Kategoriler
Genel

Bence edebi eylemler kongresi hakkında konuşmaktan ve senatonun dedikodu yapmak yerine her gün burada yer almasının iyi olacağını düşünüyorum. Carlin'in bütün lanet parayla kaçarken tartıştığımızdan bahsettiğini hatırlıyor musun? Her gün burada olan şey bu.

https://www.govtrack.us/congress/bills/

Önümüzdeki günlerde ev ve senato arasında 7 fatura var. Sizleri kırmaktan nefret ediyorum beyler ama boktan şey bizi hiçbir yere götüremez. Muhtemelen reddit'in bu altını mutlu bir şekilde içermesinin nedeni budur. Sonuç olarak, hiçbir şey üzerinde gerçek bir etkimiz yok.

Mevcut faturaları tartışmalı ve birbirimizi temsilcilerimizi aramaya ve bireysel olarak nasıl hissettiğimizi anlatmaya teşvik etmeliyiz. Kabul etmek zorunda değiliz. Bu, bizimle aynı fikirde olan kullanıcılara yumruk atmak yerine sadece yumruklarla çarpmak yerine düşüncelerimizle aktif olmakla ilgili.

Bir süreliğine değerli bir şey yapalım.

“Bence edebi eylemler kongresi hakkında konuşmaktan ve senatonun dedikodu yapmak yerine her gün burada yer almasının iyi olacağını düşünüyorum. Carlin'in bütün lanet parayla kaçarken tartıştığımızdan bahsettiğini hatırlıyor musun? Her gün burada olan şey bu.” için 49 yanıt

Tokat merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar web siten inan ki dikkat çekici, teraziye tıkladım 17-12-2019 14:47:52

Kahramanmaraş merkezden ben elif yılmaz. Merhaba bu web sitesi cidden hayran edici, sağolun 20-12-2019 07:02:15

Niğde merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfan harbiden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 20-12-2019 07:02:17

Yozgat merkezden ben Emine. Selamlar paylaşımın cidden hoşuma gitti, twitter da paylaştım 20-12-2019 07:02:19

Bartın merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar web siteniz cidden iyi, saolun 02-01-2020 19:06:40

Diyarbakır merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfanız harbiden dikkatimi çekti, tebrikler 04-01-2020 12:51:06

Kars merkezden ben mehmet. Merhaba herkese sayfanız yeminle hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 25-01-2020 21:16:20

Uşak merkezden ben gaye. Selamlar siten gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 07-02-2020 08:51:31

Karabük merkezden ben elif yılmaz. Slm sayfa vallaha billaha güzel, teşekkürler 07-02-2020 19:25:20

Bartın merkezden ben ahmet. Mrb sayfa inan ki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 09-02-2020 19:55:27

Adana merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşım cidden mükemmel, linkedinde paylaştım 13-02-2020 04:11:47

Artvin merkezden ben Gürbüz. Selamlar web siteniz vallaha billaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım 13-02-2020 19:29:12

Muğla merkezden ben mehmet. Selam paylaşımınız vallaha billaha çok iyi, sağolun 21-02-2020 12:52:03

Karabük merkezden ben doruk. Selam paylaşımın süper ötesi güzel, linkedinde paylaştım 15-03-2020 14:46:08

Samsun merkezden ben gaye. Selam siten cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 18-03-2020 04:51:00

Kars merkezden ben ali. Selamlar bu web sitesi valla iyi, facebookta paylaştım 24-03-2020 00:10:54

Mardin merkezden ben ziya. Selam herkese web siten inan ki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 24-03-2020 17:52:00

Amasya merkezden ben mehmet. Selam sayfan süper ötesi dikkatimi çekti, tebrikler 01-04-2020 03:02:53

Tokat merkezden ben elif yılmaz. Merhaba siten inanki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 05-04-2020 06:23:59

Bitlis merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfa ciddiyim iyi, facebookta paylaştım 05-04-2020 20:56:01

Iğdır merkezden ben mehmet. Slm paylaşımınız cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 08-04-2020 03:34:34

Gümüşhane merkezden ben banu. Merhaba herkese sayfanız valla çok iyi, face de paylaştım 10-04-2020 04:08:22

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir