadaşlar paylaşımınız inan ki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 411

  61. elif yılmaz Reply

    Balıkesir merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşımın yeminle çok güzel, şukuladım 09-05-2021 23:31:48

  62. Trabzon merkezden ben gaye. Slm siteniz vallaha çok iyi, linkedinde paylaştım 14-05-2021 14:29:47

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link