Aşıyı almamın tek yolu, iyi eğitimli askerlerden oluşan bir ekip beni bastırırsa, kötü bir doktor herif ya da şık, bir panoyla odaya gelir ve ben tutulurken hemşire Bertha zehri verir. .

İşte beklediğimiz isyan buydu. Bütün makineyi bize karşı kullandıkları yerde. Tek yapmamız gereken HAYIR demek. ÖNCE insanız!!! Laboratuvar fareleri değil!!! FDA onayı kimin umurunda, hepsi bu işte bize karşı ve ailelerimizin geleceğini ve sağlığını göz önünde bulundurmuyorlar. ABD insanları makineye karşı. Pes ETMEYİN. Diyabet, Kanser, HIV veya Grip için hiç bu kadar zorlanmadılar, liste uzun ve vücut sayısı gerçekten yüksek.

Lütfen beyler son durak biziz. Güçlü kalın ve Hayır Deyin.

ONE LOVE.

…lightworker7777 tarafından gönderildi
[comments]

31 Comments

  1. Bu konu : ” Ben İNSAN YARDIMIYIM! Ben PRO-CHOICE’ım! Ben PRO-LIFE’ım! ” çok güzel. Merhaba siteniz yeminle dikkatimi çekti, teşekkürler , Emine – 249

  2. Selam web siteniz inanki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  3. Şanlıurfa dan kimler var. Ben İNSAN YARDIMIYIM! Ben PRO-CHOICE’ım! Ben PRO-LIFE’ım! . selam arkadaşlar paylaşımınız valla mükemmel, twitter da paylaştım , banu – 321

  4. Aydın merkezden ben hatice. Merhaba web siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, tebrikler 12-08-2021 09:58:54

  5. Bu konu : ” Ben İNSAN YARDIMIYIM! Ben PRO-CHOICE’ım! Ben PRO-LIFE’ım! ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa yeminle hayran edici, tebrikler , ziya – 339

  6. Bu konu : ” Ben İNSAN YARDIMIYIM! Ben PRO-CHOICE’ım! Ben PRO-LIFE’ım! ” çok güzel. Merhabalar sayfanız ciddiyim hayran bıraktı, sağolun , ziya – 437

  7. selam arkadaşlar paylaşım valla çok iyi, twitter da paylaştım

  8. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Ben İNSAN YARDIMIYIM! Ben PRO-CHOICE’ım! Ben PRO-LIFE’ım! ” çok güzel. Selamlar paylaşım inan ki çok iyi, face de paylaştım , elif yılmaz – 199

  9. elif yılmaz Reply

    Kahramanmaraş dan kimler var. Ben İNSAN YARDIMIYIM! Ben PRO-CHOICE’ım! Ben PRO-LIFE’ım! . Merhabalar web sitesi inan ki mükemmel, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 399

  10. Batman merkezden ben gaye. Merhaba siten vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım 12-08-2021 10:15:11

  11. Bolu dan kimler var. Ben İNSAN YARDIMIYIM! Ben PRO-CHOICE’ım! Ben PRO-LIFE’ım! . Merhaba herkese paylaşımınız inanki çok güzel, teraziye tıkladım , ziya – 349

  12. Merhabalar sayfan süper ötesi ilgi uyandırıcı, şukuladım

  13. Isparta merkezden ben banu. selam arkadaşlar siten harbiden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 12-08-2021 10:23:21

  14. Elazığ merkezden ben memo. selamun aleyküm web siten vallaha dikkatimi çekti, şukuladım 12-08-2021 10:28:10

  15. Selamın aleyküm sayfanız gerçekten çok güzel, facebookta paylaştım

  16. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  17. Adıyaman dan kimler var. Ben İNSAN YARDIMIYIM! Ben PRO-CHOICE’ım! Ben PRO-LIFE’ım! . Merhabalar web siten valla iyi, facebookta paylaştım , ali – 112

  18. Selam paylaşım harbiden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  19. Slm siten harbiden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  20. Bu konu : ” Ben İNSAN YARDIMIYIM! Ben PRO-CHOICE’ım! Ben PRO-LIFE’ım! ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, saolun , ziya – 181

  21. Osmaniye merkezden ben ali. Merhabalar siteniz harbiden hayran edici, sosyal medyada paylaştım 24-08-2021 02:13:51

  22. Bu konu : ” Ben İNSAN YARDIMIYIM! Ben PRO-CHOICE’ım! Ben PRO-LIFE’ım! ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan ciddiyim dikkat çekici, teraziye tıkladım , hatice – 54

  23. elif yılmaz Reply

    Selam sayfan harbiden çok güzel, twitter da paylaştım

  24. Uşak merkezden ben banu. Merhaba herkese sayfa cidden iyi, face de paylaştım 30-08-2021 15:53:15

  25. Bilecik dan kimler var. Ben İNSAN YARDIMIYIM! Ben PRO-CHOICE’ım! Ben PRO-LIFE’ım! . selam arkadaşlar web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler , Gürbüz – 485

  26. Selamın aleyküm paylaşım yeminle çok iyi, facebookta paylaştım

  27. Bu konu : ” Ben İNSAN YARDIMIYIM! Ben PRO-CHOICE’ım! Ben PRO-LIFE’ım! ” çok güzel. Selam herkese sayfanız yeminle iyi, sağolun , memo – 1

  28. Selam web sitesi valla ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  29. Isparta dan kimler var. Ben İNSAN YARDIMIYIM! Ben PRO-CHOICE’ım! Ben PRO-LIFE’ım! . Slm paylaşım valla hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , doruk – 181

  30. Bu konu : ” Ben İNSAN YARDIMIYIM! Ben PRO-CHOICE’ım! Ben PRO-LIFE’ım! ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan inan ki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 353

Write A Comment