Kategoriler
Genel

Benim felsefem

Dünya berbat. Ne olmuş yani? Her zaman berbattı. İnsanlar her zaman onu açmaya çalıştı. İnsanlar hala iyidir, bunu gerçek hayatta yabancılarla konuşarak öğrenirsiniz. Hepsi kıyamet ve kasvet değil. Öyleyse neden umursuyorsun? 50’lerden beri 3. Dünya Savaşı’nın eşiğinde bulunuyoruz. Hayat bundan en iyi şekilde yararlanamayacak kadar kısa.

… The_real_TB12 tarafından gönderildi
[comments]

“Benim felsefem” için 30 yanıt

İzmir merkezden ben ziya. Selam web sitesi vallaha billaha çok güzel, teraziye tıkladım 16-06-2020 01:20:57

Kırşehir merkezden ben mehmet. Selamlar sayfan gerçekten iyi, twitter da paylaştım 29-06-2020 05:57:29

Nevşehir merkezden ben ahmet. Selam herkese web sitesi süper ötesi çok iyi, teşekkürler 07-07-2020 19:17:25

Şanlıurfa merkezden ben banu. selam arkadaşlar paylaşım süper ötesi güzel, sağolun 08-07-2020 04:39:47

Çankırı merkezden ben elif yılmaz. Merhaba sayfan vallaha billaha güzel, tebrikler 16-07-2020 18:08:57

Kırıkkale merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar web siteniz harbiden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 27-07-2020 08:08:07

Kırıkkale merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese web sitesi cidden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 18-08-2020 04:48:56

Çorum merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese web sitesi valla çok güzel, sosyal medyada paylaştım 18-08-2020 15:51:42

Uşak merkezden ben doruk. Mrb paylaşımın vallaha iyi, twitter da paylaştım 09-09-2020 00:42:15

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir