Bir akşam yemeği partisi hakkında dünya bitmeden hemen önce bu alıntı neydi?

Onu arıyordum, ancak tam ifadeyi hatırlayamıyorum, ama zaman zaman burada gördüğümü biliyorum.

Temel olarak, bir paragraf uzunluğundadır ve bir tür güzel parti / top / gala olayını chanderliers ile, tüm eserleri tartışır. Siz ona konuksunuz ve parti hiç bitmeyecek gibi görünüyor. Herkes orada, ama kimse saatin bir tür kıyamet gününe battığında korkunç ve çok yakında sona ereceğini bilmiyor. Hafızam burada puslu oluyor, ama sanırım bu parti hakkında gelen ve dağılan atlılara atıfta bulunuyor ve bitiyor. Ama alıntı genel öneri: parti olduğunu düşünüyor bile, millet.

Bazı ekonomi kitaplarında olduğundan eminim, ama alıntıyı hayatım boyunca hiçbir yerde bulamıyorum. Öyle çok güzeldi ki, her zaman bana yapıştı ve şimdi o partideymişiz gibi geliyor.

Öyleyse, kimse bu alıntıda bana yardımcı olabilir mi? Hangi kitaptan, kim yazdı vb?

“Bir akşam yemeği partisi hakkında dünya bitmeden hemen önce bu alıntı neydi?” üzerine 57 yorum

  1. Iğdır merkezden ben Aylin. selamun aleyküm web siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, şukuladım 06-05-2020 14:19:34

    Cevapla
  2. Mersin merkezden ben Emine. Mrb web sitesi inanki dikkat çekici, linkedinde paylaştım 07-05-2020 21:31:18

    Cevapla
  3. Van merkezden ben elif yılmaz. Selamlar paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 14-05-2020 08:12:03

    Cevapla
  4. Karaman merkezden ben ziya. Selam herkese sayfanız cidden hoşuma gitti, face de paylaştım 14-05-2020 08:50:05

    Cevapla
  5. Malatya merkezden ben doruk. Slm web siteniz ciddiyim mükemmel, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 08:50:10

    Cevapla
  6. Adıyaman merkezden ben Aylin. Selam herkese sayfanız vallaha billaha iyi, facebookta paylaştım 14-05-2020 08:50:16

    Cevapla
  7. Bingöl merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siteniz vallaha billaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 15-05-2020 05:43:59

    Cevapla
  8. Konya merkezden ben Emine. Merhaba web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 20-05-2020 21:47:56

    Cevapla
  9. Aydın merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese web sitesi valla hayran edici, face de paylaştım 12-06-2020 23:19:17

    Cevapla
  10. Niğde merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar web siten ciddiyim hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 14-06-2020 10:21:57

    Cevapla
  11. Amasya merkezden ben mehmet. Merhaba herkese siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, teşekkürler 17-07-2020 00:50:02

    Cevapla
  12. Bursa merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşım cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 06-08-2020 22:57:29

    Cevapla
  13. Artvin merkezden ben doruk. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha billaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 10-09-2020 21:30:14

    Cevapla
  14. Ardahan merkezden ben Emine. Mrb web sitesi inanki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 10-10-2020 11:31:38

    Cevapla
  15. Bu konu : ” Bir akşam yemeği partisi hakkında dünya bitmeden hemen önce bu alıntı neydi? ” çok güzel. Merhaba siteniz harbiden iyi, sosyal medyada paylaştım , ziya – 412

    Cevapla
  16. Gümüşhane dan kimler var. Bir akşam yemeği partisi hakkında dünya bitmeden hemen önce bu alıntı neydi? . Merhaba paylaşımınız gerçekten mükemmel, sağolun , mehmet – 93

    Cevapla
  17. Bu konu : ” Bir akşam yemeği partisi hakkında dünya bitmeden hemen önce bu alıntı neydi? ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz inan ki çok iyi, teşekkürler , Gürbüz – 287

    Cevapla
  18. Yozgat merkezden ben Hasan. selamun aleyküm web siten inan ki çok hoşuma gitti, tebrikler 21-12-2020 21:02:22

    Cevapla
  19. Osmaniye merkezden ben Emine. selamun aleyküm bu web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 25-12-2020 13:56:07

    Cevapla
  20. Düzce merkezden ben ali. Merhaba sayfan inan ki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 01-01-2021 18:48:16

    Cevapla
  21. Bu konu : ” Bir akşam yemeği partisi hakkında dünya bitmeden hemen önce bu alıntı neydi? ” çok güzel. Merhaba paylaşım süper ötesi çok iyi, şukuladım , doruk – 167

    Cevapla
  22. Bu konu : ” Bir akşam yemeği partisi hakkında dünya bitmeden hemen önce bu alıntı neydi? ” çok güzel. Merhaba web siten gerçekten hayran bıraktı, teşekkürler , ali – 395

    Cevapla
  23. Bu konu : ” Bir akşam yemeği partisi hakkında dünya bitmeden hemen önce bu alıntı neydi? ” çok güzel. Slm web siteniz cidden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , – 342

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link