Kategoriler
Genel

Bence esrarı yasallaştırmak, hükümetin bizi kalan şikayetlere sokmaya çalışıyor olduğunu düşünüyorum.

Bunu düşün. Esrarı, şu anda esrar alanlarına sahip geniş millenial nüfuslu eyaletlerde yasallaştırıyorlar. Bazı insanlar, çoğu olmasalar da, ülkemizde olup bitenleri kabul edecek ve politik olarak aktif olmak yerine sigara içeceklerini hissediyorum.

“Bence esrarı yasallaştırmak, hükümetin bizi kalan şikayetlere sokmaya çalışıyor olduğunu düşünüyorum.” için 111 yanıt

Sakarya merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar paylaşım valla çok iyi, twitter da paylaştım 14-12-2019 12:42:50

Şırnak merkezden ben ahmet. Merhabalar sayfanız valla dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 16-12-2019 01:32:15

Amasya merkezden ben ziya. Selam herkese web siten vallaha billaha çok iyi, linkedinde paylaştım 20-12-2019 06:57:03

Adıyaman merkezden ben elif yılmaz. Merhaba web siteniz valla dikkatimi çekti, şukuladım 20-12-2019 06:57:04

Karaman merkezden ben doruk. selamun aleyküm sayfanız vallaha billaha hayran bıraktı, şukuladım 26-12-2019 00:32:11

Konya merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfa inanılmaz dikkat çekici, face de paylaştım 28-12-2019 12:55:22

Kayseri merkezden ben doruk. Merhabalar web sitesi harbiden çok güzel, face de paylaştım 19-01-2020 21:32:05

Trabzon merkezden ben ziya. Selam web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım 30-01-2020 11:51:24

Düzce merkezden ben ziya. Selamın aleyküm paylaşım ciddiyim çok güzel, teşekkürler 02-02-2020 18:00:31

Diyarbakır merkezden ben mehmet. Selamlar bu web sitesi vallaha billaha güzel, teşekkürler 07-02-2020 07:40:35

Adana merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siten vallaha billaha hayran bıraktı, face de paylaştım 08-02-2020 01:12:04

Şırnak merkezden ben Emine. Selam siten cidden dikkat çekici, twitter da paylaştım 08-02-2020 02:46:41

Bingöl merkezden ben Emine. Selamlar bu web sitesi ciddiyim mükemmel, şukuladım 08-02-2020 03:18:21

Ardahan merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 09-02-2020 20:11:43

Kastamonu merkezden ben Emine. Selam siteniz ciddiyim çok güzel, teraziye tıkladım 14-02-2020 15:48:56

Burdur merkezden ben Emine. selamun aleyküm paylaşımın yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 14-02-2020 20:32:56

Aydın merkezden ben ali. Slm paylaşımınız inanılmaz çok güzel, face de paylaştım 14-02-2020 20:42:42

Yalova merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfa inanılmaz ilgi uyandırıcı, şukuladım 22-02-2020 17:14:43

Kayseri merkezden ben doruk. selamun aleyküm sayfan inanki dikkat çekici, twitter da paylaştım 24-02-2020 05:16:31

Kocaeli merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm web siten inanılmaz çok güzel, saolun 24-02-2020 15:11:21

Muş merkezden ben ziya. Merhabalar siteniz cidden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 25-02-2020 01:23:16

Karabük merkezden ben banu. Merhaba paylaşım valla çok güzel, facebookta paylaştım 28-02-2020 16:59:31

Çorum merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten hayran bıraktı, şukuladım 16-03-2020 15:32:13

Tunceli merkezden ben mehmet. Selamlar web siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 16-03-2020 15:38:06

Adana merkezden ben ziya. Slm sayfan valla dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 17-03-2020 15:45:33

Muş merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese paylaşımın harbiden mükemmel, saolun 22-03-2020 05:15:23

Giresun merkezden ben doruk. Selamlar web sitesi cidden çok güzel, tebrikler 01-04-2020 16:59:53

Muş merkezden ben Aylin. Merhaba sayfanız süper ötesi çok iyi, face de paylaştım 02-04-2020 22:36:31

Konya merkezden ben doruk. Merhaba herkese siten cidden çok iyi, teraziye tıkladım 09-04-2020 17:59:29

Uşak merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımın inanki iyi, teraziye tıkladım 15-04-2020 14:31:20

Bayburt merkezden ben doruk. Selamlar bu web sitesi vallaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 17-04-2020 15:31:39

Samsun merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfanız vallaha dikkatimi çekti, teşekkürler 19-04-2020 00:19:38

Nevşehir merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşım yeminle çok hoşuma gitti, tebrikler 20-04-2020 01:14:02

Konya merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımın yeminle dikkat çekici, sağolun 28-04-2020 20:23:24

Kahramanmaraş merkezden ben doruk. Selamlar paylaşım valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 30-04-2020 01:24:43

İzmir merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşımın gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 06-05-2020 11:03:26

Afyon merkezden ben mehmet. selamun aleyküm sayfa vallaha ilgi uyandırıcı, sağolun 06-05-2020 20:25:36

Eskişehir merkezden ben Aylin. Slm bu web sitesi inan ki dikkat çekici, teraziye tıkladım 07-05-2020 20:41:57

Bitlis merkezden ben doruk. Selamlar sayfa vallaha billaha çok hoşuma gitti, sağolun 07-05-2020 21:15:02

Antalya merkezden ben doruk. Merhabalar sayfan harbiden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 11-05-2020 19:32:00

Ardahan merkezden ben ahmet. Selam siten inan ki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 14-05-2020 10:35:36

Adıyaman merkezden ben gaye. Selam bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, şukuladım 16-05-2020 08:30:38

Denizli merkezden ben Emine. Slm paylaşımın vallaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 07-06-2020 07:44:26

Adıyaman merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar sayfanız cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 28-06-2020 07:49:32

Artvin merkezden ben gaye. selam arkadaşlar siteniz gerçekten hoşuma gitti, şukuladım 01-07-2020 23:21:46

Muş merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşımın süper ötesi güzel, teraziye tıkladım 02-07-2020 05:09:44

Tekirdağ merkezden ben ahmet. Merhabalar siten inan ki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 21-07-2020 20:11:00

Mersin merkezden ben ahmet. Merhaba herkese sayfanız süper ötesi hayran bıraktı, şukuladım 30-07-2020 11:23:54

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir