bir hareket yaptı (belki de aynısı), bir “tüm mahkumları öldür eylemi”, sanırım Truman olduğunu duydum? emin değil. Bana her Amerikan hapishanesinde, toplu mahkumları infaz etmek/ateş etmek için yapılmış (belki tuğla veya betondan yapılmış) büyük bir duvarın her zaman olduğu söylendi. Bir mahkumu zehirli bir şey yemesi ve onları öldürmesi için kandırmanın harika bir yolu olabilir. Bu konuda herhangi bir kanıtınız veya daha fazla bilginiz var mı?
Bu konuda hiçbir şey bulamıyorum, teşekkürler.

Author

63 Comments

  1. İstanbul merkezden ben hatice. Mrb paylaşım valla hayran bıraktı, tebrikler 10-07-2021 08:07:04

  2. Gürbüz Reply

    Ağrı merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım 10-07-2021 08:07:46

  3. Kahramanmaraş merkezden ben ali. Merhaba herkese siten yeminle hoşuma gitti, tebrikler 10-07-2021 08:08:09

  4. Bu konu : ” Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, şukuladım , – 487

  5. merhaba arkadaşlar siteniz inan ki hayran edici, teşekkürler

  6. Bu konu : ” Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın vallaha billaha iyi, teşekkürler , ali – 309

  7. merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle iyi, teraziye tıkladım

  8. Malatya merkezden ben ziya. Merhaba herkese web sitesi inan ki iyi, teşekkürler 10-07-2021 08:19:56

  9. Bu konu : ” Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. ” çok güzel. Slm sayfanız cidden ilgi uyandırıcı, tebrikler , doruk – 403

  10. Çorum merkezden ben Emine. selamun aleyküm paylaşım vallaha billaha dikkatimi çekti, tebrikler 10-07-2021 08:22:13

  11. Tunceli merkezden ben gaye. Selam herkese sayfan gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım 10-07-2021 08:32:50

  12. Balıkesir merkezden ben memo. Mrb bu web sitesi inanılmaz güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 10-07-2021 08:34:17

  13. Bu konu : ” Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız vallaha billaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Aylin – 2

  14. Selam herkese sayfanız vallaha billaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  15. Gürbüz Reply

    Selamlar paylaşım valla hayran edici, şukuladım

  16. Çankırı dan kimler var. Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. . Selam siten yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım , – 190

  17. Giresun merkezden ben gaye. Slm web siten harbiden çok hoşuma gitti, sağolun 10-07-2021 09:00:53

  18. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz hayran edici, şukuladım

  19. Bu konu : ” Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz ciddiyim çok güzel, face de paylaştım , Emine – 458

  20. Selam sayfan vallaha billaha hayran bıraktı, tebrikler

  21. Bolu merkezden ben ali. Selamlar bu web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 10-07-2021 09:14:31

  22. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız inanki hayran bıraktı, tebrikler , Gürbüz – 76

  23. Gürbüz Reply

    Selam web siten harbiden hayran bıraktı, şukuladım

  24. Adıyaman merkezden ben Hasan. selamun aleyküm web sitesi gerçekten çok iyi, twitter da paylaştım 10-07-2021 09:27:58

  25. Antalya dan kimler var. Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. . Selam herkese bu web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, saolun , hatice – 416

  26. Bu konu : ” Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. ” çok güzel. Merhabalar sayfan gerçekten hoşuma gitti, twitter da paylaştım , hatice – 66

  27. Bu konu : ” Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. ” çok güzel. Mrb web siteniz inan ki güzel, face de paylaştım , mehmet – 31

  28. Şırnak merkezden ben banu. Slm siteniz vallaha billaha çok güzel, linkedinde paylaştım 10-07-2021 09:54:23

  29. Merhaba sayfanız ciddiyim çok güzel, twitter da paylaştım

  30. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar paylaşım inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  31. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar web siten valla çok güzel, saolun

  32. selam arkadaşlar sayfan harbiden hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  33. Bu konu : ” Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. ” çok güzel. selam arkadaşlar siten gerçekten ilgi uyandırıcı, teşekkürler , ali – 79

  34. Denizli merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfa süper ötesi ilgi uyandırıcı, şukuladım 14-07-2021 01:59:58

  35. Mersin merkezden ben memo. Merhaba siten cidden ilgi uyandırıcı, tebrikler 15-07-2021 08:22:17

  36. Bu konu : ” Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. ” çok güzel. Merhabalar siten vallaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 155

  37. Ağrı dan kimler var. Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. . Merhabalar sayfan süper ötesi hayran edici, linkedinde paylaştım , – 143

  38. Iğdır merkezden ben hatice. Selamlar sayfanız vallaha billaha güzel, saolun 21-07-2021 09:42:06

  39. Bu konu : ” Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız valla mükemmel, şukuladım , mehmet – 476

  40. Bu konu : ” Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. ” çok güzel. Selamlar sayfanız vallaha billaha çok iyi, saolun , Aylin – 31

  41. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. ” çok güzel. selamun aleyküm web siten süper ötesi çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 34

  42. elif yılmaz Reply

    Malatya dan kimler var. Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. . Mrb paylaşım valla dikkat çekici, face de paylaştım , elif yılmaz – 170

  43. elif yılmaz Reply

    Burdur merkezden ben elif yılmaz. Mrb web siten cidden iyi, face de paylaştım 27-07-2021 16:03:26

  44. selamun aleyküm sayfan valla çok güzel, facebookta paylaştım

  45. Bu konu : ” Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. ” çok güzel. Merhabalar siteniz inanki hayran edici, twitter da paylaştım , Aylin – 449

  46. Merhaba herkese sayfanız ciddiyim ilgi uyandırıcı, saolun

  47. Bu konu : ” Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. ” çok güzel. Selam herkese siteniz süper ötesi çok iyi, facebookta paylaştım , Hasan – 172

  48. Merhaba paylaşım yeminle mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  49. Gaziantep merkezden ben Emine. Selam web siten valla güzel, sağolun 04-08-2021 14:28:58

  50. selamun aleyküm siteniz inanılmaz hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  51. Gürbüz Reply

    Merhabalar web siteniz harbiden çok güzel, face de paylaştım

  52. Kırşehir merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web sitesi ciddiyim hayran edici, saolun 25-08-2021 04:16:16

  53. Gürbüz Reply

    Karabük merkezden ben Gürbüz. Slm web siteniz inanki güzel, şukuladım 26-08-2021 20:15:03

  54. Merhaba herkese web siteniz inanılmaz hayran edici, teşekkürler

  55. Bartın dan kimler var. Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. . selam arkadaşlar paylaşım inanılmaz hoşuma gitti, teşekkürler , Gürbüz – 373

  56. selam arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  57. Kayseri dan kimler var. Bir çok kişi tarafından yazılı bir gizli emir veya operasyon olduğu söylendi. . Merhaba herkese siteniz vallaha hayran bıraktı, saolun , Hasan – 133

  58. Konya merkezden ben ali. Merhabalar web siten harbiden güzel, teraziye tıkladım 09-09-2021 17:37:12

  59. Eskişehir merkezden ben banu. Selamlar web sitesi inanki çok hoşuma gitti, sağolun 12-09-2021 14:40:14

  60. Kayseri merkezden ben emin. Slm web siteniz yeminle çok iyi, face de paylaştım 26-09-2021 14:53:03

Write A Comment