Kategoriler
Genel

Ben maddddddddd

Komplo değil * lütfen okuyun *

Burada Ontario’da, Emergancy State’in 12 Mayıs’a kadar yerinde kalması gerekiyordu. Bununla iyiydim, bu o kadar uzakta değil ve iyi olacağım.

Ancak (oldukça iyi bir iş çıkarmış olan Ford) kilitlenmeleri ve acil durumu 19 Mayıs’a kadar uzattı.

Bu beni Ontario vakalarında düştüğü için kızdırdı ve tekrar açmaya başlayabiliriz.

Okulların 4 Mayıs’ta yeniden açılması gerekiyordu, ama bunu 31 Mayıs’a kadar ittik. Hangi toplam bok buluyorum.

Söylediğim tek şey şimdi yeniden açmamız gerekiyor. Tüm işletmeler çok önemlidir ve eğer tekrar açmazsak, ekonomi boşa gidecektir.

Ben Jack ve bu mesajı onaylıyorum

“Ben maddddddddd” için 47 yanıt

Sakarya merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese web siteniz vallaha çok güzel, teraziye tıkladım 06-05-2020 17:59:35

Adana merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşım inan ki çok iyi, linkedinde paylaştım 07-05-2020 03:24:33

İstanbul merkezden ben gaye. Merhaba paylaşımın ciddiyim hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 11-05-2020 04:28:23

Yozgat merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese siteniz harbiden çok güzel, teşekkürler 13-05-2020 18:38:58

Çanakkale merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siteniz vallaha billaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 11:27:12

Gümüşhane merkezden ben doruk. selamun aleyküm siteniz yeminle çok iyi, sağolun 14-05-2020 11:27:16

Sakarya merkezden ben banu. Selam herkese paylaşımınız cidden mükemmel, sağolun 14-05-2020 11:27:26

Gaziantep merkezden ben gaye. selamun aleyküm siten inanki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 14-05-2020 11:27:31

Şırnak merkezden ben doruk. Selamın aleyküm web siteniz inanki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 14-05-2020 11:27:36

Kilis merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar siteniz inanılmaz hoşuma gitti, facebookta paylaştım 22-05-2020 01:02:46

Aydın merkezden ben doruk. Merhabalar sayfan vallaha mükemmel, linkedinde paylaştım 27-05-2020 14:53:45

Düzce merkezden ben banu. Merhaba paylaşımınız inanki çok iyi, linkedinde paylaştım 19-06-2020 16:29:57

Eskişehir merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web sitesi valla dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 07-07-2020 11:04:38

Düzce merkezden ben Emine. Selam paylaşım gerçekten dikkat çekici, facebookta paylaştım 11-07-2020 10:02:09

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir