Biden gerçekten başka bir tecrit istiyor mu?

Açık konuşalım, siyaset lanet kadar sahte

Bunu söyledikten sonra, kimsenin Biden’ı ciddiye aldığını sanmıyorum. Adam artık zihinsel olarak orada değil. Ben kaba davranmıyorum ya da siyaset umurunda değil

O yaşlı, zayıf bir adam ve beyni mücadele ediyor. Hepimizin başına gelecek, öyleyse neden Biden’ın başına gelmiyormuş gibi davranalım?

Adam yakında ölüyor.

“Biden gerçekten başka bir tecrit istiyor mu?” üzerine 43 yorum

  1. Adana merkezden ben Emine. selamun aleyküm bu web sitesi cidden hayran edici, sosyal medyada paylaştım 19-08-2020 10:30:17

    Cevapla
  2. Gümüşhane merkezden ben ziya. selamun aleyküm siteniz inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 04-09-2020 19:54:05

    Cevapla
  3. Batman merkezden ben ahmet. selamun aleyküm paylaşım inanki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 09-09-2020 10:23:42

    Cevapla
  4. Burdur merkezden ben Aylin. selamun aleyküm bu web sitesi ciddiyim güzel, teraziye tıkladım 02-10-2020 10:11:29

    Cevapla
  5. Zonguldak merkezden ben banu. Mrb paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, face de paylaştım 10-10-2020 00:50:28

    Cevapla
  6. Gaziantep dan kimler var. Biden gerçekten başka bir tecrit istiyor mu? . Slm web siteniz vallaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , Emine – 118

    Cevapla
  7. Bu konu : ” Biden gerçekten başka bir tecrit istiyor mu? ” çok güzel. Merhabalar sayfan valla iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 193

    Cevapla
  8. Bu konu : ” Biden gerçekten başka bir tecrit istiyor mu? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki hayran bıraktı, face de paylaştım , Emine – 479

    Cevapla
  9. Bu konu : ” Biden gerçekten başka bir tecrit istiyor mu? ” çok güzel. Selam herkese sayfanız inan ki çok iyi, teşekkürler , elif yılmaz – 130

    Cevapla
  10. Gümüşhane dan kimler var. Biden gerçekten başka bir tecrit istiyor mu? . Selamlar web siten harbiden çok güzel, tebrikler , doruk – 237

    Cevapla
  11. Van merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm web siten inanki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 15-12-2020 22:47:58

    Cevapla
  12. Bu konu : ” Biden gerçekten başka bir tecrit istiyor mu? ” çok güzel. Selamlar sayfanız vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Hasan – 109

    Cevapla
  13. Bingöl dan kimler var. Biden gerçekten başka bir tecrit istiyor mu? . Merhaba paylaşım ciddiyim iyi, twitter da paylaştım , banu – 125

    Cevapla
  14. Bu konu : ” Biden gerçekten başka bir tecrit istiyor mu? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız vallaha hoşuma gitti, sağolun , mehmet – 185

    Cevapla
  15. Trabzon dan kimler var. Biden gerçekten başka bir tecrit istiyor mu? . selamun aleyküm siten gerçekten hayran bıraktı, twitter da paylaştım , – 361

    Cevapla
  16. Ankara merkezden ben banu. Merhaba herkese web sitesi inan ki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 28-12-2020 14:43:41

    Cevapla
  17. Samsun merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha çok güzel, sağolun 03-01-2021 11:59:44

    Cevapla
  18. Bu konu : ” Biden gerçekten başka bir tecrit istiyor mu? ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi yeminle çok güzel, teşekkürler , – 64

    Cevapla
  19. Yalova dan kimler var. Biden gerçekten başka bir tecrit istiyor mu? . selamun aleyküm siten vallaha mükemmel, teşekkürler , ziya – 375

    Cevapla
  20. Edirne dan kimler var. Biden gerçekten başka bir tecrit istiyor mu? . Merhabalar paylaşımınız yeminle hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ahmet – 401

    Cevapla
  21. Kütahya merkezden ben Hasan. selamun aleyküm paylaşımın inanılmaz çok güzel, teşekkürler 11-01-2021 22:35:04

    Cevapla
  22. Kastamonu merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşımın valla güzel, şukuladım 11-01-2021 23:39:53

    Cevapla
  23. Çanakkale merkezden ben elif yılmaz. Merhaba sayfanız ciddiyim mükemmel, sosyal medyada paylaştım 13-01-2021 06:10:58

    Cevapla
  24. Bu konu : ” Biden gerçekten başka bir tecrit istiyor mu? ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız yeminle iyi, twitter da paylaştım , doruk – 39

    Cevapla
  25. Niğde merkezden ben Aylin. Merhaba siten inanki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 20-01-2021 02:37:32

    Cevapla
  26. Bu konu : ” Biden gerçekten başka bir tecrit istiyor mu? ” çok güzel. Slm sayfan cidden hoşuma gitti, teşekkürler , ali – 277

    Cevapla
  27. Isparta merkezden ben hatice. selam arkadaşlar paylaşım vallaha billaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 08-02-2021 12:18:27

    Cevapla
  28. Bu konu : ” Biden gerçekten başka bir tecrit istiyor mu? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa inanki dikkat çekici, teşekkürler , emin – 50

    Cevapla
  29. Bursa dan kimler var. Biden gerçekten başka bir tecrit istiyor mu? . Selam herkese sayfanız vallaha iyi, saolun , gaye – 129

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link