Bence öğrenci kredileriyle yakında gerçekten bir şey olacak (iptal / azaltma / vb.)

Bu yüzden, öğrenci kredilerini iptal etmesi için Biden’a baskı yapıldığını gördüm. Normalde bunu boşa çıkarırdım, çünkü öğrenci kredileri sonsuza dek konuşulan bir şeydi ve kesinlikle sıfır eylem gerçekleştirildi. Ekonomiyi ezen salgına rağmen, umut ölçüm hiç yükselmedi.

Ancak dün öğrenci kredisi sağlayıcımdan bir telefon aldım. (Sağlayıcımın beni bundan önce kelimenin tam anlamıyla aramamış olduğunu belirtmek gerekir.) Sözüm ona şu anda% 0 faiz olduğu için, borcumu daha etkin bir şekilde azaltabilmem için beni kredimden ödeme yapmaya şiddetle teşvik ediyorlardı. Bu doğru ve düşünüyorum da belki beni açgözlü yüreklerinin iyiliğinden aradılar.

Ama … buna inanmıyorum. Öncelikle, insanların% 0 oranında ödeme yapması onların çıkarına (ha) değildir … Yani, bizim sahip olmadığımız içeriden bilgilere sahip olmadıkları sürece.

Öğrenci kredisi şirketlerinin kredilerin iptal edileceğini / azaltılacağını bilmeleri ve şimdi insanların gitmeden önce ödemelerini sağlamak için çabalamaları mümkün.

Bütün bunlar çoğunlukla bir önseziye dayanıyor … Yani bilmiyorum. Hiçbir şey olmayabilir.

This Post Has 18 Comments

  1. memo

    Aydın merkezden ben memo. Merhaba herkese sayfanız cidden dikkatimi çekti, sağolun 04-02-2021 21:44:33

  2. ali

    Bu konu : ” Bence öğrenci kredileriyle yakında gerçekten bir şey olacak (iptal / azaltma / vb.) ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz harbiden hayran bıraktı, facebookta paylaştım , ali – 222

  3. hatice

    Bu konu : ” Bence öğrenci kredileriyle yakında gerçekten bir şey olacak (iptal / azaltma / vb.) ” çok güzel. Mrb sayfan cidden çok hoşuma gitti, sağolun , hatice – 361

  4. ali

    Isparta merkezden ben ali. Selam siteniz cidden güzel, twitter da paylaştım 04-02-2021 22:25:20

  5. hatice

    Artvin merkezden ben hatice. Selam bu web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, saolun 04-02-2021 23:02:57

  6. doruk

    Merhabalar siten inan ki iyi, teraziye tıkladım

  7. Emine

    Sinop merkezden ben Emine. Selam paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 05-02-2021 02:11:11

  8. ziya

    Giresun merkezden ben ziya. selamun aleyküm web siten gerçekten hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 05-02-2021 02:42:38

  9. mehmet

    Konya merkezden ben mehmet. Mrb paylaşım inan ki güzel, sosyal medyada paylaştım 05-02-2021 02:43:04

  10. emin

    Hakkari dan kimler var. Bence öğrenci kredileriyle yakında gerçekten bir şey olacak (iptal / azaltma / vb.) . Merhaba herkese paylaşım valla çok iyi, teraziye tıkladım , emin – 155

  11. hatice

    Selamlar paylaşım valla hayran edici, linkedinde paylaştım

  12. Gürbüz

    Karaman merkezden ben Gürbüz. Merhabalar siteniz inan ki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 09-02-2021 17:05:02

  13. doruk

    selamun aleyküm web siten harbiden iyi, face de paylaştım

  14. Anonim

    Bu konu : ” Bence öğrenci kredileriyle yakında gerçekten bir şey olacak (iptal / azaltma / vb.) ” çok güzel. Slm sayfa gerçekten dikkat çekici, şukuladım , – 248

  15. hatice

    Uşak dan kimler var. Bence öğrenci kredileriyle yakında gerçekten bir şey olacak (iptal / azaltma / vb.) . Slm sayfan inanki çok güzel, facebookta paylaştım , hatice – 250

  16. Hasan

    Mrb bu web sitesi vallaha iyi, sağolun

  17. memo

    Giresun merkezden ben memo. selamun aleyküm sayfa harbiden çok güzel, face de paylaştım 30-03-2021 13:29:17

  18. Anonim

    Selamlar bu web sitesi inanki çok güzel, tebrikler

Bir cevap yazın