Benim Gerçek John Lear Röportaj Yaş “Komploların Vaftiz babası”

https://www.youtube.com/watch?v=fw09BUvmx7E

Bu onun favorilerimden biri.

Bununla birlikte, insanların onun hakkında ne düşündüğünü merak ediyorum. Bence çok içtenlikle karşımıza çıkıyor. Ve her zaman gördüğüm diğer konuların aksine, duymak istediğim konuları ayrıntılı olarak inceliyor. Göründüğü kadar güvenilir mi?

… discusking tarafından gönderildi
[comments]

“Benim Gerçek John Lear Röportaj Yaş “Komploların Vaftiz babası”” üzerine 72 yorum

  1. Nevşehir merkezden ben Gürbüz. Selam sayfanız ciddiyim iyi, linkedinde paylaştım 14-04-2020 08:42:42

    Cevapla
  2. Denizli merkezden ben Emine. Merhabalar sayfan ciddiyim hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 14-04-2020 08:42:55

    Cevapla
  3. Zonguldak merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşımın yeminle çok güzel, teşekkürler 14-04-2020 08:56:51

    Cevapla
  4. Muş merkezden ben doruk. Merhabalar web siteniz süper ötesi çok güzel, sağolun 14-04-2020 08:58:01

    Cevapla
  5. Karabük merkezden ben gaye. Selam herkese web siteniz yeminle dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 15-04-2020 02:40:10

    Cevapla
  6. Diyarbakır merkezden ben Emine. Selamın aleyküm siteniz harbiden hayran bıraktı, sağolun 20-04-2020 07:58:32

    Cevapla
  7. Sakarya merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım 23-04-2020 04:54:19

    Cevapla
  8. İzmir merkezden ben banu. Merhaba herkese sayfa valla çok iyi, facebookta paylaştım 09-05-2020 01:32:42

    Cevapla
  9. Çankırı merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web sitesi vallaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 03-06-2020 19:06:09

    Cevapla
  10. İzmir merkezden ben mehmet. Selamlar siten cidden hayran bıraktı, facebookta paylaştım 05-06-2020 00:36:29

    Cevapla
  11. Malatya merkezden ben elif yılmaz. Mrb sayfa gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 22-06-2020 01:48:28

    Cevapla
  12. Kayseri merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar paylaşım valla mükemmel, linkedinde paylaştım 05-08-2020 04:11:51

    Cevapla
  13. Şanlıurfa merkezden ben Gürbüz. Merhaba paylaşım valla çok iyi, linkedinde paylaştım 12-08-2020 23:22:19

    Cevapla
  14. Mardin merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfanız yeminle çok hoşuma gitti, sağolun 07-09-2020 11:31:56

    Cevapla
  15. Sinop merkezden ben Emine. Slm siteniz ciddiyim hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 07-09-2020 22:27:17

    Cevapla
  16. Kastamonu merkezden ben elif yılmaz. Selam siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, şukuladım 08-09-2020 10:11:08

    Cevapla
  17. Denizli merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm bu web sitesi süper ötesi çok iyi, şukuladım 09-09-2020 07:12:05

    Cevapla
  18. Artvin merkezden ben elif yılmaz. Mrb siteniz valla hoşuma gitti, facebookta paylaştım 16-09-2020 23:49:41

    Cevapla
  19. Kastamonu merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşım süper ötesi güzel, sosyal medyada paylaştım 02-10-2020 11:33:15

    Cevapla
  20. Kilis merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm web siteniz inanılmaz mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 07-10-2020 17:28:46

    Cevapla
  21. Mardin dan kimler var. Benim Gerçek John Lear Röportaj Yaş “Komploların Vaftiz babası” . Slm siteniz gerçekten çok güzel, teraziye tıkladım , Gürbüz – 108

    Cevapla
  22. Bu konu : ” Benim Gerçek John Lear Röportaj Yaş “Komploların Vaftiz babası” ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımın inanki iyi, twitter da paylaştım , Hasan – 201

    Cevapla
  23. Bu konu : ” Benim Gerçek John Lear Röportaj Yaş “Komploların Vaftiz babası” ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi yeminle çok iyi, face de paylaştım , memo – 200

    Cevapla
  24. Bu konu : ” Benim Gerçek John Lear Röportaj Yaş “Komploların Vaftiz babası” ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , hatice – 289

    Cevapla
  25. Bu konu : ” Benim Gerçek John Lear Röportaj Yaş “Komploların Vaftiz babası” ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan süper ötesi dikkat çekici, şukuladım , ali – 257

    Cevapla
  26. Bu konu : ” Benim Gerçek John Lear Röportaj Yaş “Komploların Vaftiz babası” ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız vallaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , ziya – 441

    Cevapla
  27. Kocaeli merkezden ben emin. Selamın aleyküm siteniz süper ötesi hoşuma gitti, saolun 01-01-2021 09:40:13

    Cevapla
  28. Kars dan kimler var. Benim Gerçek John Lear Röportaj Yaş “Komploların Vaftiz babası” . Selamlar sayfa gerçekten çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , gaye – 395

    Cevapla
  29. Bursa merkezden ben doruk. selamun aleyküm paylaşım cidden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 17-01-2021 05:39:55

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link